Az NMHH az Óbudai Egyetemnek is hírközlési labort adományozott
Idén már a harmadik hírközlési labort adta át Karas Monika, az NMHH elnöke október 18-án az Óbudai Egyetemen, a Kandó Kálmán Villamosmérnöki Karon.
A hírközlési labor nagyteljesítményű számítógépparkjának összeállításakor a hatóság az egyetem már meglévő gépeivel együtt egy strukturált hálózatot alakított ki, ami elsősorban szélessávú hálózatok biztonsági fejlesztését szolgálja majd.
„Az Óbudai Egyetem Kandó Kálmán Villamosmérnöki Kara olyan hely, ahol a hálózatokból további hálózatokat építenek. Jóval több ez, mint műszaki feladat: a hírközlés a legemberibb dolgok egyike: az ember társas lényként hálózatokban él, és további hálózatokat alkot. Az életünk akkor teljesedik ki, ha egyéni és közösségi hálózatai egyaránt rendezettek, minőségiek és jól működnek.” – mondta Karas Monika, az NMHH elnöke a megnyitón, kifejezve reményét, hogy az átadott hírközlési labor nemcsak a hálózati biztonság tesztelésének, de az erről szóló tudás és a hírközlési szakemberek új generációjának is új csomópontja lesz.
Az ünnepélyes átadón Kovács Levente, az Óbudai Egyetem rektora is felszólalt. Mint elmondta, a kar jogelődje, a Kandó Kálmán Villamosmérnöki Műszaki Főiskola idén ötvenedik jubileumát ünnepli. Ehhez méltó esemény az új hírközlési labor átadása, ahol a hallgatók már a digitális ipar és az ipar 4.0 jegyében olyan munkát végezhetnek, ami tovább öregbíti a Kandó Kálmán Villamosmérnöki Kar nevét.
Az NMHH az idén Győrben és a budapesti Puskás Tivadar Hírközlési Technikumban átadott laborokat megelőzően 2012 óta tizenegy alkalommal adott át egyetemi médiaműhelyeket. A hatóság célja mindegyikkel pontosan ugyanaz: kortárs, a világ legjobb oktatási intézményeivel is versenyképes technológiát biztosítani a diákok számára.
Kapcsolódó cikkek
- Ismét bírságolt a Médiatanács
- Médiatanács: véleményezhetők két városi rádiós frekvencia pályázati felhívásának tervezetei
- Karas Monikát a BEREC alelnökévé választották 2020-ra
- NMHH Médiatanács: Ismét szólhat a Rádió 1 Dunaföldváron, Baján, Szekszárdon és Pakson
- NMHH Médiatanács: több mint 46 millió forint tizennégy közösségi médiaszolgáltatónak műszaki fejlesztésre
- Hírközlési labort adományozott az NMHH a Puskás Tivadar Távközlési Technikumnak
- A Bosszúállók: Végjáték tarolt a magyar mozikban 2019 második negyedévében
- Újra a hálózatsemlegesség védelmében hozott döntést az NMHH
- Tovább szólhat a Rádió 88 és a Trió Rádió
- Mecenatúrás film locarnói díja: a Médiatanács gratulál az alkotóknak
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Prémium gaming élmény a felhasználóknak
A 48,9" hüvelykes (124,3 cm) Philips Evnia 49M2C8900L gaming monitor tele van erőteljes funkciókkal: QD-OLED panel, 32:9 SuperWide kijelző, 5120x1440 felbontás, 144 Hz, Ambiglow és DTS hangzás teszik a kiváló minőségű Evnia 8000 sorozat új tagját igazán figyelemfelkeltővé.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
Újfajta trendek az irodában
A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.