Távmunka és virtuális rendezvények: a vállalkozásokat életben tartó megoldás
A világszerte bevezetett egészségügyi rendelkezések és utazási korlátozások következtében az otthoni munkavégzés, tanulás és a virtuális rendezvények nélkülözhetetlenné váltak azokban az iparágakban és területeken, ahol ez a fajta kommunikáció megvalósítható.
A jelenlegi helyzet egyetlen átmeneti megoldása az átállás fizikai környezetből virtuálisba. Egy olyan vészhelyzeti terv kialakítása, amely az egyszerű videokonferenciák helyett tárgyalások és képzések lebonyolítására, illetve a munkatársak beszámolóinak követésére használja a távoli platformokat.
Megfelelő munkaállomások
A sikeres átállás első lépése a megfelelő munkaállomások kialakítása. A szükséges eszközök nélkül a szellemi munka nem valósul meg hatékonyan. Fontos, hogy minden egyes elem zökkenőmentesen működjön együtt, beleértve a felhőt, a processzorokat, a monitorokat, a grafikus eszközöket, a szoftvereket és egyebeket.
A szükséges szoftverek az iparágtól és a munkakörtől függően eltérhetnek. Ha a rendszer nem áll készen arra, hogy bárhol és bármikor futtatni tudja a szükséges alkalmazásokat, az eredménytelen munkához, többletköltségekhez és időpazarláshoz vezethet. A Dell Technologies vezető szoftvergyártókkal együtt teszteli az iparág legjobb alkalmazásait, így biztosítja a precíziós munkaállomásai kompatibilitását.
Adatbiztonság
Ha a megfelelő munkaállomások már rendelkezésre állnak, az informatikai vezetők számára a zökkenőmentes távoli munkavégzés biztosításának egyik következő lépése a biztonság kialakítása. Az adatok, szerverek és a kommunikáció védelme a távoli munkavégzés során enyhén szólva problematikus lehet, de a megfelelő megoldás garantálja a bizalmas adatok és dokumentumok biztonságát, bárhol is dolgozzanak az alkalmazottak.
A felkészülés elengedhetetlenné vált
A virtuális tárgyalások a globális járványtól eltekintve is egyre inkább a mindennapi üzleti élet részévé válnak. Részben azonban továbbra is kihívást – ha nem egyenesen frusztrációt – jelentenek, mert a vállalatok nem ismerik fel kellőképpen a digitális megoldások gyors és átfogó térnyerését, majd késve fejlesztik ki a megfelelő digitális architektúrát és infrastruktúrát.
A megfelelő eszközökkel és biztonsági intézkedésekkel a virtuális tárgyalások hamar valósággá válhatnak, így az alkalmazottak rugalmasabban dolgozhatnak, a vállalatok és a csapatok pedig gördülékenyen, minimális költségekkel működhetnek együtt. A virtuális értekezletek lehetővé teszik a cégeknek a könnyebb alkalmazkodást amikor egy utazás nem lehetséges, és mivel a COVID-19 hatása mindenkinél elsődleges fontosságú, ez még sosem volt ennyire aktuális és kritikus jelentőségű.
Mivel a Dell Technologies számára semmi sem fontosabb, mint a csapatának, az ügyfeleinek, a partnereinek és a beszállítóinak az egészsége és biztonsága, a vállalat úgy döntött, hogy a jelenlegi COVID-19 terjedésével kialakult helyzet miatt az egyik legnagyobb évente ismétlődő eseményét, a 2020-as Dell Technologies World rendezvényt virtuálisan tartja meg.
Kapcsolódó cikkek
- A Rakuten Viber megkétszerezte a csoportos hívásokban résztvevők számát
- Ingyenes információmegosztás a koronavírus miatt
- Ingyenes tartalmakkal segíti a diákokat és a tanárokat a Vodafone
- Ingyenes céginformációs hozzáférés a járvány idejére
- Javaslatcsomag szülőknek és pedagógusoknak a HiperSuli digitális tanáraitól
- Lakossági tájékoztató kampányt indított a Magyar Vöröskereszt és a Telenor
- A Telekom segíti ügyfeleit a koronavírus miatt kialakult helyzetben
- Távmunka és kríziskommunikációs innováció
- Egymilliárd forintot adományoz az MKB Bank a koronavírus elleni harchoz
- A Dell és az Orange együttműködése közelebb hozza az 5G technológiát
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.