Bemutatkozott a forradalmi AXIUM POS terminál platform
Az európai piac vezető fizetési szolgáltatója, a Worldline és márkája az Ingenico felgyorsítja a kereskedelem digitális átalakulását a most bemutatott AXIUM platformnak, és az arra épülő, piacon egyedülálló Android 10-alapú POS termináloknak köszönhetően.
Az Ingenico bejelentette az új POS AXIUM platform indulását. A rendszer fontos lépés az Ingenico evolúciójában, mint ökoszisztéma fejlesztő és vezető technológiai partner az elektronikus fizetések elfogadásában.
Ahogy a határvonal egyre inkább elmosódik a fizikai vásárlás és az online értékesítés között, úgy az AXIUM is arra törekszik, hogy segítségével a kereskedők maximálisan kihasználhassák a digitális világban rejlő potenciálokat, és így formálják a kereskedelem jövőjét. A platform széles applikáció-választékának köszönhetően egyszerre kínál újfajta felhasználói élményeket és egyszerű integrációt a fizetési rendszerbe. Az innovatív Android POS és az AXIUM ökoszisztéma együtt kategóriaelső, mégis egyszerű megoldás a bolti vagy mobil fizetéselfogadásra.
Az AXIUM platform lehetővé teszi az elfogadási lánc szereplőinek – a bankoknak, az elfogadóknak, az alkalmazásfejlesztőknek, és a kereskedőknek –, hogy egyszerűen és zökkenőmentesen hozzanak létre új vásárlói élményeket. A három új készülék, a DX8000, az EX8000 és az EX6000 mindegyike a napjainkban igen népszerű bolti, vezetéknélküli elfogadásra lett optimalizálva. A készülékek mindegyikén Android 10 fut, nagy érintőkijelzővel rendelkeznek és arra tervezték őket, hogy minden kihívásnak felhasználóbarát, de intuitív módon feleljenek meg.
Az AXIUM rendszer szoftveres háttere és a vele érkező globálisan működő API-k minden korábbinál egyszerűbbé és gyorsabbá teszik az applikációk fejlesztését. Az Ingenico sok évtizedes tapasztalata és szakértelme a biztonság és a flottamenedzsment terén most új köntösben mutatkozik meg: az Ingenico Android Kompetencia Központban több mint 350 Android szakértő kolléga segít majd az ügyfeleknek, hogy a legtöbbet hozhassák ki a rendszerből.
„Az AXIUM egy komoly változás az ökoszisztémánk számára” – mondta el Michel Léger, a Worldline Globális Megoldásfejlesztésért felelős Alelnöke. „A globális szakértelem és a fizetési piacon egyedülálló technológia lehetővé teszi a kereskedők számára, hogy ne csak a digitális kereskedelem világában elvárt felhasználói élményeket kínáljanak, hanem könnyedén skálázhassák is őket, bármilyen irányba haladjon is üzletük fejlődése” – mondta el az alelnök.
Kapcsolódó cikkek
- Az Ingenico csatlakozott a Worldline-hoz
- 5 jótanács kiskereskedőknek 2021-re
- Ingenico terminálokon fut majd az Alipay Magyarországon
- A Festipay az Ingenico okostermináljait használja európai terjeszkedéséhez
- Harmadával többet költ, aki készpénzmentesen fizet
- Az Ingenico Group bemutatta új POS terminál menedzsment megoldását
- A Magyar Telekom internetszolgáltatásával épülnek ki a Fizetési Pontok
- POI Partner - Magyar Telekom: 20 ezer internet előfizetői szerződés
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.