Nagy átfogású, háromujjas grippert dob piacra az OnRobot
A 150mm-es átfogással rendelkező OnRobot 3FG15 háromujjas gripper egy valóban egyedülálló megoldás, amely erőteljes alternatívát jelent a jelenleg piacon elérhető testesebb és kevésbé rugalmas háromujjas gripperekkel szemben. Az új gripper kiválóan teljesít nagy teherbírást igénylő gépkiszolgáló alkalmazások során, melyek nagyfokú pontosságot és rugalmas kezelést követelnek meg.
Az együttműködő alkalmazásokhoz való teljes körű plug-and-produce robotikai eszközök gyártója, az OnRobot újabb előrelépést tett az innováció terén és piacra dobta a kompakt, nagy átfogású 3FG15 háromujjas grippert. A 3FG15 könnyen programozhatóvá és egyszerűen telepíthetővé teszi a korábban nehezen automatizálható, hengeres tárgyak pontos mozgatását megkövetelő alkalmazásokat, mely során nagyfokú rugalmassággal szolgál a munkadarabok méretét illetően.
„Az új 3FG15 háromujjas gripperünket mintegy válaszként fejlesztettük ki a jelenleg elérhető, nagyobb és kevésbé rugalmas pneumatikus háromujjas gripperekre.” – mondja Enrico Krog Iversen, az OnRobot vezérigazgatója. „Az RG2 és RG6 sorozatokkal már jó ideje meghatározó szerepet töltünk be az elektromos párhuzamos gripperek piacán, és már alig várjuk, hogy új piaci szegmensek és alkalmazások is megismerjék az új háromujjas grippert, mely lehetővé teszi a felhasználó számára, hogy gyorsabban hozhasson létre rendkívül nagy pontossággal és rögzített pozíciókkal járó alkalmazásokat.”
A 3FG15 gripper maximális átfogása 150 mm, melynek köszönhetően számos feladatot el tud látni. Az innovatív háromujjas kialakítás, valamint a 15 kg-os terhelhetőség erős és stabil, formán vagy súrlódáson keresztül történő fogást egyaránt lehetővé tesz, így nagyobb rugalmassággal látja el az adott folyamatot.
Ideális a CNC gépek kiszolgálásához
A gripper, melyet kimondottan a gépkiszolgáló alkalmazásokhoz terveztek, automatikusan központosítja a munkadarabokat, így erős és stabil fogás, valamint pontos gépbe helyezés jön létre. 20-tól 250 N-ig terjedő fogóerejével a 3FG15 maga mögé utasítja a jóval kevésbé rugalmas ujjas fogókat.
A gripper a csomagoló és raklapozó alkalmazások esetén is ideális megoldást nyújt, mindeközben pedig zökkenőmentes kompatibilitást biztosít a vezető márkák együttműködő vagy könnyű ipari robotkarjaival az OnRobot díjnyertes egyrendszeres megoldásának köszönhetően. Ez a platform egy egyesített mechanikus és elektromos interfészt hoz létre a robotkarok és bármilyen OnRobot EoAT között.
A 3FG15 funkciói:
- Precíz és stabil fogás automatikus központosítással
- Nagy, 150mm-es átfogás a 20-tól 150 mm-ig terjedő nagyságú munkadarabokhoz
- Formán és súrlódáson keresztül történő fogás
- 15 kg-os terhelhetőség
- Súly: 1,15 kg, fogóerő: 20-250 N
- Gyors, rugalmas telepítés
Kapcsolódó cikkek
- Az OnRobot bővíti termékcsaládját!
- Hogyan lehet legjobban megtéríteni az automatizációs befektetésünket?
- Az ABB bemutatja mobil laborrobot-koncepcióját a Jövő Kórháza számára
- Magyar fejlesztők tervezik a legújabb robotikai eszközöket
- Jelentősen nőtt a telepített kobotok száma
- Az érzékelő-technológiák ereje és jelentősége
- Ezek a legnépszerűbb robotikai termékek
- Tökéletes együttműködés és gyors megtérülés az autonóm mobil robotokkal
- A rugalmas gripperek biztosítják az automatizálás jövőjét
- Az ipari automatizáció kihívásai
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.