Az ABB nagyon készül az e-mobilitás megünneplésére
Az ABB és a Green.TV által kezdeményezett Elektromos Járművek Világnapja világszerte az e-mobilitás ünnepe lesz. A kezdeményezés célja, hogy felhívja a figyelmet a jelenlegi és leendő elektromos jármű vezetői, valamint a helyi közlekedési hatóságok és flotta üzemeltetők kulcsfontosságú szerepére a fenntartható közúti szállítás és a mindenki számára elérhető zéró-kibocsátású jövő megteremtésében.
Ezt a napot minden évben megtartják majd, hogy ezzel is megerősítést nyerjen, milyen fontos szerepe van a megbízható és gyors töltő- infrastruktúrának, az elektromos közműhálózat fejlesztésének és a megújuló energiatermelés hálózatba integrálásának egy alapjaiban fenntartható közlekedési rendszer kialakításában.
Frank Muehlon, az ABB E-mobilitási Infrastruktúra-Megoldások globális üzletágának vezetője szerint: „Szükségszerűvé vált egy új elektromos és fenntartható mobilitási modellre való áttérés. Az ABB Energetika divízió zéró kibocsátást célzó küldetésének része, hogy élen jár ennek az átmenetnek a megvalósításában. Az ABB örömmel vállal vezető partnerséget egy olyan világnapon, amely elismeri és méltatja az e-mobilitási megoldások fontosságát az egész világon.”
Az ABB egyedülálló villamosítási szakértelmével és az elektromos járművek töltési megoldásainak globális piacvezetőjeként több mint 14 000 DC gyorstöltőt értékesített több mint 80 országban, és ezzel tökéletes iparági partnere az Elektromos Járművek Világnapjának. Az ABB a fenntartható közlekedési megoldások nemzetközi elterjesztésében szerzett érdemeiért nemrég vehette át a Global E-mobility Leader 2019 díjat.
Ade Thomas, a Green.TV médiavállalat alapítója hozzátette: „Örülök, hogy az ABB-vel együttműködve elindul egy izgalmas utazás egy fontos dátum intézményesítésére az e-mobilitás globális naptárában. Az Elektromos Járművek Világnapja az e-mobilitás ünnepnapja lesz, ami alapvető eszköz és iránymutató a mindenki számára elérhető szén-dioxid-mentes közlekedés jövőjének népszerűsítésében.”
Az Elektromos Járművek Világnapja együttműködik az e-mobilitás területén tevékenykedő más partnerekkel és vezetőkkel is, hogy az első EV Világnapot egy világméretű mobilitási mozgalom első lépésévé tegyék.
A további partnerek között szerepel az elektromos járművek, és a hozzájuk kapcsolódó technológiák gyártója, a Mahindra Electric Mobility, a Liberty Charge, amely az Egyesült Királyság lakóövezeteiben az e- járművek utcai töltéséhez szükséges energiaellátást és hálózati kapcsolódást biztosító infrastruktúrát támogatja, valamint a Volta Trucks, minden elektromos teherautó gyártója.
Mahesh Babu, az indiai székhelyű Mahindra Electric Mobility Limited ügyvezetője és vezérigazgatója elmondta: "Büszkék vagyunk arra, hogy a Green.TV-vel együttműködve indítjuk útjára az Elektromos Járművek Világnapját, melynek célja, hogy felhívja a figyelmet a fenntartható mobilitás fontosságára, és hogy az ügyfelek világszerte az e-mobilitást mellett tegyék le voksukat.”
Kapcsolódó cikkek
- Boldog születésnapot, YuMi!
- Hatodik alkalommal aratott sikert az ABB egyetemi női mentorprogramja
- Az ABB és a HPE közösen csökkentik a szuperszámítógépek energiafogyasztását
- Közösségi funkcióval bővítette e-autós applikációját az E.ON
- Az ABB Energetika divíziója segítségével intelligens ipari parkot létesítettek Sanghajban
- Így lehet még biztonságosabb az e-autózás
- Az ABB nagyfeszültségű töltőket szállít a Volvo LIGHTS projekthez
- Itt az ABB elektromos hajtású autókhoz kifejlesztett töltőmegoldása
- Az ABB többségi tulajdonrészt szerzett a kínai Chargedot vállalatban
- A Lexus elektromos koncepcióautója Goodyear abroncsokon száguld
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.