Oracle technológiával lép előre a CCC cipőkereskedelmi lánc
A lengyel CCC cipőkereskedelmi üzletlánc az Oracle Retail megoldásával kapcsolt magasabb sebességre a digitális átalakulásban. A CCC jelenleg a leggyorsabban növekvő többcsatornás cipőkereskedő cég Európában. Évente több mint 50 millió pár cipőt ad el 1200 üzletében és online 23 országban. Az üzletág rohamos léptékű változása nyomán a CCC felismerte annak szükségét, hogy optimalizálja a mintegy 45 000 terméket számláló készletén keletkező nyereségét és minimalizálja a felesleges árcsökkentéseket.
Az Oracle Retail Merchandising és a Planning and Optimization alkalmazások révén a vállalat képes maximalizálni a nyereségességét, ami a CCC további terjeszkedésének kulcsát jelenti.
Az Oracle Retail Clearance Optimization megoldásnak köszönhetően a CCC Group rövid időn belül 4,2 százalékos haszonkulcs növekedést ért el, készletének értékesítési hányadát pedig 7,1 százalékkal növelte. Ez a technológia olyan újfajta üzleti működést tesz lehetővé, amelyben a CCC elemzői tényeken alapuló diszkontálási javaslatokkal, illetve kivételekről szóló jelentésekkel dolgozhatnak a készlet helye, stílusa és színe alapján.
Emellett a CCC Group olyan alkalmazásokat bevezetését is megkezdte, mint az Oracle Retail Merchandise Financial Planning és Assortment Planning, amelyeket az Oracle Retail Clearance Optimization megoldásával használva a vállalat képes összehangolni a leárazások hatásait a meglévő készlettekkel, valamint automatikus jóváhagyást kaphat az árképzésekre az Oracle Retail Merchandise Financial Planning segítségével.
“Az Oracle Retail Clearance Optimization révén rugalmasan tudunk igazodni az egyes üzleti és piaci igényekhez, ugyanakkor egy stabil, intelligens és jól skálázható platformot biztosít számunkra. A korábbi 100 manuálisan kezelt folyamat helyett az Oracle megoldásával a szakértőink immár több millió kombináció közül választhatják ki a legjobb ajánlatokat” – mondta Piotr Pawłowski, Chief Information Officer, CCC Group.
“Egy nemrég végzett fogyasztói kutatásunk eredményei szerint az EMEA régióban a fogyasztók 78 százaléka kifejezetten fontosnak tartja a versenyképes árakat és a kedvezményeket vásárlásai során” – mondta Mike Webster, az Oracle Retail senior alelnöke és vezérigazgatója. „Az Oracle technológiájának alkalmazásával a CCC Group képes a legjobbat kihozni bevételi lehetőségeiből, továbbá olyan stratégiai kedvezményeket dolgozhat ki ügyfelei számára, ami a márka pozícionálását és a hosszú távú ügyfélhűség kiépítését is elősegíti.”
Kapcsolódó cikkek
- A gépi tanulás lesz a legfontosabb technológia az internet indulása óta
- Védelem és túlélés: a vállalatok mindennél előbbre tartják az IT biztonságot
- Az MKB Bank, a Fintechlab és az Oracle november végén Magyarországra hozza a valódi „open bankinget”
- Az Oracle Openworld további újdonságai
- Mark Hurd jóslatai a felhő bevezetéséről
- Larry Ellison kijelölte a felhő jövőjének útját
- Mostantól a méheket is mesterséges intelligencia figyeli
- A bonyolultabb hálózatok egyre több fejfájást okoznak az IT-vezetők számára
- Enyhe árbevétel-növekedés az Oracle-nél
- Larry Ellison bejelentette az Oracle legújabb autonóm szolgáltatását
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Jön az év legnagyobb innovációs és startup fesztiválja
A 2015-ben indult Startup Safari Budapest hazánk egyik legnagyobb startup konferenciájaként idén ismét megnyitja kapuit, június 11-én 12 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programmal várja az érdeklődőket, melynek során számos hazai szakember mellett nemzetközi előadókkal élőben is lehet majd találkozni és kérdezni tőlük. Nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témákkal foglalkozik az esemény, angol és magyar nyelven egyaránt.
Teljes mértékben napenergiával működtethető a Lenovo üllői gyárának innovációs központja
Új, a nagy teljesítményű számítástechnikai (HPC) innovációkat ellátó napelemeket telepített a Lenovo üllői gyártóüzeme. A vállalat 2023 októberében átadott létesítményében működő globális innovációs központja ezáltal azt is biztosítja, hogy az ügyfelek 100%-ban napenergiával tesztelhessék a HPC-munkaterhelést.
Így működnek majd a távfelügyelt boltok
A közelmúltban jelentették be, hogy rövidesen Magyarországon is elindulnak az első úgynevezett „hibrid” boltok, melyek nappal a ma ismert formában, a megszokott nyitvatartási időn kívül pedig személyzet nélküli üzemmódban várják a vásárlókat. A lehetőség technikai feltételeiről, illetve a használatának módjáról a megoldást fejlesztő Laurel Kft. május 15-i retailkonferenciáján közöltek részleteket.