Online csapatépítés, nem csak a karantén idejére
Aki az üzleti világ valamely területén dolgozik, napjainkban nagy valószínűséggel megtapasztalhatta, a kellemetlen konferencia hívások és a nehezen kezelhető távolsági kapcsolattartás problémáját. A csapatösszetartás a személyes találkozások csökkenésével egyre nehezebbé válik és a lelkes vezetők által összehívott online meetingek sokszor kellemetlen emléket hagynak a résztvevők fejében. Többek között ezekre a problémákra kínál megoldást a HomeUnity, aminek célja a klasszikus offline csapatépítők hatékony átültetése az online térbe.
Az érdeklődők jelenleg 6 különböző “modul” közül választhatnak, melyek mindegyike teljesen más-más tematikára épül. A Gasztro Királyok modulban kiderül, hogy a kollégák közül ki a legügyesebb a konyhában, a Sherlock “Homes” pedig a szabadulószobák hangulatát hozza el és közösségi média oldalak labirintusán kalauzol át. Kérhetünk a cégünkre szabott edzést profi jóga oktatókkal, de átélhetjük a kocsmakvízek jól ismert hangulatát profi moderátorok által vezényelve.
“Természetesen a jelenlegi helyzet adta az ötletet a HomeUnity születésekor, de hiszünk abban, hogy a későbbiekben is nagy szükség lehet a távolsági csapatépítésre. Egyre több munkavállaló dolgozik otthonról, ami nagy mértékben csökkenti a csapatösszetartást és ezáltal a hatékonyságot is. A megfelelő irodai hangulatot végső soron az emberek egymással való interakciója teremti és ha ez hiányzik, akkor a csapat motivációja és produktivitása is csökken. Többek között ebben is szeretnénk segíteni”
Az ötletgazdák azt remélik a HomeUnity-től, hogy feloldja a konferencia hívások kínos szorongását, közelebb hozza egymáshoz az otthonaikba zárt munkavállalókat és egy kellemes, szórakoztató élményt nyújt mindenkinek. A szolgáltatást a homeunity.hu oldalon érhetik el az érdeklődők.
Kapcsolódó cikkek
- Folyamatos a Vivre növekedése
- Online tudásplatformjával segít a Tork az egészségügyi dolgozóknak
- Ingyenes YouTube Premium szolgáltatás Samsung készülékekhez
- Március 16. óta megtízszereződött az Okos Doboz forgalma
- A Föld Napjára ajánl digitális tananyagot az E.ON
- A HP mentőcsomaggal segíti partnereit
- Az otthoni internetezést segíti tanácsaival az NMHH
- Középiskolások százezrei tanulnak matekot ingyen az interneten
- A Vivre.hu támogatja a hagyományos kiskereskedőket
- Magyar fejlesztésű szoftver mentheti meg a szabadulószobákat
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Prémium gaming élmény a felhasználóknak
A 48,9" hüvelykes (124,3 cm) Philips Evnia 49M2C8900L gaming monitor tele van erőteljes funkciókkal: QD-OLED panel, 32:9 SuperWide kijelző, 5120x1440 felbontás, 144 Hz, Ambiglow és DTS hangzás teszik a kiváló minőségű Evnia 8000 sorozat új tagját igazán figyelemfelkeltővé.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
Újfajta trendek az irodában
A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.