Újratervezett jövő a SAS-sal
Az ingyenes Virtual SAS Global Forum 2020 keretei között kiderül, hogyan segíti a cégeket és támogatja a gazdaság helyreállítását a fejlett analitika a járvány időszakában, és azt követően.
Miközben az üzleti elemzőeszközök átsegítenek bennünket a koronavírus-járvány kihívásain, a SAS bemutatta a június 16-án zajló Virtual SAS Global Forum 2020 részleteit.
Közép-európai idő szerint délután 5 órakor kezdődik az előadás és workshop sorozat, mely az esemény után igény szerint bármikor megtekinthető. Az SGF-en vezető szakértők tekintik át az üzleti elemzés újdonságait, iparágakra bontott előadásokat kínálnak, és a bizonytalan környezetben használható elemző eszközöket, megoldásokat mutatnak be. Az esemény ingyenes regisztrációja már elérhető itt.
Csatlakozás, együttműködés, megosztás
A SAS történelmének eddigi legnagyobb virtuális konferenciáján arra invitálja a résztvevőket, hogy a virtuális napirend alapján saját élmény-listát alkossanak; válogassanak a számukra legérdekesebb felhasználói, partneri és vezetői előadások közül. Próbálják ki a virtuális kvadélményt, a demókat, szenteljenek figyelmet a hagyományos fő bemutatóknak és éljenek a SAS kínálta képzési lehetőségekkel. Mindezt könnyen fogyasztható, online formában:
SAS Connection:
- A résztvevők megtapasztalhatják, hogyan használják a SAS eszközeit az olyan ügyfelek, mint a Cleveland Clinic és a Georgia-Pacific, illetve felfedezhetik a SAS oktatási és az emberiség szolgálatába állított analitikai megoldásokat összefogó Data for Good kezdeményezéseit.
Executive Connection:
- A vezetők meghallgathatják többek között Chris Clague, a The Economist üzleti elemzéssel foglalkozó Intelligence Unitjának felelős szerkesztőjét, akinek tolmácsolásában betekintést kaphatnak az üzletmenet járványidőszakban történő fellendítésének módszereibe.
Users Connection:
- A felhasználókat még inkább középpontba helyező szekció a SAS eszközökről, erőforrásokról, képzésekről és azok felhasználásának lehetőségeiről szól.
Partner Connection:
•A SAS vezetők és az olyan partnerek, mint a Deloitte Canada, feltárják különböző projektek sikerének titkát.
Vezető és kiemelt előadók
A világhírű vizionárius, Simon Sinek moderált beszélgetés keretei között saját, nagysikerű könyvére (The Infinite Game) alapozva adja át életszemléletét. Megosztja gondolatait arról, hogy a vezetők miként alkalmazhatják a „végtelen játék” alapvető szabályait annak érdekében, hogy mindig egy lépéssel a versenytársak előtt járhassanak.
Az esemény emellett reflektorfénybe állítja a SAS vezetőit. A vállalat alapító-vezérigazgatója, Jim Goodnight, a műszaki és ügyvezető igazgatói posztot betöltő Oliver Schabenberger, valamint a kutatásért, fejlesztésért felelős vezető alelnök, Bryan Harris a felhőben, a peremhálózaton és a mesterséges intelligenciával történő adatelemzés jövőjét fejti ki.
Interaktív tanulás és játék
Az interaktív kiállítási élményt leutánzó Quad kiegészül a SAS-technológia gyakorlati áttekintésével és lehetővé teszi a SAS-szakértőkkel való párbeszédet. Demókhoz és prezentációkhoz csatlakozhatnak a résztvevők, elmélyíthetik műszaki és szolgáltatásokról szerzett tudásukat, illetve beléphetnek a közel 8 órás „kérdezze a szakértőt” esemény virtuális szobáiba is.
A könnyed kikapcsolódás érdekében mindez gamifikációs keretek között zajlik, egész napos aktivitásra buzdítva a résztvevőket.
Jegyezze be naptárába és regisztráljon online még ma!
Az esemény június 16-án kezdődik, a regisztráció viszont már most elérhető. Az esemény napirendjéhez és a korábbi, már elérhető előadások megtekintéséhez keresse fel a Virtual SAS Global Forum 2020 website-ját.
Kapcsolódó cikkek
- Sikeresebb üzlet – mesterséges intelligenciával
- Konferencia a digitális edukációról a Da Vinci TV-vel
- Önmagában az IoT nem elég
- Hogyan küzdenek a bankok a pénzmosás ellen?
- Hogyan vásárolunk 10 év múlva?
- A compliance digitális átalakulása
- Új törvény, új kihívások – AML megfelelés a gyakorlatban
- 3 milliárd dollár felett végzett a SAS 2013-ban
- Forrester: a SAS vezető szállító a vállalati BI platformok területén
- Több tízmillió dollárnyi értéket hoz a Shellnek a big data
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.