Lewis Hamilton lett az LG SIGNATURE márka nagykövete

forrás: Prím Online, 2020. október 22. 15:59

Az LG Electronics (LG) bejelentette, hogy a hatszoros Formula-1 világbajnok Lewis Hamilton lett az LG SIGNATURE, azaz a vállalat prémium otthoni megoldásait összefogó márka globális nagykövete. Az együttműködés első lépéseként Hamilton egy új kampányban kap szerepet, amely közvetíti a márka filozófiáját, amely szerint „A művészet inspirálja a technológiát, a technológia pedig teljessé teszi a művészetet”.

Az új kampányban Hamilton megosztja gondolatait arról, hogy miként lehet kialakítani egy stílusos, kifinomult életvitelt, hogy mi motiválja őt abban, hogy a legjobb legyen a saját területén és mit ad ehhez az életmódhoz az LG SIGNATURE márka. Az együttműködés a minőségi élet eleganciáját ünnepli, de Hamilton és az LG SIGNATURE márka egyben azt is képviseli, hogy a legjobbnak lenni kemény munkát és erőfeszítést igényel.

 

A számos területen tehetséges, a részletekre és a dizájnra mindig figyelmet fordító Hamilton a stílus és a precizitás megtestesítője. Hamilton részvétele az LG SIGNATURE márka népszerűsítésében a prémium megoldások páratlan teljesítményének üzenetét erősíti.

 

 

„Az LG SIGNATURE egy olyan márka, amely arra törekszik, hogy minden területen a legjobb legyen — ez volt az, ami először megfogott benne” — mondta el Hamilton. „A márka soha nem elégszik meg a második hellyel, a vállalat csúcsminőségű életmód-megoldásai a legmagasabb színvonalú technológiát és formatervezést ötvözik.”

 

„Lewis Hamilton tökéletesen megtestesíti az LG SIGNATURE márka lényegét azzal, hogy az élet minden területén fáradhatatlan a tökéletesség keresésében” — mondta el Kim Jin-hong, az LG globális marketingközpontjának vezetője. „A sport és a divat terén is véleményvezérnek számító Lewis egy olyan törekvő karakter, aki a művészetet és a technológiát is nagyra értékeli. Hihetetlenül büszkék vagyunk arra, hogy nagykövetünknek tudhatjuk.”

 

A változatos és folyamatosan bővülő LG SIGNATURE portfolió része többek között két új — egy 88 és egy 77 hüvelykes — 8K OLED televízió, egy borhűtő, egy InstaView Door-in-Door hűtőszekrény, valamint egy TWINWash mosógép. A kompromisszumok nélküli minőség és a lényegre való összpontosítás a márka minden innovatív termékének alapja. Az LG SIGNATURE márkáról további információ a www.LGSIGNATURE.com weboldalon érhető el. 

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Telefonunk biztonsága a személyes biztonságunk

Az okostelefonok óriási segítséget jelentenek a hétköznapokban, és a munkától kezdve a szórakozáson át a pénzügyekig mindent intézhetünk rajtuk. Ezzel együtt azonban komoly veszélynek is kitehetjük magunkat – már ha nem figyelünk arra, hogy óvjuk a személyes adatainkat, és illetéktelenek ne férhessenek hozzá készülékünkhöz. Az alábbiak figyelembevételével nemcsak eszközünktől, hanem személyes adatainktól is távol tarthatunk másokat.

2024. május 11. 17:10

A Rakuten Viber visszatér a Formula E-be

A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hívások globális vezetője örömmel jelenti be, hogy az ERT Formula E csapattal kötött új partnerség révén visszatér az ABB FIA Formula E World Championshipbe.

2024. május 11. 15:36

Copilot for Microsoft 365 már magyarul is

A Microsoft bejelentése szerint 16 újabb nyelvvel gyarapodott azon nyelvek száma, amelyeket a vállalat generatív mesterséges intelligenciára alapuló alkalmazása, a Copilot for Microsoft 365 támogat mind az üzleti, mind pedig az egyéni felhasználók esetében. A magyar is ezek között van.

2024. május 11. 13:43

Ilyen lesz az első, személyzet nélkül is működő magyar bolt

A tervek szerint már idén nyáron elindulnak az első távfelügyelt boltok Magyarországon. A technológia révén a hagyományos üzletek átalakítást követően személyzet jelenléte nélkül is nyitva tarthatnak, akár 24/7-es üzemmódban. 

2024. május 11. 12:01

A régiós pénzügyi vezetők harmada már teszteli a generatív AI megoldásokat

Közép-Európában már minden harmadik szervezetnek közvetlen tapasztalata van a generatív mesterséges intelligenciával, és mindössze a vállalatok négy százaléka várja passzívan, hogy a versenytársak tegyék meg az első lépést. A régióban négyből három pénzügyi vezető (73%) véli úgy, hogy az AI fontos a vállalatuk stratégiája szempontjából. A Deloitte legfrissebb CFO felmérése szerint a megkérdezett pénzügyi vezetők fele költségcsökkentést vár a mesterséges intelligencia bevezetésétől. 

2024. május 11. 10:22

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36