A Samsung ultramodern LED kijelzői díszítik a Times Square-t
A Samsung hatalmas, ultramodern LED kijelzőkből álló installációt mutatott be a One Times Square épületén New Yorkban. A Samsung legújabb technológiájával készült, különleges vizuális élményt biztosító kijelzők együtt több mint 1.081 m2-es felületet jelentenek.
A One Times Square épületére került új Samsung kijelzők a térre néző homlokzat egészét lefedik és a világ legértékesebb reklámfelületei között tartják számon. A képernyők prémium, központi elhelyezkedésük mellett full motion videólejátszási, élő stream és interaktív megjelenítési funkciókkal is rendelkeznek.
„Nagy öröm számunkra, hogy LED kijelző technológiánkat a világ egyik legismertebb helyszínén is megmutathatjuk – mondta el Seog-gi Kim, a Samsung vizuális kijelzőkért felelős üzletágának alelnöke. – A New York-i Times Square nemcsak forgalmas csomópont, hanem a populáris kultúra és a világkereskedelem szimbolikus központja is, így ideális hely arra, hogy vezető technológiáinkat itt mutassuk be.”
Az ingatlanbefektetéssel- és fejlesztéssel foglalkozó vállalat, a Jamestown tulajdonosa és kezelője a One Times Square-nek, a New York-i Times Square központjában álló 25 emeletes épületnek. A világszerte ismert épület ad otthont évről-évre a város szilveszteri visszaszámlálásának, az újévi ünnepségeken játszott szerepe pedig a világ minden táján ismertté tette.
„A One Times Square a világ legkiemelkedőbb márkáinak kínál kiemelt hirdetési felületet – mondta Michael Phillips, a Jamestown elnöke. – A Samsung kijelzői kiváló minőségű vizuális élményt nyújtanak, amelynek segítségével a hirdetők látványosan mutathatják meg márkáikat.”
A Samsung Electronics America egyik leányvállalata, a PRISMVIEW koordinálta a projekt tervezését, logisztikai ellátását, és felelt a gyártásért, valamint a telepítésért. A Samsung a tavalyi évben szintén bemutatott egy szabadtéri LED signage installációt a Two Times Square épületén, amely a téren a most befejezett projekttel szemben található.
A Samsung SMART LED Signage XPS sorozatának kialakítása lehetővé teszi, hogy a megjelenített tartalmak színei minden beállítás mellett egyenletesek maradjanak. A One Times Square-en használt XPS 160 és XPS 080 modellek fejlett színkalibrációval, energiatakarékos kialakítással és iparági szinten is kiemelkedő színvonalú, első osztályú LED diódákkal rendelkeznek.
A három hónapos átalakítási folyamatról egy bemutató time-lapse videó is készült. A videón jól látható a kijelzők vizuális hatása és tartóssága, amelynek köszönhetően napról-napra képesek ellenállni a szélsőséges időjárási viszonyoknak is.
Kapcsolódó cikkek
- Új Smart TV szolgáltatásokat mutat be a Samsung a CES-en
- Fejlesztések a kijelzőtechnológiában
- A Samsung smart termékei egy okosabb életért
- New York-i QLED-csúcstalálkozó
- Samsung – Egy évtizede a Digital Signage piac élén
- Micro LED technológia a Samsung újgenerációs kijelzőiben
- A Samsung az InfoComm 2018 kiállításon mutatta be innovációit
- A Samsung bemutatja a jövő kijelzőjét
- A világ első, mozitermekbe szánt LED kijelzője a Samsungtól
- Bemutatták a Samsung új QLED Signage kijelzőit
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.