DIMSZ kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: DIMSZ
Ez a csalási forma szedi leggyakrabban áldozatait az idősek körében
Leginkább a számítógépes vírusoktól és adataik illetéktelen kézbe való kerülésétől tart ez az 50 évnél idősebb korosztály, és 10 százalék körüli azok aránya, akik voltak már online csalás vagy támadás áldozatai, derült ki egy friss kutatásból. Csalás észlelése esetén kiemelkedő azok aránya, akik rendőrséghez fordulnának, de az informális segítségkérés és a szolgáltató felkeresése is jellemző.
Nem törődünk eléggé online adataink védelmével
Az elmúlt egy évben legalább 100–150 ezer internetező adott információkat e-mailben személyes adatairól. Bár sokan biztosak abban, hogy legális szolgáltatói kapcsolatfelvétel történt, mintegy 20–50 ezer fő között lehet azok száma, akik illegális adathalászat áldozataivá váltak, tehát akár minden harmadik-ötödik internetező érintett lehetett – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH), valamint a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) közös kutatásából, amit a hazai internetezők körében végeztek. A kutatás hangsúlyozza: nem törődünk eléggé az adatvédelemmel, nagy az adatbiztonsággal kapcsolatos bizonytalanság.
Az alkotóké és a felhasználóké is a felelősség – állítja a mesterséges intelligencia
Adatvezérelt napot tartott a DIMSZ, melynek fő fókuszában a szabályozási aktualitások voltak. A GDPR gyakorlata és a NAIH tapasztalatai a mellett, az NMHH-DIMSZ közös kutatásból a résztvevők megismerhették adattudatossággal kapcsolatos attitűdöket, véleményeket, tudatossági szintet, majd átfogó képet kaptak a készülőben lévő mesterséges intelligencia (MI/AI) szabályozásról és a terület lehetőségeit, várható kockázatokat is elemezték a szakértők.
Adatvédelem mindenáron?
A DIMSZ Adatvezérelt Napján debütál az Adatvezérelt Marketing Szövetség és a NMHH adatvédelemmel kapcsolatos kommentekről készített felmérése. Az esemény külön blokkban foglalkozik az Mesterséges Intelligencia (AI) idénre (!) várható szabályozásával és a GDPR legfontosabb aktualitásaival 2023. január 31-én.
Vajon mennyire vagyunk adattudatosak? – Homályos sütik és elfelejtett jelszavak
Pontosan tudja, mit fogad el a neten egy felugró ablakra kattintva? Minden webhelyen más jelszót használ? Utalnak önre a jelszavai? Ilyen kérdésekre is keresi a választ a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság és a DIMSZ – Adatvezérelt Marketing Szövetség közös kutatása, amely a két szervezet adattudatosságot fejlesztő programja keretében valósul meg.
2022-ben is megmérettetnek az ügyfélszolgálatosok – XI. Hangszépségverseny
Az Adatvezérelt Marketing Szövetség – DIMSZ Contact Center tagozata idén tizenegyedik alkalommal rendezi meg Contact Center Hangszépségversenyét. A telefonos ügyfélszolgálaton dolgozók jelentkezését 2022. szeptember 15. éjfélig várják, a nevezés továbbra is ingyenes.
Éves tisztújító közgyűlést tartott a DIMSZ
Megtartotta idei éves tisztújító közgyűlését a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ), ahol több pozíció megerősítése mellett új elnökségi tagokat is választott a tagság.
Covidálló-e a hűség?
A hazai lakosság 80%-a tagja valamelyik hűség- vagy kedvezményprogramnak, genderfüggetlenül, miközben jól látszik a nemek meghatározó szerepe az egyes programok kedveltsége kapcsán – derül ki a DIMSZ – Adatvezérelt Marketing Szövetség reprezentatív felméréséből.
Fontos változások az adatvédelem gyakorlatában
Szakértők hívják fel a figyelmet az adatvédelem területén zajló fontos változásokra, amelyek sok magyar vállalkozást érinthetnek. Az EU egyes országaiban már elkezdődtek azok a jogi eljárások, amelyek fontos tanulsággal szolgálhatnak a magyar cégek számára is.
