Karanténos szuperkoncert a Vodafone támogatásával!
A Global Citizen nevű jótékonysági mozgalom és az Egészségügyi Világszervezet (WHO) együttműködésével megvalósuló One World: Together at Home című jótékonysági koncerten 20 olyan globális márka mutatkozhat be, akik tevékenységükkel jelentős mértékben hozzájárulnak a koronavírus elleni küzdelemhez.
A Global Citizen (GC) egy nemzetközi jótékonysági mozgalom, amely nagyszabású zenei koncerteket szervez szerte a világon, hogy pénzt gyűjtsenek a szegénység felszámolására. A koronavírus miatt kialakult helyzet és az emberek egymástól és a szórakozási lehetőségektől való elzártsága ösztönözte őket egy új, "Together at home" sorozat létrehozására.
A meghitt hangulatú mini-koncertsorozat keretében a művészek otthonukban, a saját eszközük segítségével rögzítik és közvetítik az előadásukat. A formátum sikere hívta életre a WHO és Lady Gaga közreműködésével megvalósuló One World: Together at Home globális, online jótékonysági koncertet, amelyet április 18-án, szombaton este 6 és 8 között rendeznek meg. Az eseményt élőben követhetik az érdeklődők az alábbi linken, a kezdeményezés célja, hogy megünnepelje és támogassa az egészségügyi dolgozókat és a WHO Szolidaritási Alapját.
A kétórás műsorban 20 olyan globális márka mutatkozhat be, akik tevékenységükkel jelentős mértékben hozzájárulnak a koronavírus elleni küzdelemhez. A koncert szellemisége tökéletesen illeszkedik a Vodafone Csoport azon céljához is, hogy összekösse az embereket egy jobb jövő érdekében.
A világon elsőként megrendezett, online adománygyűjtő rendezvényhez rengeteg neves művész csatlakozott, akik saját otthonukból, virtuálisan fognak bejelentkezni. Így többek között Alicia Keys, Céline Dion, Jennifer Lopez, Oprah Winfrey, Taylor Swift és Shawn Mendes is fel fog lépni. A rendezvény célja, hogy közvetítse a hála és a remény üzenetét, illetve hogy világszerte felszólítsák a közvéleményt és a privát szektort a koronavírus elleni küzdelem támogatására.
Kapcsolódó cikkek
- 2 millió eurós alapot hoz létre a Vodafone Csoport a koronavírus elleni harc támogatására
- A Vodafone Magyarország köszönti a Magyar Telekomot az 5G klubban
- Díjmentes 100 perc a kiemelten veszélyeztetett korosztály számára a Vodafone-tól
- Tapsvideó és kedvezmény az egészségügyben dolgozóknak
- Vodafone szerint ilyen a kapcsolódás ereje
- Elérhető a WHO és a Rakuten Viber interaktív, többnyelvű chatbotja
- A Vodafone telefonos és online ügyintézésre kéri az ügyfeleket
- A Vodafone további frekvenciasávokat szerzett az 5G hálózat fejlesztéséhez
- Vodafone: technológiánkkal továbbra is Magyarország szolgálatában
- Vállalkozásokat segítő kedvezmények a Vodafone-tól
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.