Védőfelszerelések helyett néhány kattintás
A személyes ügyintézéssel járó érintkezések száma csökkent, az online ügyintézés és értékesítés növekedést mutat a kijárási korlátozások bevezetése óta. Most számos új funkciót és egyszerűsítést vezet be online felületein a Telenor, hogy a személyes kontaktussal járó ügyintézést, amely jelenleg potenciális egészségügyi kockázatot jelent, tovább minimalizálhassák ügyfelei.
A kötelező védőfelszerelések viselete és a közösségi távolságtartás szabályai már március eleje óta érvényesek a Telenor üzleteiben mind az ott dolgozók, mind az ügyfelek részére. Elmondható, hogy a látogatók többsége elfogadta ezeket a körülményeket, az üzletek felkeresése összességében mégis egy létrejött kontaktusnak tekinthető, ennek csökkentése pedig közös társadalmi érdek. A személyes ügyintézéssel járó teendők legnagyobb része online felületeken is elvégezhető, békeidőben a gyakorlottabb netfelhasználók élnek is ezzel a lehetőséggel. A mostani fejlesztések célja, hogy ezeket a kényelmes és teljesen biztonságos lehetőségeket azok is magabiztosan tudják használni, akik eddig az ügyintézés hagyományos formáját részesítették előnyben. A fejlesztések kedveznek a kevésbé gyakorlott netezőknek is, hiszen mostantól könnyebben eligazodhatnak a szolgáltató felületein.
Egyszerűsített számlabefizetés: mostantól egymásnak is segíthetnek online a telenorosok
A Telenornál a számlabefizetések legnagyobb hányadát az online kártyás fizetés (mobilalkalmazáson vagy internetes ügyfélszolgálaton keresztül), a banki átutalás és a csoportos beszedés teszi ki, ugyanakkor még sokan a postai csekkes fizetést választják. A most bevezetett egyszerűsített számlabefizetés lényege, hogy a telenor.hu-n már regisztráció nélkül is elvégezhető ez a folyamat, így a Telenor ügyfelei a korábbinál egyszerűbben fizethetik be aktuális számlájukat. A funkcióval akár idősebb rokon vagy ügyintézésben segítségre szoruló, normál esetben a postai csekkes befizetéssel élő ismerős számlái is rendezhetőek, ezzel is tovább csökkentve az befizetéssel járó személyes érintkezések számát.
Trénerek és tréninganyagok a most érkezőknek
Az internetes ügyintézési felület és folyamatok egyszerűsítése mellett a Telenor a legkeresettebb online ügytípusokra fókuszálva többek közt olyan kisvideó-sorozatot készített, amiben lépésről-lépésre megismerhető az adott ügyintézési folyamat leghatékonyabb módja. A tréningvideók azokat segítik, akik a most kialakult helyzet miatt az internetes ügyintézést szeretnék választani.
A Telenor munkatársai és az oktatóanyagok révén a Telenor Trénerek, Telenor Tréning anyagok segítséget nyújtanak az online felületeken való eligazodásban és az ott elérhető funkciók megismerésében, hogy így mindenki otthon maradhasson biztonságban.
Ha az elintézésre váró ügytípus szerepel ezen a listán, nem szükséges védőfelszerelésbe bújni
- Egyenlegkövetés, számlabefizetés és egyenlegfeltöltés mindössze a telefonszám és a számla/feltöltés pontos összegének megadásával
– online bankkártyás fizetéssel fizetni a saját vagy ismerősök, például az idős rokonok számláját
- Adatjegy, hangjegy és egyéb kiegészítő szolgáltatások megrendelése
- Tarifaváltás, a kártyás felhasználóknak egyéni ajánlatok lekérdezése, megrendelése
- Hűségidő hosszabbítása akár új készülék vásárlásával
- Hamarosan elérhető funkciók: kártyás tarifáról számlás előfizetésre váltás, illetve a weboldalon regisztráció nélkül is azonnali segítségkérés speciális ügytípusokban a Telenor online ügyintézőitől
Kapcsolódó cikkek
- 50%-kal nőtt a mobilkijelzők átlagmérete az elmúlt 5 évben
- Hónapok alatt éveket ugranak előre a hazai cégek a digitális átalakulásban
- Telenor kutatás az otthoni internethasználatról
- A megelőző hetekre jellemző hétvégi forgalom volt húsvétkor a Telenor hálózatán
- Telenor-szubjektív a tavaszi szünetre Koren Balázstól, a HiperSuli szakmai vezetőjétől
- Így dolgozik egy értékesítő csapat a koronavírus idején
- 1GB helyett 1+99GB Hipernetet ad a Telenor egy ezresért
- Újabb lépést tett a Telenor az 5G szolgáltatás kereskedelmi bevezetéséhez
- Így teljesít a tantermen kívüli oktatás
- Így is megfogható a koronavírus-helyzet: lépjen mindenki a tettek mezejére!
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.
Jön az év legnagyobb innovációs és startup fesztiválja
A 2015-ben indult Startup Safari Budapest hazánk egyik legnagyobb startup konferenciájaként idén ismét megnyitja kapuit, június 11-én 12 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programmal várja az érdeklődőket, melynek során számos hazai szakember mellett nemzetközi előadókkal élőben is lehet majd találkozni és kérdezni tőlük. Nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témákkal foglalkozik az esemény, angol és magyar nyelven egyaránt.
Teljes mértékben napenergiával működtethető a Lenovo üllői gyárának innovációs központja
Új, a nagy teljesítményű számítástechnikai (HPC) innovációkat ellátó napelemeket telepített a Lenovo üllői gyártóüzeme. A vállalat 2023 októberében átadott létesítményében működő globális innovációs központja ezáltal azt is biztosítja, hogy az ügyfelek 100%-ban napenergiával tesztelhessék a HPC-munkaterhelést.
Így működnek majd a távfelügyelt boltok
A közelmúltban jelentették be, hogy rövidesen Magyarországon is elindulnak az első úgynevezett „hibrid” boltok, melyek nappal a ma ismert formában, a megszokott nyitvatartási időn kívül pedig személyzet nélküli üzemmódban várják a vásárlókat. A lehetőség technikai feltételeiről, illetve a használatának módjáról a megoldást fejlesztő Laurel Kft. május 15-i retailkonferenciáján közöltek részleteket.