Látványos növekedés és gyarapodó ügyfélszám a UPC-nél
Az egyes üzletágak erős teljesítményének köszönhetően 6,6%-os árbevétel-növekedéssel, valamint az előfizetések és ügyfelek számának kiegyensúlyozott gyarapodásával zárta 2019 első negyedévét az előző év azonos időszakához képest a UPC Magyarország.
A vállalat hosszabb ideje tartó kiemelkedő teljesítménye több pilléren nyugszik: a dinamikus üzleti és mobil szolgáltatások növekedése mellett a hálózatfejlesztés járult hozzá a kiváló eredményekhez. A monori körzetben indított nagyszabású hálózatkorszerűsítésnek köszönhetően már közel 42 000 háztartás számára épült ki a csatlakozási lehetőség a UPC szupergyors internet és TV szolgáltatásaihoz. A vállalat emellett jelentős beruházásokat valósított meg a hálózat DOCSIS 3.1-es szabvány szerinti fejlesztésére Budapest környékén, hogy tovább növelje hálózatának kapacitását, stabilitását és megbízhatóságát. Ezek a beruházások képesek kiszolgálni a növekvő adatvolumenre és még innovatívabb szolgáltatásokra vonatkozó igényeket, és érezhetően pozitívan hatnak az ügyfélélményre és elégedettségre.
2019 első negyedévének legfontosabb üzleti eredményei*:
- 6.6%-os árbevétel-növekedés 2018 első negyedévéhez képest.
- Az előfizetések száma a mobil előfizetéseket is beleértve megközelítette a 2 193 800-at.
- A lakossági és üzleti vezetékes és mobil előfizetők száma túllépte a 872 200-et, amely közel 17 000-rel több mint 2018 első negyedévében.
- Az előző évhez viszonyítva a nagy sebességű internet előfizetések száma több, mint 27 100 zal bővült, és így elérte a 700 400-at, miközben a digitális és analóg televízió előfizetések száma elérte a 691 200-at, amely 5900-zal haladta meg az előző év azonos időszakának teljesítményét.
- A mobil előfizetések száma átlépte a 115 800-at, amely közel 23,3%-os bővülés 2018 első negyedévéhez képest.
- A UPC szolgáltatásai már az ország 1,83 millió háztartásában érhetők el.
- A Szupergyors Internet Program (SZIP) keretében a UPC Magyarország a pályázaton elnyert 12 000-ből 8500 háztartásba már eljuttatta modern hálózatát. A kormányzati és saját forrásokból megvalósított hálózatfejlesztés 14 településen valósul meg a monori, a dabasi és a gyári járásokban.
Robert Redeleanu, a UPC Magyarország és a UPC Lengyelország vezérigazgatója: "Büszke vagyok, hogy folytatódik a UPC erőteljes növekedése, amit jól mutat kimagasló negyedéves árbevételünk is. Meggyőződésünk, hogy a növekvő Giga-képes hálózati lefedettségünk alapozza meg a digitális társadalom és gazdaság alapjait. Jelentős hálózati beruházásaink pedig hozzájárulnak a javuló ügyfélélményhez. A monori körzetben – saját forrásból és a SZIP programból származó támogatással – történő fejlesztések túlnyomó részével elkészültünk, hogy itt is mindenki számára minél hamarabb elérhetővé tegyük a UPC szupergyors szélessávú hálózatát.”
Hálózatfejlesztések a UPC-nél
Az országszerte megvalósuló, dinamikus hálózatfejlesztési beruházásoknak köszönhetően egyre több ügyfél számára válnak elérhetővé a UPC szupergyors hálózatán nyújtott korszerű, innovatív szolgáltatásai: a UPC Magyarország az elmúlt 4 évben, közel 70 milliárd forint értékű fejlesztés és beruházás révén több mint 300 000 új háztartásba juttatta el szupergyors hálózatát.
A Szupergyors Internet Program (SZIP) 2018 szeptemberében indult el a Közép Magyarországi Régióban (KMR). A program keretében a UPC 600 millió forintos állami támogatással több, mint 12 000 háztartásba juttatja el Monor, Dabas és Gyál környékén 14 településre a szupergyors optikai hálózatát. 2019 első negyedévének végére összesen 9 településen a SZIP fejlesztések közel 70 százaléka már megvalósult. A UPC hálózatkorszerűsítésének köszönhetően így Monor környékén már 17 településen 42 000 háztartásban élvezhetik a UPC szupergyors optikai internet és TV szolgáltatását.
________________
* A felsorolt eredmények tartalmazzák az olyan, nem organikus szervezeti változások hatásait is, mint a felvásárlások. Ezzel kapcsolatban további információkat talál a Liberty Global hivatalos közleményeiben.
Kapcsolódó cikkek
- Kódolatlan héttel készülhetnek a Trónok harca fináléra a UPC Direct előfizetői
- Új gyerekcsatorna érkezik a UPC-hez, jön a Nicktoons!
- Folytatódik az öt éve tartó dinamikus növekedés a UPC Magyarországnál
- 2018 harmadik negyedévében is kiváló eredmények a UPC Magyarországnál
- Árbevétel-növekedés és stabil teljesítmény a UPC Magyarországnál
- Gyerekek is adományoztak beteg és rászoruló társaiknak a UPC segítségével
- Kiemelkedő első negyedéves üzleti eredmények és folyamatos hálózatfejlesztések a UPC-nél
- Új vállalati kommunikációs menedzser a UPC-nél
- Újabb kinevezést kapott a UPC Magyarország vezérigazgatója
- Jelentős árbevétel-növekedés, intenzív hálózatfejlesztés és megújult márka a UPC Magyarországnál 2017-ben
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.