Április végéig lehet jelentkezni a MOL frissdiplomás programjára
Elindult a jelentkezési időszak a MOL-csoport frissdiplomás programjára, a Growww-ra. A sokszínű, 12 hónapos program ideális lehetőség azoknak a pályakezdő fiataloknak, akik elvégezték az egyetemi alap vagy mester képzést, és szeretnék a karrierjüket a régió egyik legnagyobb vállalatánál beindítani.
A MOL-csoport több mint 80 pozíciót kínál a műszaki, üzleti, informatikai, társadalom- és természettudományi területeken. A programba legfeljebb egyéves munkatapasztalattal rendelkezők jelentkezhetnek, akár a budapesti központba, akár a MOL-csoport 6 országban (Lengyelország, Horvátország, Szlovákia, Csehország, Románia, Szlovénia) működő leányvállalataihoz.
Az egyéves program lehetőséget biztosít a fiatal tehetségeknek, hogy megismerkedjenek a MOL-csoporttal, az energiaiparral, és hogy innovatív és friss ötleteikkel vegyenek részt az iparág átalakulásában. A Growwwerek beilleszkedését egy mentor segíti majd, szakmai fejlődésükhöz pedig számos lehetőséget kínál a vállalat.
A MOL kiemelt figyelmet szentel a tehetséggondozásnak, hiszen a vállalat a nemrég megjelent MOL 2030+ stratégiájában is hangsúlyozta, hogy a MOL komplex átalakításának végrehajtásához elengedhetetlen a sokszínű, befogadó vállalati kultúra. A legnagyobb értéket pedig a tehetséges kollégák jelentik, éppen ezért elengedhetetlen egy olyan nagyvállalat számára, mint a MOL, hogy hosszú távon is vonzóvá váljon a tehetségek számára, fejlessze és megtartsa őket.
„Az idei Growww programba jelentkezők nagyon izgalmas időszakban csatlakozhatnak hozzánk, hiszen stratégiánk frissítésével komoly feladatok várnak ránk. A világ jóval gyorsabb ütemben változik, mint azt gondoltuk, így nekünk is fel kell gyorsítanunk a vállalat transzformációját. Olyan új üzletágakba lépünk be hamarosan, ahol eddig még nem voltunk jelen, és ezzel új típusú kihívásokra kell felkészülnünk. A legjobb ötletekre és a legjobb kollégákra van szükségünk, akiknek a segítségével hatékonyan valósíthatjuk meg a stratégiánkat. Támogatjuk a fiatal generációt és egyben számítunk rájuk hiszen friss és innovatív szemléletmódjukkal hozzájárulhatnak céljaink megvalósításához. A Growww frissdiplomás programunk már évek óta nagyszerű ugródeszkaként szolgál azoknak a pályakezdő fiataloknak, akik a régió egyik legnagyobb vállalatánál képzelik el a jövőjüket és szeretnék velünk együtt formálni a jövőt” - mondta Zdravka Demeter Bubalo, a MOL-csoport HR igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Mol Mobile: Mobilszolgáltatást indított a Mol
- Covid-díj a pedagógusok munkájának elismerésére
- Stratégiai együttműködést köt a MOL és az SAP
- A MOL Mester-M Díjával jutalmazták a Neumann Társaság alelnökét, Erdősné dr. Németh Ágnest
- 30 millió forintot fektet a MOL a fenntartható jövőbe országszerte
- Fenntarthatósági kompetencia központot hoz létre a Pannon Egyetem és a MOL
- 130 álláshelyet kínál a MOL friss diplomásoknak
- Nemzetközi karrierépítés a MOL segítségével
- Minden rekordot megdöntött a STRAND Fesztivál
- A MOL is az EIT Digital tagjai között
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.