Két forró témával foglalkozik a DIMSZ adatvédelmi kerekasztala
Az Adatvédelem Napjától, január 28-tól kezdődően lehet jelentkezni a DIMSZ Adatvédelmi és Adatbiztonsági tagozata által szervezett Digitális Kerekasztalra. Az eseményen résztvevők átfogó képet kaphatnak az adatvédelem aktuálisan legégetőbb kérdéseiről: a Schrems II ítélet eredményeképpen kialakuló, a nemzetközi adattovábbításokkal és kooperációkkal kapcsolatban várható gyakorlatról, és az Amazon, illetve a Google esetében több tízmilliós, illetve százmilliós nagyságrendű bírságot eredményező, és az utóbbi időben egyre inkább az ellenőrzések fókuszába kerülő, cookie megfelelésről.
Összefogva edukál a magyar keresőmarketing szakma
A 2019-ben megalakuló DIMSZ Keresőmarketing tagozata közös kommunikációs platformot indított a keresomarketing.hu webcímen. Az oldal és a szervezet célja egyaránt egy olyan hiteles szakmai bázis kialakítása, mely magas színvonalú edukatív tartalmak és megbízható szakmai információk forrása.
Előre törnek az adatvezérelt kommunikációs csatornák
Nyolcadik alkalommal készítette el az Inspira Research a reklámpiac hirdetői percepcióját mérő Marketing Mood Barometer kutatását. A 2020-as adatok egyértelműen mutatják az adatvezérelt, sőt a hagyományos direktmarketing területek egyre kedvezőbb hirdetői megítélését.
Ki a felelős a személyes adataim biztonságáért?
A modern, vállalati környezetben működő technológiai megoldások bemutatása mellett többek között a címben szereplő kérdéssel is foglalkozott a DIMSZ az Adatvédelem Napján tartott szakmai rendezvényén. Huszics György, a szövetség elnöke az Adatvezérelt Nap című rendezvény felvezetőjében ismertette a DIMSZ ezzel kapcsolatos, legfrissebb kutatásának alapvető megállapításait.
Adatvezérelt nap 2020
2020. január 28-án az adatvédelem nemzetközi napja alkalmából a DIMSZ megrendezi az Adatvezérelt nap című szakmai rendezvényt, ahol a piac elismert szakértői mutatják be az elérhető, illetve a piacon már bizonyított marketing megoldásokat, külön szekcióban tárgyalva a területhez kapcsolódó adatvédelmi szabályozás aktualitásait.
Bemutatkozott a DIMSZ Keresőmarketing tagozata
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) szeptember elején jelentette be éves közgyűlésén a Keresőmarketing tagozatuk indulását és Keresőmarketing kutatását, amit a 20. Internet Hungary-n a szakmai közönség is megismerhetett Asztalos Levente (Klikkmánia) és Bay Áron (Reprise) előadásában.
Új elnökségi tagokat választott a DIMSZ
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) megtartotta idei éves közgyűlését, ahol több pozíció megerősítése mellett új elnökségi tagot és felügyelőbizottsági elnököt is köszöntöttek. Az új tagok megválasztása mellett a szövetség bejelentette Keresőmarketing tagozatának elindulását, és kutatásainak értékesítését.
Idén is megvannak az ország legszebb hangú ügyfélszolgálatosai!
Több mint 15.000 szavazó véleménye alapján hirdettek győztest a DIMSZ VII. Contact Center Hangszépségversenyen.
Cikkgyűjtő
További híreink
Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei
A közösségi média önértékelésre gyakorolt hatásával és a petfluencer jelenséggel foglalkozó témák nyerték az IAB Legjobb szakdolgozat versenyét.
A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?
A mesterséges intelligencia már érzékelhetően jelentős hatással bír az IT munkaerőpiacra is, így számos változást hozhat magával az idei évben. Bizonyos munkakörök továbbra is keresettek maradnak, összességében azonban csökkenő tendencia figyelhető meg az IT szakemberek foglalkoztatása iránt - a költségcsökkentés és az AI megjelenése átrendeződést hozhat a piacon.