Könyvek, számlák és DM levelek gyorsabb és gazdaságosabb nyomtatása
Az előrejelzések szerint a színes tintasugaras nyomdai szolgáltatások iránti kereslet 2022*-ig várhatóan a mostani ötszörösére növekszik majd. Ez azt is jelenti, hogy a nyomdáknak nagyobb termelékenységre és rugalmasságra lesz szükségük ahhoz, hogy ehhez a növekedéshez hozzájárulhassanak.
Annak érdekében, hogy ezzel az elvárással ügyfeleink lépést tudjanak tartani, a Xerox 40 százalékkal növelte Xerox Brenva HD Production Press nyomdagép nyomtatási sebességét, valamint lehetővé tette a tekercsből történő papíradagolást a folyamatos működés érdekében.
Termelékenység növekedés
A fejlesztéseknek köszönhetően az új Brenva HD kétoldalas nyomtatási sebessége percenkénti 197 A4-es oldalról 275 oldalra növekedett. Ezáltal lehetővé téve a szolgáltatóknak, hogy a tintasugaras nyomtatás által kínált előnyöket több területen kihasználhassák, nagyobb mennyiségben, mindezt kiváló minőség mellett.
„A nyomtatási sebesség, a munkafolyamatok hatékonysága és az üzemeltetési költségek a legfontosabb tényezők, amelyeket a tintasugaras nyomdagépek beszerzésekor figyelembe vesznek.” - mondta Marco Boer, IT stratégiai alelnök. „A Brenva HD nyomtatási sebességének növelése azt jelenti, hogy a szolgáltatók nagyobb mennyiségben és gyorsabban tudnak nyomtatni, különösen olyan kulcsfontosságú területeken, mint a DM levelek vagy a tranzakciós nyomdatermékek gyártása.”
Nyomtatási rugalmasság
A Xerox technológiai partnerével a Tecnauval együttműködve elérhetővé teszi a Tecnau SheetFeeder BV tekercsadagoló rendszert is, így lehetővé válik akár kilenc órán keresztül is a folyamatos vágott papír adagolása. A Brenva HD az első olyan, vágott papírt használó tintasugaras nyomdagép, amely lehetővé teszi a tekercsből történő papíradagolást, így hosszabb nyomtatási feladatok is kivitelezhetők anélkül, hogy gyakran újra kellene tölteni a papíradagoló tálcát.
Több applikáció, nagyobb nyereség
Annak érdekében, hogy a nyomtatási szolgáltatóknak még több lehetőségük legyen új alkalmazások készítésére, a Brenva HD-val mostantól akár 270 g / m2 papírra is lehet nyomtatni. Az Brenva HD segítségével gyorsan és hatékonyan állíthatók elő olyan nyomdatermékek, amelyekhez vastagabb és nehezebb médiumok használata szükséges.
„Folyamatosan keressük azokat a lehetőségeket, amelyek lehetővé teszik az új, hatékony üzleti lehetőségek felkutatását ügyfeleink számára. A Brenva HD fejlesztésénél ezeket a szempontokat vettük figyelembe" - mondta Ragni Mehta, a Xerox Cut Sheet Business üzletágának alelnöke és vezérigazgatója. „Ügyfeleink mostantól a nyomtatási feladatok elvégzésére koncentrálhatnak, maximálisan növelve üzleti potenciáljukat és növekvő bevételeiket, függetlenül a futási időtől."
A könyv-, tranzakciós és direkt mail szegmensek tintasugaras nyomtatásában nagymértékű növekedése várható a következő években. A Brenva HD ehhez növekvő teljesítményével és új tekercsadagolási rendszerével járul hozzá, ezáltal növelhető a kapacitás, csökkenthetők a működési költségek és nő a nyomdák nyeresége.
Elérhetőség
A Brenva HD sebességnövelő opció már Magyarországon is elérhető. A készlet az új nyomdagépekhez és a meglévő berendezésekhez is rendelhető.
_______________
* IT Strategies’ The Production Cut-Sheet Inkjet Market, 2018. július
Kapcsolódó cikkek
- A mesterséges intelligencia szerepe a jövő nyomtatásában
- A Xerox két terméke is megkapta az InterTech Technology Awards díját
- A Xerox új, költséghatékony monokróm nyomtatókkal segíti a kkv-k működését
- A Xerox Workplace Solutions szolgáltatása támogatja a mobilitást és a nyomtatásmenedzsmentet
- Eljött a digitális nyomdatermékeknél is az irizáló színek és speciális díszítések világa
- A fenntarthatóságra ösztönzi az ügyfeleket a Xerox és a PrintReleaf együttműködése
- Amerikában 2020-ra a mobil munkavállalók lesznek többségben
- A Xerox és az EFI együttműködése a nyomtatás következő generációjának alapjait teremti meg
- A Xerox nyomtatói már értik az emberi beszédet
- A Xerox nem csak egy dokumentumkezelő vállalat
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.