A Fujitsu 60 millió eurós szerződést írt alá a Lowellel
A Fujitsu bejelentette, hogy nagy értékű szerződést kötött Európa második legnagyobb adósságkezelő szolgáltatójával, a Lowellel*. A hatéves, hatvanmillió euró értékű szerződés révén a Lowell felgyorsíthatja növekedési stratégiája megvalósítását, és hat Európai országra kiterjedően egységesítheti és „iparosíthatja” informatikai működését**. A Fujitsu partnereként a Lowell fejlett és bevált globális szolgáltatásokat vehet igénybe nagy volumenben, és digitális technológiák bevezetésével javíthatja ügyfelei kiszolgálását.
A Lowell annak a stratégiának részeként választotta a Fujitsut heterogén IT-környezete*** harmonizálására, amellyel növekvő méretét kiaknázva szeretné fokozni hatékonyságát és kiaknázni az új digitális technológiák (pl. a robotika és a mesterséges intelligencia, az MI) lehetőségeit. A gyorsan bővülő pénzügyi szolgáltatócég emellett háttérendszereit is megerősíti, hogy felkészüljön az új piacokra és szegmensekbe való belépésre. A Fujitsu maximális üzleti reagálókészséget biztosít számára egységes és „iparosított” szolgáltatási platformján, valamint rugalmas használatalapú szolgáltatási modelljén keresztül.
A Lowell azért döntött a Fujitsu mellett, mert a cég azon kevés globális integrátorok egyike, amelyek a sokrétű globális pénzügyi szolgáltatószektor egészében képesek kifogástalanul bevezetni és nyújtani az IT-szolgáltatásokat. A Fujitsu rendelkezik a komplex, többfelhős szolgáltatások megtervezéséhez, összehangolásához és nyújtásához szükséges műszaki készségekkel és hiperskálázható felhőszolgáltatói partnerkapcsolatokkal.
A szerződés részeként biztosított nemzetközi service desk angol és skandináv nyelvű támogatást, valamint szolgáltatásautomatizációt nyújt a Fujitsu MI-alapú Social Command Centere, digitális munkahelyi menedzselt szolgáltatások és hálózatok, valamint LAN és alkalmazásüzemeltetési támogatás segítségével. Az átfogó megoldást kiegészítő menedzselt biztonsági szolgáltatások kritikus fontosságúak a Lowell számára, mivel ügyfelei és a szabályozó hatóságok – köztük a brit pénzügyi felügyelet – szigorú megfelelési és auditkövetelményeket támasztanak a vállalattal szemben.
Gary Edwards, a Lowell csoportszintű informatikai vezérigazgató-helyettese elmondta: „Különösen kedvező benyomást tett ránk, hogy a Fujitsu milyen jól megismerte működésünket, és lehetőséget biztosított arra, hogy működési modellünket újragondolva kihasználjuk a növekedésünkben rejlő lehetőségeket. Ennek a szemléletnek köszönhetően a Fujitsu olyan megoldást tudott javasolni, amely a méretgazdaságosság előnyein túl az innovatív MI- és robottechnológiák alkalmazásával költségtakarékossabbá, rugalmasabbá és agilisabbá teszi folyamatainkat. Ez összhangban áll küldetésünkkel, mely szerint mindenki számára hatékonyabbá kívánjuk tenni a hitelezést.”
Paul Patterson, a Fujitsu EMEIA-régió alelnöke hozzátette: „A Lowell ambiciózus, gyorsan fejlődő szervezet, amely tisztában van vele, milyen központi fontossággal bír az IT és az innováció üzleti stratégiája sikeres megvalósításában. A Fujitsu azon kevés IT-integrátor és menedzselt szolgáltató közé tartozik, amelyek rendelkeznek a Lowellhez hasonló vállalatok számára szükséges globális jelenléttel, hibrid IT-képességekkel, mélyreható műszaki szakértelmemmel és nyelvi támogatással. Alig várjuk, hogy a továbbiakban mi is részesei lehessünk folytatódó sikertörténetüknek.”
_________________
* A Lowell egyike Európa legnagyobb adósságkezelő vállalatainak. Küldetésének tekinti, hogy mindenki számára hatékonyabbá tegye a hitelezést. Az Egyesült Királyságban, Németországban, Ausztriában, Svájcban, Dániában, Norvégiában, Finnországban, Svédországban és Észtországban van jelen. A Lowell egyedülálló adatanalitikai és kockázatkezelési képességei révén az ügyfelek szakértő megoldásokat vehetnek igénybe az adósságfelvásárlás, a külső behajtás és az üzleti folyamatok kiszervezése terén. Etikus adósságkezelési szemléletéből eredően a Lowell mindig az ügyfél konkrét körülményei szempontjából legmegfelelőbb, legfenntarthatóbb és legkorrektebb végeredményre törekszik. A Lowell 2015-ben jött létre, az egyesült királyságbeli és a németországi piac vezető vállalatai, a Lowell Csoport és a GFKL Csoport fúziójával. 2018-ban a Lowell felvásárolta az Intrum skandináv régióban piacvezető pozícióval rendelkező adósságkezelő üzletágát. Működését a Permira globális magántőke-befektetési alap és az Ontario Teachers’ Pension Plan nyugdíjalap támogatja.
** A hat ország: Dánia, Észtország, Finnország, Norvégia, Svédország és az Egyesült Királyság.
*** A Fujitsu VMware-alapú menedzselt privát felhőszolgáltatásaival a Lowell olyan hibrid IT-környezetet hozhat létre, amelyben a fogyasztáshoz igazodva – megfelelő rugalmasság és kontroll mellett – gyorsan üzembe állíthatja a virtuális gépeket. A közműalapú számítási, adattárolási és memóriamodellre épülő koncepcióval további menedzselt szolgáltatási rétegek alakíthatók ki az érintettek követelményeinek és elvárásainak változásával.
Kapcsolódó cikkek
- A Fujitsu új felmérése szerint az IoT-projektek három éven belül megtérülnek
- Négymilliárdos informatikai fejlesztés a MÁV-csoportnál
- A vállalati IT szervezetek nincsenek felkészülve a digitális átalakulásra
- Másfélszer többet kereshet, aki 4 hónap tanulás után programozóként helyezkedik el
- NJSZT50 - Kiállítás a Neumann Társaság első fél évszázadáról
- Több száz millió emberért versenyeznek az IT-guruk
- Alice szerint az IT igenis lányos szakma
- Négymilliárd forintos informatikai fejlesztéssel folytatódik a MÁV-csoport megújulása
- Ne tépje ki gyökerestül, avagy az IT-modernizáció három alappillére
- Észtország magyar informatikusokat toboroz
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.