T-DOC: A modern doktor – online rendel

forrás: Prím Online, 2021. március 25. 13:34

Elindult a T-DOC, Magyarország legújabb és leginnovatívabb digitális egészségplatformja, mely optimális és minőségi megoldásokat nyújt napjaink egészségügyi kihívásaira. A cég a klasszikus telemedicina elemeket tovább gondolva, újabb funkciókkal és előfizetési logikával lépett a digitális egészségügyi piacra.

A T-DOC lehetőséget biztosít azon egészségügyi problémák megoldására, melyek nem igényelnek személyes vizitet, ezzel is csökkentve a járványhelyzetben jellemző magyar egészségügyre nehezedő nyomást. A páciens a T-DOC segítségével gyorsan és egyszerűen léphet kapcsolatba szakorvosokkal egy olyan platformon, mely számára a legoptimálisabb és legkényelmesebb. 

 

 

Az év 365 napján, 12 órában elérhető telefonos orvosi ügyelet, valamint egészségügyi hotline várja mindazok hívását, akik gyorsan szeretnének orvossal konzultálni, vagy szeretnének iránymutatást kapni abban, hogy merre induljanak el egészségügyi problémájukkal. Szolgáltatásaik között szerepel még az üzenetküldő platformon alapuló orvosi chat és másodvélemény/távkonzultáció, valamint a mára már jól ismert orvosi videókonzultáció is. Hazánkban egyedülálló módon, egy platformon kínálja ezt a három a szolgáltatást egyszerre.

 

„A legtöbb betegség súlyossága, kimenetele és szövődményei attól is függnek, hogy a páciens milyen gyorsan és milyen ellátásban részesül. Éppen ezért fontosnak tartjuk, hogy az egészségügyi problémával, nehézségekkel küzdő páciensek a lehető leggyorsabban eljussanak ahhoz a szakemberhez, aki tényleges és komplex megoldást képes nyújtani számukra. Célunk továbbá az is, hogy a beteg a lehető legrövidebb úton jusson el a gyógyulásig, ezzel elkerülve a felesleges várakozást, valamint az időigényes egészségügyi rendszerben történő ide-oda küldözgetést” – mondja Dr. Rezessy Bálint, a T-DOC Service Kft. ügyvezetője és orvosszakmai igazgatója. 

 

A T-DOC szolgáltatásai külön-külön, és egy kedvező havi előfizetési konstrukcióban is igénybe vehetők. Az előfizetések egyes szolgáltatásokat díjmentesen tartalmaznak, vagy jelentős kedvezményt biztosítanak a szakorvosokkal történő konzultációra.

 

 

Tobákos Ferenc, az operatív ügyekért felelős ügyvezető a következőképp vélekedik az előfizetésekről és a T-DOC-ról: „Tulajdonképpen úgy segítjük ügyfeleinket, hogy digitálisan megfogjuk a kezüket, és egészségügyi problémájuk felmerülésétől kezdve végig vezetjük Őket a megoldásig. Előfizetéseink erre kiváló és minőségi megoldást biztosítanak. A legtöbb család megtalálja közöttük azt a megfizethető konstrukciót, mely védőhálót jelenthet számukra a mindennapokban.” 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán

A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.

2024. november 22. 13:17

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01