Az AMC-től érkezett az Eurosport Digital új vezetője
A Discovery Paul Rehriget nevezte ki az Eurosport Digital vezérigazgatójának. Az új vezető az Eurosport fogyasztóknak szóló digitális termékeinek és szolgáltatásainak fejlesztéséért és irányításáért felel majd.
Rehrig a Discoveryhez és az Eurosporthoz az AMC Networkstől érkezik, ahol közel nyolc évig digitális és üzletfejlesztési ügyvezető alelnökként ő felelt az AMC Networks globális digitális partnerkapcsolataiért és a közvetlen fogyasztói előfizetéses szolgáltatásokért. Pozíciójában csapatával két piacvezető digitális VOD-szolgáltatást – a Sundance Now-t és a Shuddert – is elindított.
A Discoverynél Rehrig felügyeli az Eurosport fogyasztóknak szóló digitális termékeinek fejlesztését, beleértve az egyetlen egész Európára kiterjedő sport-streaming szolgáltatást és applikációt, az Eurosport Playert, illetve Európa első számú online sportoldalát, a havonta több mint 30 millió egyedi felhasználót kiszolgáló Eurosport.com-ot. Paul Rehrig közvetlenül Peter Faricy-nek, a Discovery globális DTC (fogyasztóknak nyújtott szolgáltatásokért felelős) vezérigazgatójának felel.
„Nagy örömünkre szolgál, hogy a csapatunk ilyen kiemelkedő vezetővel bővül, aki világszerte sikerrel indított be és működtetett közvetlenül a fogyasztóknak szóló szolgáltatásokat és termékeket. Paul a tökéletes választás az Eurosport Digital csapatának vezetésére – mondta Peter Faricy. – Paul gondoskodni fog arról, hogy az Eurosport – kihasználva a jövő izgalmas lehetőségeit – olyan immerzív többképernyős szolgáltatásokat és élményeket nyújtson, amelyek táplálják az emberek szenvedélyét, és bevonják a sportrajongók globális közösségeit.”
„Lenyűgöző, ahogy az Eurosport innovatív digitális vezetővé vált a sport területén a Discovery irányítása alatt. Nagy felelősség a sportrajongók számára műsorokat és tartalmakat biztosítani Európa-szerte, és örülök, hogy ilyen világszínvonalú csapatot vezethetek – mondta Paul Rehrig. – Hatalmas lehetőséget rejt magában az Eurosport digitális termékei által nyújtott élmények fokozása és bővítése. A rajongók mélyebb bevonása, a közönség és az előfizetői tábor növelése a régióban számos innovatív módszerre ad lehetőséget.”
Az Eurosport Digital szolgáltatásait – a világ legnagyobb sporteseményeihez kapcsolódó élő közvetítéseit, on-demand videós tartalmait, híreit és eredményeit – több millió rajongó használja. A következő 12 hónap jelentős eseménye lesz a 2020-as tokiói olimpia, amely minden percéhez az Eurosport biztosít exkluzív digitális hozzáférést Európa-szerte*. Emellett az év során más prémium sportágak élő eseményei is itt lesznek elérhetők: többek között több mint 2500 órányi élő kerékpársport 200 napon keresztül, az összes tenisz Grand Slam-torna minden mérkőzése, illetve a téli sportszezon minden fontosabb világbajnoksága és világkupája.
_________________
* Oroszország és Franciaország kivételével.
Kapcsolódó cikkek
- Elkészült az Eurosport arculata a 2020-as tokiói olimpiára
- Partnerségre lép a magyar Eurosport és a Hosszabbítás.hu
- A Discovery és a PGA TOUR nemzetközi streamingszolgáltatást indít
- Továbbra is az Eurosporton lesz látható az amerikai nyílt teniszbajnokság
- Együttműködik az Eurosport és a Snapchat
- Az Eurosport és a CA Technologies a kerékpár Grand Tourokon kínál különleges második képernyős élményeket a rajongóknak
- Az eurosport közvetíti novembertől a dr1 drónversenyt