Indul a DriveNow ingyenes reptéri transzfere
Július elsejétől csatlakozik az autómegosztó mind a 12 európai nagyvároshoz, ahol a repülőtér elérhető a DriveNow szolgáltatásával. A transzfer ráadásul – több más metropolisztól eltérően – az év végéig semmilyen plusz költséggel nem jár, és egészen a terminálok bejáratáig el lehet vele jutni.
A DriveNow július 1-jével elindítja szolgáltatását, mellyel ki lehet jutni a Liszt Ferenc nemzetközi repülőtérre. Ezzel Budapest csatlakozik másik 12 európai nagyvároshoz – úgy mint Lisszabon, Milánó, London vagy Berlin – ahol a prémium autómegosztó használatával kényelmesen lehet a repteret megközelíteni. A transzferszolgáltatásnak más DriveNow városoktól eltérően, év végéig nincs semmilyen plusz költsége, a bérlési díjon felül.
A DriveNow Vecsésen alakította ki reptéri transzferparkolóját, ahonnan autóik leparkolása után azonnal prémium minibuszokkal szállítják a felhasználókat közvetlenül a Liszt Ferenc Repülőtér indulási szintjére, a két terminál közötti minibusz parkolóba.
A visszaúton a reptérre érkezett utasok telefonon (+36 70 374 6141) hívhatják a kisbuszt a terminálhoz, majd a vecsési DriveNow parkolóból rögtön át is szállhatnak az ott várakozó modellek egyikébe.
Mind a buszok, mind a DriveNow flottában elérhető nagyobb modellek – BMW X1, X2, vagy 2-es Active Tourer – lehetővé teszik, hogy akár családdal, barátokkal, vagy sok csomaggal is kényelmesen elérhető legyen a reptér.
A DriveNow a reptéri transzfer indítását követő egy hónapra, július végéig, az új regisztrációk mellé a megszokott 25 helyett 50 bónusz percet kínál.
Kapcsolódó cikkek
- Elindult a DriveNow Budapesten
- Prémium autó-megosztó szolgáltatással érkezik a DriveNow Magyarországra
- Év végére a német reptereken is találkozhatunk a BeeRides autóival
- 7 milliónál is többen használnak autómegosztást
- Az eddigieknél kényelmesebben és olcsóbban juthatunk ki vele a reptérre és minden negyedik ember kipróbálná
- Hogyan keressünk pénzt a nyaralás idején parkoltatott autónkkal?
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.