Online nyithatunk lakossági folyószámlát az UniCredit Banknál
Az online ügyintézés soha nem volt még olyan fontos, mint az idei évben. Nem csak az ételrendelés, a csekkbefizetés, de az UniCredit Banknál immár a bankszámla-nyitás is elvégezhető anélkül, hogy elhagynánk az otthonunkat. 20-30 perc alatt számlatulajdonossá válhatunk, és még a szerződés aláírásához sem kell ellátogatnunk egy bankfiókba.
Elindította online számlanyitási szolgáltatását az UniCredit Bank. A teljes folyamat digitalizált, ugyanis egyáltalán nem igényel személyes jelenlétet, még egy aláírás erejéig sem. Az ügyfelek 3 különböző számla közül választhatnak, annak függvényében, hogy melyik illeszkedik jobban pénzügyi szokásaikhoz.
A 20-30 perces folyamat 4 egyszerű lépésben elvégezhető. A számlacsomag kiválasztását követően bankszámlanyitáshoz szükséges nyilatkozatokat kell tenni, meg kell adni a számlanyitáshoz feltétlenül szükséges személyes adatokat és elérhetőséget. Ezek pontosságát a személyazonosító okmányok alapján ellenőrzik, a személyazonosság ellenőrzését videóhívással lehet elvégezni. Ezt követően már csak a szerződéses dokumentumokat kell aláírni, ami szintén megtehető online. Aki szeretné, az online megkezdett számlanyitási folyamatot személyesen is véglegesítheti: bármely magyarországi UniCredit bankfiókban elvégezheti az azonosítást, ill. aláírhatja a szerződést, ahol lehetőség van digitális aláírásra is, ami a környezetterhelés szempontjából is előnyösebb. A számlanyitás és a számlaszerződés létrejöttét követően, legkésőbb a következő munkanapon már be is lehet lépni az [UniCredit eBanking] alkalmazásba, és akár azonnali utalást indítani vagy fogadni.
A számlanyitó személynek meg kell felelnie bizonyos kritériumoknak, például, hogy legyen nagykorú magyar állampolgár, rendelkezzen mobiltelefonszámmal, saját részre nyisson számlát és a bank új ügyfele legyen.
A jelen tájékoztatás nem teljeskörű, a további részletes információk az alábbi linken érhetők el: https://bit.ly/2Voa7C0
Kapcsolódó cikkek
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.