Magyar startupok is jelentkezhetnek a 360 Lab Accelerator programjára
Európai technológiai startupok jelentkezését várják, amelyeket a kiválasztás után 100 000 eurós növekedési tőkével, kijutási lehetőséggel a globális tesztpiacokra, elismert mentorok szakmai támogatásával, illetve grazi és San Francisco-i munkával támogatnak majd.
A „360° 360 nap alatt” egy új nemzetközi ösztönző program, amelynek célja ígéretes európai technológiai projektek szakmai és pénzügyi támogatása. A program résztvevőinek 100 000 eurós növekedési tőke mellett elismert mentorok és befektetők nyújtanak szakmai segítséget. A program célja, hogy segítsék az európai, és az amerikai piacra való belépést, és a kockázati tőkebefektetők meggyőzését. A program 2019 januárjában kezdődik, három szakaszból áll, helyszínei az ausztriai Graz és a tengerentúli San Francisco. A kezdeményezés lehetőséget biztosít a résztvevőknek, hogy a Szilícium-völgyben található CoLab44-ben dolgozzanak, a Facebook, a Google és hasonló vállalatok közvetlen közelében.
„Európában sok olyan startupról tudunk, akik sikeresen fejlesztenek új technológiákat vagy üzleti modelleket, de a nemzetközi áttöréshez nem rendelkeznek elegendő tőkével, szakmai tudással és infrastruktúrával. Bár számtalan inkubátor és accelerator program áll rendelkezésre, ezek többsége éppen a komoly tőkét igénylő – piacra lépés és a növekedés közötti – fázisban nem támogatja őket. Célunk ezért egy olyan accelerator program kifejlesztése, amely pontosan ezt a kulcsfontosságú területet fedi le. A startupok számára fontos szempont lehet, hogy 360 Lab rendelkezik a szükséges tőkével, és nemzetközi hálózattal. A "360 Lab Accelerator" program utat nyit az európai startupok számára a nemzetközi piacok és a befektetők felé” – mondta Christian Vancea, a 360 Lab vezérigazgatója.
Martin Trink, a 360 Lab Accelerator vezetője és Christian Vancea, a 360 Lab vezérigazgatója
A program a marketplace, FinTech, blockchain, AI, SaaS, e-kereskedelem stb. területen működő magyar startupok számára is elérhető. A kiválasztási folyamat több fázisból áll, a pályázatokat 2018. szeptember 20. és november 18. között lehet benyújtani. December 12-én öt nagy potenciállal rendelkező startupot választanak ki, akik 2019 januárjában kezdhetik meg a programot Grazban.
Az első négy hónapban a startupok termékeit és szolgáltatásait összehangolják, és a piac igényeihez igazítják, valamint kiválasztják a számukra leghatékonyabb értékesítési módszert. Az első fázis végén a startupok bemutatják a Demo Day-en az érdeklődő befektetők számára, hogy mennyit fejlődtek az elmúlt időszakban. Ha sikerül meggyőzni az invesztorokat, akkor nem csak biztos befektetéshez juthatnak, hanem egyedülálló bizonytási lehetőséget kapnak a Szilícium-völgyben.
A San Franciscóban található "CoLab44"-nél három hónap intenzív munka vár a résztvevőkre, hogy felkészüljenek a nemzetközi indulásra, szem előtt tartva a “The more users or revenue, the more venture capital” mottót.
„Strukturált programot kínálunk tehetséges magyar technológiai startupok számára is, lehetőséget adva, hogy Európában fejlesszék üzleti tevékenységüket és befektetőket találjanak nemzetközi terjeszkedésükhöz. Ez elősegíti az amerikai piacra való belépést is, ahol megismételhetik az Európában elért sikereiket és egy éven belül tőkét kaphatnak a világ leghíresebb kockázatitőke-befektetőitől. Számos innovatív pályázót várunk nem csak Magyarországról, hanem egész Európából, akiket minden tekintetben támogatunk" - mondta Martin Trink, a 360 Lab Accelerator vezetője.
Kapcsolódó cikkek
- Neked kell 100 millió?
- A Microsoft a Millenáris Startup Campusban
- Közel 150 startup jelentkezett az Antenna Hungária akcelerátor programjára
- A cél: új források bevonása
- 4 magyar csapat került az európai egészségügyi startupok élmezőnyébe
- Szeptember 1-ig lehet jelentkezni a Budapesti Metropolitan Egyetem startup programjára!
- A Women Startup Competition meghódította Moszkvát is
- Kétszáz európai, köztük több magyar startup indul az EIT Digital scaleup versenyén
- Ha a szemünk a legfontosabb érzékszervünk, vajon miért nem védjük jobban?
- Félidőnél jár a Startup Campus V4 Global Tour
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.