NMHH: négy rádió ér el naponta legalább egymillió embert
Naponta 5,5 millióan, hetente pedig több mint 7,1 millióan hallgattak rádiót 2019 harmadik negyedévében a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) hallgatottsági adatai alapján. Országosan a 15 éves vagy idősebb lakosság 66%-ánál naponta, míg 85%-ánál hetente szól rádió. A milliós hallgatottsági küszöböt a Retro, a Petőfi, a Kossuth Rádió és a Rádió 1 lépte át.
Országosan egy átlagos napot alapul véve a Retro Rádió a leghallgatottabb rádió 1,7 millió hallgatóval, amelyet a Petőfi Rádió (1,3 millió fő), majd a Kossuth Rádió követ 1,1 millió fővel. A Rádió 1 átlag napi közönsége egymillió körüli, az ötödik a Dankó Rádió 221 ezer fővel. A Bartók Rádió 83 ezres napi hallgatótáborral rendelkezik. Az InfoRádiónak naponta 61 ezer hallgatója van, a Jazzy Rádiónak 43 ezer, a Duna World 14 ezer hallgatót tudhat magáénak, a Tilos Rádió pedig 11 ezret.
Magyarországon a 15 éves vagy idősebb lakosság 66%-ánál naponta, míg 85%-ánál hetente szól rádió. Budapesten a 15 éves vagy idősebb lakosság 56%-a naponta, míg 80%-a heti rendszerességgel hallgat valamilyen rádiót.
A fővárost vizsgálva a Rádió 1, a Retro Rádió és a Kossuth Rádió áll a képzeletbeli dobogón 206 ezer, 202 ezer és 157 ezer fős átlagos napi hallgatóval. Ezeket követi a Petőfi Rádió (118 ezer fő), az InfoRádió (36 ezer fő), a Jazzy Rádió (27 ezer fő) és a Bartók Rádió (21 ezer fő). Napi 15 ezer hallgatóhoz szól a Dankó Rádió és 8 ezerhez a Tilos Rádió.
Az országos, a fővárosi és a megyei jogú városi rádiók idei harmadik negyedévi részletes hallgatottsági eredményei a hatóság honlapján a Kutatások menüpontban böngészhetők, ugyanitt megtalálhatók a felmérés korábbi eredményei is. A rádiók és az ügynökségek korlátlanul férhetnek hozzá a rádiópiaci szakemberek által javasolt módszertan alapján előállított adatokhoz, a nyilvánosság azonban szűkített információkat kap a piaci szereplők gazdasági érdekeinek védelmében.
Nem járultak hozzá eredményeik publikálásához:
Civil Rádió, Karc FM, Klasszik Rádió, Klubrádió, Magyar Katolikus Rádió, Manna FM, Mária Rádió, Sláger FM, Sola Rádió, Trend FM.
Kapcsolódó cikkek
- Médiatanács-bírságok helytelen korhatár-besorolás miatt
- Az NMHH az Óbudai Egyetemnek is hírközlési labort adományozott
- Ismét bírságolt a Médiatanács
- Médiatanács: véleményezhetők két városi rádiós frekvencia pályázati felhívásának tervezetei
- Karas Monikát a BEREC alelnökévé választották 2020-ra
- NMHH Médiatanács: Ismét szólhat a Rádió 1 Dunaföldváron, Baján, Szekszárdon és Pakson
- NMHH Médiatanács: több mint 46 millió forint tizennégy közösségi médiaszolgáltatónak műszaki fejlesztésre
- Hírközlési labort adományozott az NMHH a Puskás Tivadar Távközlési Technikumnak
- A Bosszúállók: Végjáték tarolt a magyar mozikban 2019 második negyedévében
- Újra a hálózatsemlegesség védelmében hozott döntést az NMHH
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Prémium gaming élmény a felhasználóknak
A 48,9" hüvelykes (124,3 cm) Philips Evnia 49M2C8900L gaming monitor tele van erőteljes funkciókkal: QD-OLED panel, 32:9 SuperWide kijelző, 5120x1440 felbontás, 144 Hz, Ambiglow és DTS hangzás teszik a kiváló minőségű Evnia 8000 sorozat új tagját igazán figyelemfelkeltővé.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
Újfajta trendek az irodában
A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.