Stratégiai együttműködésre lép az LG és a Landing AI
Stratégiai partnerséget kötött az LG Electronics (LG) és a Szilícium-völgyben indult startup-cég, a Landing AI. Dr. I.P. Park, az LG elnöke és technológiai vezetője, valamint Dr. Andrew Ng, a Landing AI vezérigazgatója a 2019-es CES szakkiállításon, Las Vegasban írta alá a megállapodást.
A két vállalat a mesterségesintelligencia-fejlesztések során arra fog törekedni, hogy növelje az LG termékek versenyképességét és új üzleti együttműködési modelleket alakítson ki. A Landing AI ehhez olyan gépi vizualizációs eszközökkel és algoritmusokkal járul hozzá, amelyek az emberi szemnél jóval részletesebb képi megjelenítésre képesek.
„A mesterséges intelligencia igen változatos lehetőségeket kínál a gyártásban — partnerségünk az LG-vel nemcsak az AI-funkciókkal ellátott, forradalmi termékek fejlesztése iránti elkötelezettségünket demonstrálja, hanem a mesterséges intelligencia jövőjéről alkotott víziónkat is” — mondta a korábban a Baidu keresőportál vezető kutatójaként és a Google Brain alapítójaként ismert Dr. Ng, a Landing AI vezérigazgatója.
Dr. Ng nézeteit hangsúlyozva Dr. Park elmondta: „várakozással tekintünk együttműködésünkre a Landing AI-al, melynek nyomán még fejlettebb mesterségesintelligencia-megoldásokon keresztül tehetjük kényelmesebbé vásárlóink mindennapi életét.”
Kapcsolódó cikkek
- Az LG és a Microsoft közösen forradalmasítja az autóipart
- „Mesterséges intelligencia egy még jobb életért”
- Az LG XBOOM hangszórói új szintre emelik a zenehallgatás élményét
- Az LG feltekerhető tévéje 65 hüvelykes méretben érkezik
- Az LG ultrarövid vetítési távolságú lézerprojektort visz a CES-re
- Az LG 2019-es hangprojektorai új csúcsot jelentenek a házimozi hangrendszerek között
- Az LG CLOi robotok egyre közelebb járnak a kereskedelmi fogalmazáshoz
- A holnap konyhája mutatkozik be a CES-en
- Az LG a legújabb Ultra monitorait is bemutatja a 2019-es CES-en
- Egyre több on-demand tartalmat fogyasztanak a hazai felhasználók
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.