Magyar startup siker Európa legnagyobb innovációs platformján
Az online toborzási-kiválasztási rendszert fejlesztő Indivizo lett az egyike annak a 32 kiválasztott startupnak, akiket a világ legnagyobb cégei karolnak fel (mint a Porsche, a Daimler vagy a BP) a STARTUP AUTOBAHN program keretei között, hogy így adjanak lendületet a legújabb innovációk elterjedésének.
Az Indivizo-t több mint 500 startup közül választotta ki az amerikai központú DXC Technology, ami a világ piacvezető, független, teljeskörű IT-megoldásokat nyújtó vállalata. Az együttműködés célja, hogy a DXC technológiai hátterével és tapasztalatával támogassa az innovatív HR-szoftver fejlesztését és ügyfelein keresztül a startup növekedésében is jelentős szerepet játsszon.
“A tény, hogy bekerültünk a STARTUP AUTOBAHN programba hatalmas elismerés és hatalmas lehetőség is számunkra. Az, hogy globális technológiai nagyvállalatok látják a bennünk rejlő lehetőséget, mi több, segítenek is abban, hogy megvalósítsuk terveinket, a lehető legfontosabb visszajelzés, amit egy startup kaphat.” - mondta el Illés Kata, az Indivizo társalapítója és ügyvezető igazgatója. A közös munka március 25-én, egy nagyszabású kick-off rendezvény keretei között kezdődött meg, melynek helyszíne a vadonatúj ARENA2036 kutatóközpont volt Stuttgartban.
A STARTUP AUTOBAHN programot 2016-ban hívta életre a stuttgarti központú Daimler globális autóipari vállalat, a Plug and Play Tech Center, ami a Szilícium-völgy legnagyobb innovációs platformja, az ARENA2036 kutatóközpont és a Stuttgarti Egyetem. A kezdeményezéshez olyan nagyvállalatok csatlakoztak, mint az Anchor Partners Hewlett Packard Enterprise, a DXC Technology, a BASF, a Porsche, a Rolls-Royce Power Systems, a T-Systems, a The Linde Group, a BP, a Hyundai, és sokan mások. A program célja, hogy egy olyan globális platformot teremtsen, ami a nagyvállalatok aktív közreműködésével és mentorálásával lehetőséget nyújt a leginnovatívabb startup cégek számára, hogy ugrásszerű fejlődésen menjenek keresztül. Az elmúlt 2,5 évben összesen 132 startup vett részt a programban, akiknek sikere bizonyítja a kezdeményezés eredményességét.
Kapcsolódó cikkek
- Az IT és a digitális stratégia nem ugyanaz, még ha ezt is gondolják sokan
- Megdöbbennénk, ha tudnánk, hogy mennyi mindent tudnak rólunk…
- Újabb startup verseny
- A közösség finanszírozza az új startupkönyvet
- Az Apple után a Microsofttal is együtt dolgozik a magyar startup
- A DXC Technology bejelentette 2019-es harmadik negyedévi pénzügyi eredményeit
- Magyar startupperek építhetik a jövő okos városait
- Újabb lendületet kaphatnak a hazai startupok
- Magyar startuppal forradalmasítja logisztikai folyamatait az IKEA
- MKB Fintechlab: már londoni fintech cégek is az MKB inkubációs programját választják
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.