Saját felhője lesz az egyes iparágaknak
A Microsoft új innovációt, iparágspecifikus felhőmegoldásokat mutatott be. Ezek révén a pénzügyi szektorban tevékenykedő és a gyártó vállalatok, valamint a nonprofit szervezetek tehetik rugalmasabbá a működésüket, gyorsíthatják fel a döntéshozatali mechanizmusaikat a testre szabható, hatékonyságnövelő felhőmegoldások révén.
Lebontják az egyes működési egységek közötti falakat, az együttműködésre ösztönöznek, növelik a termelékenyéget és a hatékonyságot a Microsoft új, testreszabható, egyes iparágakra szakosodott felhőmegoldásai. Az új termékek az Azure, a Power Platform, a Microsoft 365 és a Teams, a Dynamics 365 és a Microsoft Security szolgáltatásait egyesítik magukban és a Microsoft adatfeldolgozó technológiáját alkalmazzák, kiegészülve az adott iparágban használatos képességekkel és speciális funkciókkal. A Microsoft Cloud for Financial Services, a Microsoft Cloud for Manufacturing és a Microsoft Cloud for Nonprofit révén a vállalkozások és szervezetek felgyorsíthatják és hatékonyabbá tehetik a döntéshozatali folyamataikat, így tehetnek szert nagyobb agilitásra és élvezhetik hamarabb a technológiai befektetéseik előnyeit, egyben javíthatják a munkakörülményeket és az ügyfélélményt.
Az új iparágspecifikus felhőmegoldások a pénzügyi szolgáltatások, a gyártási folyamatok és a nonprofit szektor működését tehetik hatékonyabbá és rugalmasabbá. A fejlesztés mögött az a felismerés húzódik meg, hogy a járvány új és eddig ismeretlen kihívások elé állította a szervezeteket minden iparágban. Ahhoz, hogy a tavalyi évben is sikeresek maradhassanak, még agilisabbá kellett tenniük a működésüket, amelyhez nemegyszer teljesen át kellett alakítaniuk terveiket is.Saját felhője lesz az iparágaknak
„Világos elképzelésünk van arról, milyen lesz a pandémia utáni gazdaság. A saját megoldásainkat is ennek a jövőképnek a mentén fejlesztjük tovább. Az elmúlt év egyik fontos felismerése az volt, hogy a szervezetek akkor tudják igazán kihasználni az általunk nyújtott megoldásokat, ha azok, minden további átalakítás és befektetés nélkül, válaszokat adnak az ő sajátos kihívásaikra. A Microsoft ismeri úgy a piacaikat és a működési folyamataikat, hogy eleget tudjon tenni ennek az elvárásnak” – mondta Chris Mattheisen, a Microsoft Magyarország ügyvezető igazgatója.
A most bemutatott új termékek fontos szerepet tölthetnek majd be a vállalatok ellenállóképességének, növekedési potenciáljának fokozásában. Egyedül a Microsoft rendelkezik a szolgáltatásoknak azzal a széles skálájával és az ezeket támogató partnerhálózattal, amelyre a világpiaci versenyben való helytálláshoz ma szükség van. Az új felhőmegoldások megtervezésekor a fejlesztők bőven merítettek a Microsoftnál a különböző gazdasági szektorok piacairól és működési mechanizmusaikról felhalmozódott hatalmas tudásanyagból és tapasztalatból, illetve közreműködtek a fejlesztésben a vállalat kiterjedt partner-ökoszisztémájának szakemberei és iparági szakértők is.
További információ az iparágspecifikus felhőmegoldásokról a Microsoft angol nyelvű aloldalán.
Kapcsolódó cikkek
- HoloLens fogja a sebész kezét műtét közben
- Türelmesebbé tette az embereket a kibertérben a járvány
- 6 százalékkal csökkent a Microsoft szén-dioxid-kibocsátása egyetlen év alatt
- Jön a Microsoft Viva, a forradalmian új munkahelyi élményplatform
- Ingyenes programozókurzust indít a Green Fox Academy
- Így virágozhatnak ki a magyar kkv-k
- Hibrid felhő előrejelzés 2021-re
- Megérkezett az új Fujitsu PRIMEFLEX Microsoft Azure Stack HCI
- Kódolás: esély a felemelkedésre
- Elérhető az integrált elemző motorral ellátott Oracle MySQL adatbázis-szolgáltatás
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.