A gyártóipari folyamatok intergrációja nélkülözhetetlen a sikerhez

forrás: Prím Online, 2021. április 9. 16:29

Versenyképességük megőrzéséhez a gyártóknak teljes körűen integrálniuk kell ellátási láncaikat a műszaki tervezési láncokkal. Ez a Fujitsu üzenete a 2021-es digitális hannoveri vásáron, amely bemutatja, hogyan juthatnak versenyelőnyhöz a gyártóvállalatok a gyorsabb termékfejlesztésen, a jobb ügyfélkiszolgáláson és a költségcsökkentésen keresztül.  

A „Smart Manufacturing: gondolkodjunk a gyáron túl” címmel, április 13-án, kedden, közép-európai idő szerint 11:30-kor induló élő közvetítés azzal foglalkozik, hogyan biztosítja az ellátási láncok teljes körű digitális integrációja az anyagok zökkenőmentes ki- és beáramlását a gyártási környezetben az új termékek digitális létrehozásának, fejlesztésének és megvalósításának támogatásával. 

 

Joern Nitschmann, a Fujitsu CE gyártószektorért és gépkocsigyártási ágazatért felelső vezetője, az élő adás előadója elmondta: „Jelenleg a digitalizáció a gyártószektor fő mozgató ereje. Segítségével gyors ütemben valósítjuk meg az intelligens gyártás, a Smart Manufacutring és az Ipar 4.0 jövőképét. A 2021-es digitális hannoveri vásáron a Fujitsu gyakorlati szempontból foglalkozik azzal, mit tehetnek jelenleg a gyártóvállalatok versenytársaik legyőzéséért. Élő adásunkban megvizsgáljuk, miként lehet a következő lépéssel összhangot teremteni a gyártás két fejlődő területe, a digitális ellátási láncok és a műszaki tervezési láncok között – ahol az eddigieknél jóval alaposabban ki kell használnunk a lehetséges szinergiákat.” 

 

A hannoveri vásáron a Fujitsu gondolatébresztő médiatárat is elérhetővé tesz a résztvevők számára. Az új anyagok a gyártóipar több fontos témáját is körüljárják: 

■  A Fujitsu Integrated Shopfloor megoldása a diszkrét gyártás napjainkban tapasztalt kihívásaira reagál. A gyártóvállalatoknak a piac eléréséhez vagy szorosan integrálódniuk kell az OEM-gyártók kiterjedtebb ellátási láncába és digitális átalakulási programjába, vagy az 1-es sorozatnagyságú (batch size one) gyártásra összpontosítva, speciális online platformokon keresztül kell digitálisan konfigurálhatóvá tenniük termékeiket. A 2021. április 8-án, közép-európai idő szerint 11:00 és 13:00 óra között szervezett hivatalos médiabejárás egyebek mellett ezzel a témával is foglalkozik.

■  Fujitsu Smart Manufacturing – a COLMINA és az SAP ajánlata – Az intelligens gyártás, a Smart Manufacturing az ellenállóképesség kiépítésének kulcstényezője a gyártási környezetben. A Fujitsu szemlélete a kiberfizikai rendszerek (Cyber Physical Systems, CPS) gyáron belüli és azon kívüli alkalmazásával teremti meg a tágabb értéklánc érintettjeivel kialakítandó, fontos digitális kapcsolatokat. Ebből az anyagból kiderül, hogyan segít a Fujitsu világszerte ügyfeleinek a COLMINA és az SAP termékeit is tartalmazó globális megoldásait bevetve kialakítani az ellenállóképes gyártási környezetet. 

■  Kvantumtechnológia által inspirált optimalizálás a gyártási folyamatban – A folyamatokat megszámlálhatatlan módon lehet kombinálni a késztermék elkészítéséhez – ám ezek közül csak egy optimális. A Digital Annealer rendszerre épülő, kvantumtechnológia által inspirált optimalizációs szolgáltatásokkal a Fujitsu gondoskodik róla, hogy folyamatosan optimális legyen a gyártóvállalatok termelési folyamata. 

■  Nagyvállalati 5G – Az 5G máris mélyreható hatást fejt ki a fogyasztói piacra. Az ügyfelek türelmetlenül várják az izgalmas új funkciókat, és az egyszerűbb kommunikációs és médiahozzáférést. De hogyan nyerhetnek ki a vállalatok értéket az 5G technológiából? 

 

A Fujitsu hannoveri vásáron felállított virtuális standja sok egyéb termelési vonatkozású témába is betekintést nyújt: pl. intelligens ellenőrzés, a gyártóüzem digitalizálása, hibrid IT és a Nyílt Ipar 4.0 Szövetség (Open Industry 4.0 Alliance).

Kulcsszavak: Fujitsu Hannoveri Vásár

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Új korszak az elektromobilitásban

A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is. 

2024. április 17. 16:28

Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit

Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi. 

2024. április 17. 14:50

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09