Adatvezérelt nap 2020
2020. január 28-án az adatvédelem nemzetközi napja alkalmából a DIMSZ megrendezi az Adatvezérelt nap című szakmai rendezvényt, ahol a piac elismert szakértői mutatják be az elérhető, illetve a piacon már bizonyított marketing megoldásokat, külön szekcióban tárgyalva a területhez kapcsolódó adatvédelmi szabályozás aktualitásait.
Az első nemzetközi adatvédelmi világnapot 2007 január 28-án tartották, az Európa Tanács adatvédelmi konvenciója elfogadásának 25. évfordulója alkalmából. Ez a dedikált nap felhívja az emberek figyelmét az adatvédelem kiemelt szerepére. A fogyasztói adattudatosság és a felelős szolgáltatói magatartás egyre fontosabb szerepet tölt be a gyorsan fejlődő adatvezérelt világban. A nap folyamán az előadók több ágazatból érkezve mutatják be tapasztalataikat adatanalitika, BI, marketing automatizáció, hűség- és kedvezményprogramok, adatvezérelt tartalommarketing, contact center megoldások témájában, illetve a jogi aktualitásokat vizsgálva:
- ízelítőt adnak az innovatív adatvezérelt technológiai megoldásokból.
- Bemutatják a már bizonyított adatvezérelt megoldásokat működés közben.
- Ismertetik az adatvezérelt megoldások jogi szabályozásával (GDPR, ePrivacy, Adtech) kapcsolatos tapasztalatokat és várakozásokat.
Előadók: Huszics György (DIMSZ | Crane), Csanak Gabriella – (Microsoft), dr. Kiss Ernő (NAIH), Török Szabolcs (Magyar Posta), Dászkál János (OTP), Herdics Ákos (Crane), Mondovics Péter (Mastercard), Bozzay Bertalan (NKM+), Brenkus Krisztián (Auchan), dr. Domokos Márton (CMS), dr. Halász Bálint (Bird & Bird), Sipos Zoltán (Kreatív Kontroll), Buru Ferenc (Wavemaker), Kovácsházy Dénes (Multicom), Villányi Dániel (Café Communications), Krizsó Gergely (Magyar Posta BI).
Kapcsolódó cikkek
- Biztonsági trendek az ESET-től
- Mi fel vagyunk készülve a GDPR-ra – avagy a tévedések vígjátéka
- Új vezető a Baker McKenzie adatvédelmi jogi csapatának élén
- Mit tanuljunk mások hibáiból – avagy a GDPR büntetés tanulságai
- A GDPR nem gyerekjáték: egyre fontosabb a sandboxing technológia
- Öt általános hiba, melyet mindannyian elkövetünk a közösségi média használatakor
- Az alvállalkozó megfelelése, avagy a megrendelő ellenőrzi információbiztonsági szintjét!
- Bemutatkozott a DIMSZ Keresőmarketing tagozata
- Új elnökségi tagokat választott a DIMSZ
- Nincs több türelem GDPR ügyekben
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.