A ZEN fizetési szolgáltató bejelentette magyarországi indulását
A ZEN modern elektronikus fizetési technológiákon alapuló pénzügyi megoldásokat kínáló európai startup bejelentette hivatalos indulását Magyarországon. A Mastercard által támogatott új megoldás exkluzív előnyeinek és a rendkívüli biztonságnak köszönhetően mostantól az egyéni ügyfelek és az üzleti ügyfelek is tökéletes nyugalomban kezelhetik pénzforgalmukat és vásárlási tranzakcióikat.
A ZEN bejelentette hivatalos bevezetését 31 európai piacon, köztük Magyarországon. A fintech társaság fő célja, hogy nehézkes ügyintézéstől mentes, kiszámítható és kényelmes pénzforgalmi megoldásokat kínáljon ügyfeleinek. A ZEN egyedülálló ajánlata ötvözi a modern e-kereskedelem legfontosabb előnyeit: a fizetés egyszerűségét, a tranzakció mindkét oldalát védő mechanizmusokat, valamint kifejezetten üzleti ügyfelek és egyéni felhasználók igényeire testreszabott megoldásokat.
„A ZEN mozaikszó a „zero effort non-bank” szavak kezdőbetűiből áll és arra a szellemi nyugalomra és biztonságra utal, amelyet szolgáltatásaink ügyfeleink számára biztosítanak. Megoldáscsomagjaink és az azokhoz járó széles körű védelem a piacon egyedülálló lehetőséget kínálnak, mindezt garantáltan alacsony költségek és letisztult felhasználói élmény mellett. Ezt hívja vállalatunk ZEN kereskedelemnek” – mondta Dawid Rożek, a ZEN társalapítója vezérigazgatója.
A ZEN szolgáltatásai és előfizetési csomagjai mobilalkalmazáson és weboldalon érhetők el egy hónapos próbaidőszakkal. A felhasználók egy ZEN Mastercard kártyát (fizikai vagy digitális) kapnak, amely hozzáadható az Apple Pay és a Google Pay mobil pénztárcákhoz, lehetővé téve a kényelmes és biztonságos online és bolti fizetést.
A ZEN kereskedelem 3 alappillére
- Egyszerűség A ZEN világos és egyszerűen szabályozott online pénzügyi szolgáltatásokat kínál minden pénznemben, egyéni felhasználók számára és üzleti ügyfelek számára egyaránt, függetlenül a vállalkozás méretétől, a világ minden pontján. A globális szinten egyedülálló pénzforgalmi folyamat a bankszámlával való integráció révén garantálja az online értékesítésből származó források azonnali hozzáférését, amelyek bármikor felhasználhatók. Ami a fogyasztókat illeti, a ZEN egyszerű, a piacon a leggyorsabb és teljesen távoli regisztrációs folyamatával, valamint minőségi ügyfélszolgálatával tűnik ki. Az összes szolgáltatás könnyen kezelhető egy minimalista és intuitív felhasználói felülettel rendelkező mobilalkalmazáson keresztül.
- Biztonságos és kényelmes környezet A ZEN-felhasználóknak, legyenek egyéni vagy üzleti ügyfelek, nem kell időt és energiát fordítaniuk a visszatérítési igényekre. A ZEN Care kiegészítő védelme alatt, ha az ügyfél él panaszjogával, csak annyit kell tennie, hogy jelzi igényét, és a ZEN nem sokkal később teljes egészében visszatéríti a vásárlás értékét. Az üzleti ügyfelek további biztonsági réteget kapnak, ami mentesíti őket a visszaterhelési díjaktól, mivel a ZEN felajánlja ezek fedezetét. A világos és átlátható előfizetési terveknek köszönhetően a felhasználók mindig tudják, milyen költségek merülnek fel, és nem kell aggódniuk a váratlan díjak miatt.
- Egyedi előnyök Mind a fogyasztók, mind a vállalkozók, akik a ZEN-t választják, további előnyökre is számíthatnak. A ZEN Mastercard fizetési kártyák mellett a ZEN egy több pénznemű fiókot kínál, amely 35 valutában jutalék nélküli fizetést tesz lehetővé, valamint olyan exkluzív előnyöket, mint a Zen Care ügyfélvédelem, vagy a gyártói garancia egyéves meghosszabbítása azokra az elektronikai termékekre, amelyeket boltban vagy online vásároltak a ZEN Mastercard kártyával. Az ügyfelek azonnali készpénz-visszafizetést is kapnak, a vásárlás értékének akár 15%-áig, amelyet a vásárlás után azonnal visszafizetnek a fogyasztó számlájára. Ezeknek az előnyöknek köszönhetően a havi előfizetés költsége gyorsan bebizonyítja értékét a felhasználók számára.
Közép- és Kelet-Európa a digitális (r)evolúció homlokterén
„A ZEN termékek az Európai Gazdasági Térség minden országában elérhetőek. Közép- és Kelet-Európa globálisan is az e-kereskedelem egyik leggyorsabban fejlődő régiója, aminek a magyar fogyasztók és üzletek is aktív részesei. Megoldásaink a tapasztalt szereplők és az újoncok számára is támogatás kívánnak nyújtani, hogy megtalálják helyüket a világhálón. Céljaink ambiciózusak – öt éven belül szeretnénk elérni az egymillió regisztrált felhasználót” – mondta Dawid Rożek.
A ZEN a Mastercarddal stratégiai partnerségben lép piacra. A globális vezető a fintech startup vállalattal nemcsak a fizetések területén működik együtt, hanem átfogó támogatást nyújt számára a nemzetközi fejlődés felgyorsításához. Ez magában foglalja a hozzáférést a Mastercard innovatív technológiáihoz és üzleti partnereihez világszerte, valamint a Mastercard termékfejlesztési és marketing szakértelmének igénybevételét is.
„A Mastercard kártyatásaságnak világszerte számos fintech vállalattal van partneri együttműködése. Örülünk, hogy a ZEN minket választott ennek az innovatív terméknek a létrehozásához. Bízom benne, hogy a ZEN izgalmas megoldásai és a Mastercarddal partnerségében megvalósított erős marketingstratégia kombinációja nagy sikert jelent majd mind a felhasználók, mind a márka számára” – mondta Raja Rajamannar, a Mastercard marketing és kommunikációs igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- ReadyPay – a mobil kártyaelfogadó
- Kutatás az elektronikus fizetés helyzetéről a COVID-19 világjárvány alatt
- 5 jótanács kiskereskedőknek 2021-re
- Tájékozatlanok a kiskereskedők az elektronikus fizetések kötelező bevezetésével kapcsolatban
- Kutatás az elektronikus fizetésről a pandémiás vészhelyzetben
- Gyakran nehezítik tévhitek az elektronikus fizetések terjedését
- Itt a teljes körű magyar megoldás az azonnali fizetésre
- Az EFISZ alapító tag lett az EDFA nonprofit szervezetben
- Stratégiai együttműködési megállapodást kötött az EFISZ és a Debreceni Egyetem
- Kutatás az elektronikus fizetésről
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.