Szállítmányozás, akár gombnyomásra
Újabb funkcióval bővítette ügyfélportálját a Raben Trans European Hungary Kft. A cég jelenlegi és jövőbeli partnerei önállóan, automatizált rendszerben kérhetnek ajánlatot raklapos és nagycsomagos küldeményeik eseti szállítmányozására. Az ügyfelek a leggyakoribb viszonylatok esetében szinte azonnali kalkulációt kapnak, amely alapján rögtön megbízást is adhatnak.
MyOffer néven debütált a Raben Group magyarországi leányvállalatának új megoldása, amely az eddigieknél is gyorsabb ajánlatkérést, illetve ajánlatadást tesz lehetővé. A myRaben ügyfélportálra történt regisztráció után az állandó partnerek, illetve az eseti megrendelők legtöbbször perceken belül megkapják a megadott paraméterek alapján készített kalkulációt e-mailben. Ezután a portálon keresztül azonnal beküldhetik a küldeményre szóló megrendelésüket is. A felülethez való hozzáférést a cég ügyfélszolgálatánál kérhetik az érdeklődők, a már aktív felhasználók bejelentkezés után használhatják az új lehetőségeket.
Üveges Zoltán, a Raben Trans European Hungary Kft. értékesítési és marketingigazgatója elmondta: „A myOffer felületen az ajánlatkérőknek néhány fontos részletet kell megadniuk, melyek megkönnyítik az ajánlatadást. Később, a megbízás rögzítésekor ezek újra betölthetők, egyszerűsítve a megrendelést. Ugyanitt választhatnak az ügyfelek számos kiegészítő szolgáltatásunk közül is. Az új funkcióval elsősorban gyűjtőszállítmányozás keretében kézbesíthető küldeményekre összpontosítunk, de igény szerint komplett, illetve részrakományokra szóló ajánlat is kérhető.”
A legforgalmasabb, azaz az egyes Raben-leányvállalatok központi raktárait érintő szállítási útvonalakon felül csaknem bármilyen viszonylatra készülhet ajánlat. Az összetettebb számításokat igénylő megkereséseket az ügyfélszolgálat egyedileg, munkaidőben kezeli.
Kapcsolódó cikkek
- Dübörög a barkácspiac – és vele együtt a logisztika
- Már Budapesten is elérhetők a Webfleet Solutions szolgáltatásai
- Ezek a trendek határozzák meg a logisztika jövőjét
- Kilencvenéves fennállását ünnepli a Raben Európában
- A Gebrüder Weiss a válság idején is erős maradt
- Eredményes évet zárt a Raben
- Sínen a DHL industrial Projects
- A DHL is támogatja az e-kereskedelmet
- Házhoz jön a nagycsomag
- Közösségépítés járvány idején
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.