Üzleti növekedés 2019-ben az i-Cell-nél
A járműkövetésben és az útdíjfizetésben is rekordot döntött az i-Cell tavaly. A magyar tulajdonú telematikai cég ma már piacvezető az útdíjbevallási közreműködők körében, a járműkövetésben pedig három év alatt megduplázta ügyfelei számát, tavaly 10 százalékos növekedést elérve.
Évről évre növeli ügyfelei számát az i-Cell mind a járműkövetési, mind pedig az útdíjfizetési területen. A megtett úttal arányos elektronikus útdíjfizetési rendszer használatához szükséges fedélzeti eszközből, az OBU-ból tavaly már 11 ezer darabot értékesített, ami újabb rekordot jelent a 2018-as 10 ezer eladott fedélzeti egység után. Így napi szinten már 17500 ügyfél mintegy 60 ezer eszközének napi működését felügyeli a telematikai vállalat. Az OBU-kkal tavaly közel 130 millió útszakaszon mintegy 700 millió kilométernyi utat tettek meg a járművek. Ezzel az útdíjbevallási közreműködők körében az i-Cell piacvezetővé vált Magyarországon, és az eszközmeghibásodás arányát tekintve is a legmegbízhatóbb szolgáltató, amely kétéves garanciát vállal termékeire.
A járműkövetésben kiemelt eredményeket ért el a cég: az i-Fleet állomány három év alatt megkétszereződött, ezen belül 2018-hoz képest 10 százalékos növekedést ért el.
Egy egyedülálló fejlesztéssel is előállt tavaly az i-Cell. A járműkövetéshez kapcsolódó, kiegészítő szolgáltatásként a magyar piacon egyedülálló parkolási applikáció jelent meg, amely túlmutat a jelenleg használatban lévő parkolójegy-vásárlási formákon. A Fleet Parking alkalmazás direktben kommunikál a parkolási rendszerrel, így elkerülhetők a feleslegesen, előre megvásárolt órák, az elfelejtett parkolás-leállítások, és természetesen a bírságok is. A megoldás az adminisztrációt is egyszerűsíti, mivel havonta egyszer, egy összegben történik az elszámolás.
Kapcsolódó cikkek
- Tovább bővül a fuvarozók online piactere
- A Codecool marketingigazgatója a PROGmasters vezetője lett
- Bosch - Éves pénzügyi eredmények 2019
- Ismét az elitben a Schneider Electric
- Újra Veres Mihály az EFISZ élén
- Az Immersive Factory 1 millió eurós tőkeemelést hajtott végre
- Fedélzeten gyűjt az easyJet az ausztrál bozóttűz áldozatainak
- Új kommunikációs igazgató a Bosch csoportnál
- A Microsoft 2030-ra karbon-negatívvá válik
- 2020 legmeghatározóbb médiaügynökségi tenderét hirdeti meg az Extreme Digital és az eMAG