MagyarBrands díjat kapott a K&H
Kiemelkedő elismerésben részesült a K&H a legsikeresebb márkákat tizenkét éve díjazó MagyarBrands programban. A szakmai zsűri döntése szerint a K&H a “Kiváló Fogyasztói Márka” kategóriában nyerte el a MagyarBrands díjat.
Megerősítette helyét a K&H a topvállalatok között: a MagyarBrands program keretében elismerésben részesült a társaság.
A program célja, hogy a vásárlók, fogyasztók és az üzleti világ figyelmét ráirányítsa a legsikeresebb, leginnovatívabb szolgáltatásokra, márkákra, vállalkozásokra. Az utóbbi tizenkét évben évente összesen 850 márka részesült MagyarBrands elismerésben, amelyet kizárólag olyan márkák kaphatnak meg, amelyek Magyarországon születtek, vagy a létrejöttében-alapításában magyarok vettek részt. A díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki. A zsűri értékeli például az adott márka identitását, reputációját, márkaépítését, hagyományait, ismertségét, kedveltségét is. A szakmai zsűri döntése szerint a K&H az idén is megkapta a Kiváló Fogyasztói Márka kategóriában a MagyarBrands díjat.
“Megtisztelő az elismerés, és azt mutatja, hogy jó úton haladunk az innovatív, digitális szolgáltatások fejlesztésével, amelyekkel kényelmesebbé tesszük ügyfeleink számára a pénzügyek intézését, ezen belül a mindennapi bankolást. A díj elnyerésében elévülhetetlen érdemei vannak ügyfeleinknek, akik inspirálnak minket, csakúgy, mint a K&H valamennyi munkatársának, akik a változó ügyféligényeket napról napra magasabb szinten elégítik ki” - mondta Horváth Magyary Voljč Nóra, a K&H kommunikációs igazgatója. Hozzátette: “A K&H több évtizedes magyarországi történetében mindig is első helyen szerepelt az, hogy az ügyfelek elégedettek legyenek.”
Dr. Serényi János, a MagyarBrands program elnöke azt mondta: “A pandémia – az élet oly sok területéhez hasonlóan – a vásárlói elvárásokat is alaposan módosította. Az ismertség, a kedveltség, az ár mellett egyre nagyobb hangsúlyt kapnak az olyan értékek, mint a gondoskodás, a segítség, az együttérzés és a támogatás. Ez a tendencia a hazai márkák körében is jól érzékelhető: nem csak eladni, hanem adni, segíteni is akarnak. A márkák ma már nem csak a vevőhöz, hanem az Emberhez is szólnak. Az elismerő gratuláció ezért is jár a legjobbaknak.”
Kapcsolódó cikkek
- Kiváló ötletekkel indult az ország egyik leginnovatívabb startup versenye
- Ideathon 4.0: fókuszban a pénzügyi innováció és a fenntarthatóság
- Zöldre váltanak? – most még így takarékoskodnak a fiatalok
- K&H: mikor veszik át a „kockásfüzet” szerepét a személyi pénzügyi menedzsment alkalmazások?
- Elindult a K&H Vigyázz, kész, pénz! vetélkedő
- K&H: újabb, menő fizetési megoldás a mindennapokra
- Új trendek a digitális dolgozói képzésekben
- Ismét változik a NAV online adatszolgáltatási kötelezettség
- MagyarBrands díjas lett a villamossági piac szakértője
- Lezárult az e-sport versenyszezon
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.