Új pénzküldési szolgáltatást indított a Zen.com
Magyarországon is elérhető a Zen.com digitális fizetési szolgáltató új személyközi pénzküldési szolgáltatása, amely tovább egyszerűsíti a magánszemélyek közötti tranzakciókat. A megoldás segítségével a felhasználók számlaszám megadása nélkül, egyszerűen a telefonszám alapján küldhetnek egymásnak utalásokat.
Áprilistól Magyarországon és további 31 európai piacon is elérhető a Zen.com digitális pénzügyi szolgáltató személyközi pénzküldési funkciója. A ZEN ’Buddies’ szolgáltatás lehetővé teszi, hogy a vállalat ügyfelei gyorsan és könnyedén küldhessenek pénzt egymásnak a fogadó fél számlaszámának megadása nélkül, pusztán telefonszám használatával. A Zen.com üzleti filozófiájának megfelelően az átutalások teljesen ingyenesek és nem járnak rejtett költségekkel.
Az új funkció a Zen mobilalkalmazásban érhető el, amely letölthető a Google Store-ból, az App Store-ból és a Huawei App Gallery-ből. A pénzküldés akkor is lehetséges, ha az átutalás címzettje még nem rendelkezik a ZEN alkalmazással. Ebben az esetben a címzett tájékoztató SMS-t kap az átutalásról és egy néhány lépésből álló regisztráció után hozzá is férhet az átutalt pénzösszeghez. Az elküldött összeg akkor is biztonságban van, ha a címzett nem hoz létre új fiókot – ebben az esetben az összeg visszakerül a feladó számlájára.
„Új szolgáltatásunk a ZEN vállalati filozófiájával összhangban a modern fogyasztók igényeinek megfelelően kényelmes és gyors átutalásokat tesz lehetővé. Segítségével egyszerűbbé válik a pénzforgalom kezelése a mindennapok során, mivel bárki számára pénzt küldhetünk, akinek ismerjük a telefonszámát. Egy ételrendelés költségeinek megosztása, vagy a zsebpénz átutalása még soha nem volt ilyen egyszerű" – mondta Michal Boguslawski, a Zen.com kereskedelmi igazgatója.
A Zen.com innovatív elektronikus fizetési technológiákon alapuló pénzügyi megoldásokat kínáló startup cég februárban jelentette hivatalos indulását Magyarországon. A vállalat kényelmes és biztonságos online és bolti fizetést, többpénznemű számlát, 35 valutában jutalékmentes pénzküldést, valamint a pénzforgalmi alapszolgáltatások mellett olyan egyedülálló lehetőségeket is kínál mint például a ZEN Cashback, vagy a ZEN Extended Warranty. A ZEN Cashback keretében a felhasználók akár 15% kedvezménnyel vásárolhatnak a ZEN partneráruházakban (a kedvezmény összegének visszatérítésre azonnal megtörténik), a ZEN Extended Warranty pedig minden ZEN fizetési megoldással fizetett elektronikai cikkhez 1 év meghosszabbított garanciát kínál a gyártói jótálláson felül.
A ZEN szolgáltatásai, egyéni és vállalati előfizetési csomagjai mobilalkalmazáson és a Zen.com weboldalon érhetők el egy hónapos próbaidőszakkal.
Kapcsolódó cikkek
- ReadyPay – a mobil kártyaelfogadó
- Elindult a Zen.com fizetési szolgáltató e-kereskedelmi blogja
- Zen.com: sajátos fogyasztótípust hozott létre az online kereskedelem robbanásszerű növekedése
- A ZEN fizetési szolgáltató bejelentette magyarországi indulását
- Kutatás az elektronikus fizetés helyzetéről a COVID-19 világjárvány alatt
- 5 jótanács kiskereskedőknek 2021-re
- Tájékozatlanok a kiskereskedők az elektronikus fizetések kötelező bevezetésével kapcsolatban
- Kutatás az elektronikus fizetésről a pandémiás vészhelyzetben
- Gyakran nehezítik tévhitek az elektronikus fizetések terjedését
- Itt a teljes körű magyar megoldás az azonnali fizetésre
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.