Névjegykártya 2.0: új könyv segíti a cégek online kommunikációját

forrás: Prím Online, 2021. január 26. 14:23

A koronavírus-járvány miatt felfordult világ stratégiai problémáira ad átfogó kommunikációs programot egy, a közelmúltban megjelent többszerzős kötet. A Névjegykártya 2.0 egy interaktív könyv, amely jegyzetelési, a szakértőkkel való együtt gondolkodási és ötletelési lehetőségeket is kínál az olvasó számára. Langmár Zsuzsanna, aki társszerzőként többek között a Google Cégemhez tartozó, egyszerű és érthető használati utasítást kínál, arról beszélt: az utolsó utáni pillanat a mostani, hogy egy cég erőteljes online megjelenést alakítson ki.

2020 óriási változásokat hozott az üzleti életben, számtalan szektor ellehetetlenült a koronavírus-járvány miatt bevezetett intézkedések következtében, a vállalkozások zöme pedig az internetre menekült, mert ott nem lehet korlátozni őket sem a nyitvatartási idők tekintetében, sem egyéb szabályozásokkal. 

 

Aki tíz éve halogatta, hogy a weblapját megújítsa, a webshopját elindítsa vagy erőteljesebbé tegye a közösségi médiában való megjelenését, kénytelen volt lépni. Ugyanakkor sokan nem tudták, mit és hogyan kell pontosan csinálniuk a kedvező megítélés kialakításához.

 

A Langmár Kommunikáció kiadásában megjelent Névjegykártya 2.0 című könyv megoldást nyújt minden olyan cégvezető és vállalkozó számára, aki mind az interneten, mind a való világban népszerűbb, meggyőzőbb és sikeresebb akar lenni.

 

 

Az offline tapasztalat nem garantál online sikert

Langmár Zsuzsanna, a könyv egyik társszerzője elmondta, hogy az utóbbi hónapokban több olyan új ügyfelük is volt, akik 20-30 éves tapasztalattal rendelkeznek, nagyon otthonosan mozognak az offline világban és évről évre egyre nagyobb profitot termelnek. Ugyanakkor az online-ra való átállás őket is új kihívás elé állította, ezért szakértői segítségre volt szükségük a piac lekövetése érdekében.

 

„Nagyon sok cég azért veszített ügyfeleket, mert nem kommunikálta megfelelően, mikor van nyitva, milyen vásárlókat, partnereket érintő változások történtek a járvány miatt a vállalat hétköznapjaiban. Több tucatnyi kommunikációs csatorna van, ezeket meg kell tanulni használni, ehhez nyújt hatalmas segítséget a Névjegykártya 2.0” – magyarázta a szakember.

 

Példaként említette, hogy a Google Cégem egyre fontosabbá vált, hiszen rengeteg olyan keresés van, amikor az emberek lokálisan, a közelben akarnak az adott problémára megoldást találni. Egy fodrászat, egy kutyakozmetika esetében nem mindegy, hogy öt percet autózunk vagy másfél órát ülünk a dugóban, mire odaérünk. Ugyan felmérések szerint a vállalkozók több mint fele használja a felületet, elenyésző részük teszi ezt hatékonyan. 

 

„Bármikor jöhet egy fiatal, aki hirdet a közösségi médiában, jól használja a Google Cégemet, és rendkívül gyorsan el tudja venni az ügyfeleket még egy nagy múlttal rendelkező cégtől is. Ez az utolsó pillanat, hogy intenzív online jelenlétbe kezdjenek a vállalatok, de egyáltalán nem mindegy, miként teszik ezt. A szerény kötetcím csupán a névjegyre utal, valójában azonban egy teljes kommunikációs programot kap az olvasó a könyvben, amit csak követni kell ahhoz, hogy több ügyfelet, cégvezető barátot, stratégiai partnert szerezzen és növelje a befolyását az üzleti életben” – tette hozzá.

 

Rendhagyó könyv, szakértőktől 

Langmár Zsuzsanna elmondta, hogy neki és kollégáinak is szenvedélye az üzleti kommunikáció.

 

Ő a hagyományos névjegykártya gyakorlati oldalaival és a Google Cégem működésével ismertet meg, Magdó Emil a vállalati brandépítés fortélyait leplezi le, Szakács Paul a vizuális kommunikáció legjobban működő titkait osztja meg, Juhász Attila pedig arról ír, miként szövetkezhetünk más cégvezetőkkel úgy, hogy kölcsönösen támogassuk egymást és nyertes-nyertes együttműködéseket hozzunk létre.

 

Az interaktív könyv rendhagyó módon jegyzetelési, szakértőkkel való együtt gondolkodási és ötletelési lehetőségeket is kínál. Túlzás nélkül állítható tehát a kötetről, hogy egyetlen korszerűen megjelenni akaró cégvezető, vállalkozó polcáról sem hiányozhat. A könyv már megrendelhető a langmar.hu webshopjában.

 

Fotók: Langmár Kommunikáció

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Megváltás lehetne, a bankok mégis hadilábon állnak a mesterséges intelligenciával

A bankok mindössze 6%-a készített ütemtervet a mesterséges intelligencia tömeges méretű kiaknázására. Míg a banki alkalmazottak tárt karokkal fogadják az MI beépítését, a bankok nehezen integrálják azt.

2024. május 5. 14:17

K&H: Kate tiszta nyereség

Tavasztól a kis- és középvállalkozásokat is segíti Kate, a K&H digitális pénzügyi asszisztense. A mesterséges intelligencia-alapú megoldás egyetlenként az országban hangalapú utasításokat is megért és végrehajt, egyben felveszi a versenyt a legfejlett technológiákkal.   

2024. május 5. 11:59

Nagy a magyar cégek lemaradása a kisgyermekes anyák foglalkoztatásában

A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) adatai szerint az országban körülbelül 300 ezer főnyi potenciális munkaerő áll rendelkezésre, bár ez a szám régiónként változó. A jelenlegi gazdasági helyzetben kiemelt szükség van a kisgyermeket nevelő anyák munkaerőpiaci reintegrálásának fokozott támogatására. 

2024. május 5. 10:24

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55