Kulturális nagykövetek támogatják a klasszikus zene Netflixét
Egyszerre online koncertterem és rendhagyó zenei videómegosztó az Óbudai Danubia Zenekar utazenehez felülete, ahol hangulatokhoz, érzelmekhez köthető kategóriákba rendezve válogathatunk a felvételek között. A klasszikus zenében a világon egyedülállónak számító oldal bevezető kampányát a MITTE Communications tervezte és bonyolította le. Öt nagykövetet - Hámori Gabit, Karácsonyi Katát, Péterfy Borit, Janklovics Pétert és Jocó bácsit - kértek fel, akik különböző szemszögből mutatják be, mit jelent számukra a zene, hogyan hat rájuk a mindennapokban.
Az Óbudai Danubia Zenekar 2020 decemberében indította el az utazenehez.hu honlapot, amely a klasszikus zene „Netflixeként” érzelmekhez, hangulatokhoz kapcsolódó, tematikus bontásban gyűjti össze a zenei anyagokat. A zenekar és az oldal indulásához kapcsolódó kampány célja, hogy összehozza az embereket a zene erejével.
A kampányhoz öt nagykövetet kértek fel, akik személyes élményeiken keresztül mutatják meg, mennyire sokféle területre, élethelyzetre képes inspirálóan hatni a zene. Az Új kezdet kategória nagykövetének, Péterfy Borinak az áramlás, Janklovics Péternek az egyensúly, Hámori Gabriellának a szabadság, Jocó bácsinak a béke, míg Karácsonyi Katának a nyugalom érzete kapcsolódik hozzá. Az öt nagykövet jól azonosítható, színes háttér előtt készített dinamikus, zenei mozgásokat imitáló fotókon és enyhén lassított, improvizatív mozgásokra épített, személyesen narrált videóban osztja meg érzéseit a zene erejével, életükben betöltött szerepével kapcsolatban.
„A vérkeringés beindul, a szív feldobban, a lélek megrezdül, az energia áramolni kezd” – Péterfy Bori énekesnő ezekkel a szavakkal írja le, mit jelent számára a zene, amely folyamatosan inspirálja a színesebb, gazdagabb élet eléréséhez. Janklovics Péter humorista az alkotás folyamatával, az egyensúly teremtésével kapcsolja össze a zenét, míg Hámori Gabriella színésznőt a zene élete minden mélységében és magasságában elkíséri. „Nagyon hiszek abban, hogy a zene szabaddá tesz és az embert segíti a csúcsra lépni” – meséli.
Karácsonyi Kata, korosztályos világranglista első sakkozó egy játszma során a legjobb lépés megtalálására törekszik. „A zene segít megnyugodni és tiszta fejjel döntést hozni, ugyanakkor inspirál és erőt ad, hogy ne féljek egyre jobb és jobb lenni” – emeli ki. Balatoni József, vagy ahogy mindenki ismeri, „Jocó bácsi” tanárként a pandémia bizonytalanságainak átvészelését emelte ki a zenével kapcsolatban. „Az elmúlt időszak tanárként is nagy kihívás elé állított. Azt hiszem, most mindennél fontosabb, hogy nyugodtak maradjunk, megőrizzük türelmünket és békét teremtsünk magunk körül, ezzel segítve önmagunkat és a diákjainkat is.”
A kampány december közepén indult. Egy sajtótájékoztatóval egybekötött online eseményen mutatták be az oldalt és az első nagykövetet, Janklovics Pétert. A felületen mára a felhasználók több száz órát töltöttek el a videók nézésével, és több ezer oldalletöltést produkáltak Amerikától, Németországon át Kínáig.
Az Út a zenéhez kampányt a MITTE kreatív koncepció kidolgozásával, egyedi fotózással és videotartalmakkal, grafikai anyagokkal, PR-kommunikációs tevékenységgel, illetve social kommunikációs tartalmakkal támogatta. Az egyedülálló klasszikus zenei online felület június elsejéig ingyen használható.
Kapcsolódó cikkek
- Megvannak ‘Az Év honlapja’ 2020 díjazottjai!
- Új európai online piactér indult
- Teljesen megújul a Huawei közösségi oldala
- Zsinórban hatodszor az Év Honlapja a mateking.hu
- Elérkezett az év végi csapatépítők ideje
- Már a vidéki bevásárlóközpontok forgalma is követhető a weben
- Ingyen indíthatnak webshopot borászatok egy friss magyar megoldással
- Ingyenessé teszi a főbb oktatási oldalak elérését hálózatán a Telenor
- A legfontosabb tudnivalók honlapkészítés előtt
- Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ pályázat
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.