Ötmillió euróra pályázhatnak a magyar gyártóipari vállalkozások
A több mint kétmillió gyártásban érdekelt vállalat jelenleg 32 millió munkahelyet biztosít Európa-szerte, amelyek garantálják a kontinens egészséges gazdasági fejlődésének fenntartását, illetve versenyképességét nemzetközi szinten. Ennek megfelelően az EIT Manufacturing 2021-ben az ötmillió euró keretösszeggel rendelkező RIS program keretében szeretné tovább erősíteni a kiválasztott 18 ország, köztünk hazánk ipari fejlődését többek között az oktatási tevékenység, a tudásátadás támogatásával, a jövőbemutató ipari megoldások fejlesztéseinek elősegítésével, valamint az induló vállalkozások, kkv-k megerősítésével.
A RIS égisze alatt hirdetik meg a EIT Jumpstarter pályázatot, amely azon magyar vállalkozók számára is nyitott, akik az innovatív ötleteiket, elképzeléseiket szeretnék formába önteni és üzletileg fejleszteni. A nyertes jelentkezők tréning- és mentorprogramokon vehetnek majd részt, továbbá az üzletfejlesztésben hasznos know-how anyagokhoz hozzáférve dolgozhatnak a számukra legmegfelelőbb piacra lépési stratégiák, modellek kialakításán.
Emellett elindul a Evolution Of Research Results In Manufacturing program, amely már az ötletekből megszületett termékek, szolgáltatások piacra lépését segíti elő. Az ebbe bekapcsolódó, kiválasztott csapatok valódi piaci körülmények közt tesztelhetik és véglegesíthetik a prototípusaikat, illetve pénzügyi, hálózatépítési támogatásban részesülve tervezhetik a gyors és eredményes piacra lépésük menetét.
Az EIT RIS programokba bevont országok vállalkozásai pályázhatnak a BoostUp! RIS 2021 versenyen való részvételre is. Az ezen indulók bemutathatják a gyártásra fókuszáló innovációs, illetve technológiai ötleteiket, megoldásaikat az EIT Manufacturing által felajánlott anyagi hozzájárulás és speciális támogatói szolgáltatások elnyerése érdekében. A BoostUp! RIS 2021 programról bővebb információk itt találhatók.
A tavalyi év hatalmas sikert hozó inkubációs projektje volt az EIT Manufacturingnél a prágai Cseh Műszaki Egyetemen belül működő Informatikai, Robotikai és Kibernetikai Intézet (CIIRC CTU) fejlesztése. Az ottani kutatócsoport kidolgozta és hitelesítette az RP95 szelepes maszkok 3D nyomtatásának módszerét, amelynek köszönhetően a maszkok magasszintű védelmet garantálnak a koronavírus ellenében. A RIS-program keretében kiegészítették a maszkot egy arcleolvasó okostelefonos alkalmazással, amelynek használatával az emberek testreszabott szelepek közül választhatnak a védőálarcuk tökéletes illeszkedése érdekében.
Kapcsolódó cikkek
- Világszinten eredményesek a magyar kutatónők, de nincsenek elegen
- Taroltak a Corvinus diákjai az IAB Hungary szakdolgozat-pályázatán
- Júliusig gyűjthetőek a "Városmarketing gyémántok"
- Hamarosan lezárul a jelentkezés a Vodafone Digitális Díjra
- Új pályázatokat indít az EIT Digital
- Egy infokommunikációs innováció idén is 1 millió forintot ér
- 3D modellező pályázat diákoknak felkészítő oktatással a Téregértől
- Kreatív pályázatot hirdet iskolásoknak az Epson
- A Magyar Innovációs Nagydíj Pályázat díjazottjai
- Médiatanács: 520 millió forint tévéműsorok készítésére
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!
Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik – a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.
Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.
Átadták a 2024. évi Rátz Tanár Úr Életműdíjakat
Ebben az évben is nyolc kiemelkedő teljesítményű tanárt részesített elismerésben az Ericsson Magyarország, a Graphisoft és a Richter Gedeon Nyrt. támogatásával létrehozott Alapítvány a Magyar Természettudományos Oktatásért kuratóriuma. A reáltárgyak legkiválóbb hazai tanárai december 10-én ünnepélyes keretek között vették át az egyenként 2,5 millió forintos pénzjutalommal járó Rátz Tanár Úr Életműdíjat. Az esemény helyszíne a Budapesti-Fasori Evangélikus Gimnázium volt: itt tanított Rátz László, akinek emlékére a díjat alapították.
Marketing Diamond Awards: Már csak 5 napig lehet kedvezményesen előnevezni!
A Magyar Marketing Szövetség által szervezett, idén 10 éves Marketing Diamond Awards célja változatlan: megmutatni, hogy a szakmai elismerések nem csak a nagy költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások kiváltságai!
Az ABB ismét várja az egyetemi és főiskolai képzésben részt vevő női hallgatókat mentorprogramjára
A Női Mentorprogram célja, hogy erősítse a nők részvételét és növelje a munkavállalási kedvüket műszaki területeken, és lehetőséget adjon, hogy a női hallgatók már tanulmányaik során megismerkedhessenek egy nemzetközi cég termékeivel, szolgáltatásaival, működésével.