Oracle technológiával lép előre a CCC cipőkereskedelmi lánc
A lengyel CCC cipőkereskedelmi üzletlánc az Oracle Retail megoldásával kapcsolt magasabb sebességre a digitális átalakulásban. A CCC jelenleg a leggyorsabban növekvő többcsatornás cipőkereskedő cég Európában. Évente több mint 50 millió pár cipőt ad el 1200 üzletében és online 23 országban. Az üzletág rohamos léptékű változása nyomán a CCC felismerte annak szükségét, hogy optimalizálja a mintegy 45 000 terméket számláló készletén keletkező nyereségét és minimalizálja a felesleges árcsökkentéseket.
Az Oracle Retail Merchandising és a Planning and Optimization alkalmazások révén a vállalat képes maximalizálni a nyereségességét, ami a CCC további terjeszkedésének kulcsát jelenti.
Az Oracle Retail Clearance Optimization megoldásnak köszönhetően a CCC Group rövid időn belül 4,2 százalékos haszonkulcs növekedést ért el, készletének értékesítési hányadát pedig 7,1 százalékkal növelte. Ez a technológia olyan újfajta üzleti működést tesz lehetővé, amelyben a CCC elemzői tényeken alapuló diszkontálási javaslatokkal, illetve kivételekről szóló jelentésekkel dolgozhatnak a készlet helye, stílusa és színe alapján.
Emellett a CCC Group olyan alkalmazásokat bevezetését is megkezdte, mint az Oracle Retail Merchandise Financial Planning és Assortment Planning, amelyeket az Oracle Retail Clearance Optimization megoldásával használva a vállalat képes összehangolni a leárazások hatásait a meglévő készlettekkel, valamint automatikus jóváhagyást kaphat az árképzésekre az Oracle Retail Merchandise Financial Planning segítségével.
“Az Oracle Retail Clearance Optimization révén rugalmasan tudunk igazodni az egyes üzleti és piaci igényekhez, ugyanakkor egy stabil, intelligens és jól skálázható platformot biztosít számunkra. A korábbi 100 manuálisan kezelt folyamat helyett az Oracle megoldásával a szakértőink immár több millió kombináció közül választhatják ki a legjobb ajánlatokat” – mondta Piotr Pawłowski, Chief Information Officer, CCC Group.
“Egy nemrég végzett fogyasztói kutatásunk eredményei szerint az EMEA régióban a fogyasztók 78 százaléka kifejezetten fontosnak tartja a versenyképes árakat és a kedvezményeket vásárlásai során” – mondta Mike Webster, az Oracle Retail senior alelnöke és vezérigazgatója. „Az Oracle technológiájának alkalmazásával a CCC Group képes a legjobbat kihozni bevételi lehetőségeiből, továbbá olyan stratégiai kedvezményeket dolgozhat ki ügyfelei számára, ami a márka pozícionálását és a hosszú távú ügyfélhűség kiépítését is elősegíti.”
Kapcsolódó cikkek
- A gépi tanulás lesz a legfontosabb technológia az internet indulása óta
- Védelem és túlélés: a vállalatok mindennél előbbre tartják az IT biztonságot
- Az MKB Bank, a Fintechlab és az Oracle november végén Magyarországra hozza a valódi „open bankinget”
- Az Oracle Openworld további újdonságai
- Mark Hurd jóslatai a felhő bevezetéséről
- Larry Ellison kijelölte a felhő jövőjének útját
- Mostantól a méheket is mesterséges intelligencia figyeli
- A bonyolultabb hálózatok egyre több fejfájást okoznak az IT-vezetők számára
- Enyhe árbevétel-növekedés az Oracle-nél
- Larry Ellison bejelentette az Oracle legújabb autonóm szolgáltatását
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.