Pontgyűjtés helyett jön a kriptovaluta
A Hungarian Vizsla Inu (HVI) az első olyan magyar kriptovaluta, amely egyszerre szolgál befektetési és jótékonysági célokat. Nemrég elindították inkubációs programjukat, melynek az volt a célja, hogy megosszák a tapasztalataikat és szorosabb együttműködést hozzanak létre a kriptopiac többi hazai szereplőjével.
A Hungarian Vizsla Inu folyamatosan nyomon követi a magyar piac alakulását, és az ott látottak sarkallták őket arra, hogy elindítsák az inkubációs programjukat.
„Sajnos sokakat láttunk nagyon gyorsan felemelkedni és elesni a magyar piacon, ezért úgy gondoljuk, hogy ha összefogunk, akkor közösen még nagyobb sikereket érhetünk el. Első választásunk a Beva Chip Kft.-re esett, mert rendkívül profi csapatról van szó, akikben komoly lehetőségek rejlenek” – mondta Kádár Dániel, gazdasági és jótékonysági menedzser.
Jobb lesz, mint a törzsvásárlói pontok gyűjtögetése
Régebben nagy igény volt Magyarországon az ilyen jellegű törzsvásárlói programok használatára. A gazdasági menedzser a Smart pontok és Supershop pontok sikerét hozta fel példának. Viszont ezek felhasználása korlátozott volt, hiszen sem készpénzre nem lehetett beváltani, sem az értéke nem növekedett.
„A szűkös lehetőségekkel is rendkívül népszerűvé váltak, így mi is azt gondoljuk, hogy eredményes lesz a közös projekt. Kezdettől fogva segítünk mindenben, amíg el nem éri a projekt a Coingecko és Coinmarketcap listázást. Többek között weblap, social media, magyar és nemzetközi megjelenések, nálunk bevált influencerek, tőzsdék alapjai” – tette hozzá Kádár Dániel, aki azt is elárulta, hogy a Hungarian Vizsla Inu is készül újdonságokkal: 12 százalékkal megnövelték a holder bónuszukat az egyik legmagasabbra a piacon.
Nincs más lehetőség, mint haladni a korral
Magyarországon még csak nagyon kevés vállalkozás használ a mindennapokban kriptovalutákat. A Beva Chip Kft. mégis belevágott.
„Régóta foglalkozunk a kriptopiaccal, a decentralizáltság miatt szerintünk ez a jövő és egy informatikai cég tulajdonosaként nincs is más lehetőség, mint haladni a korral és az új dolgokat integrálni a mindennapokba” - mondta Varga Zoltán Bevachip Kft. és Cryptochip Kft. ügyvezető igazgatója.
A cég egyfajta törzsvásárlói programként vezetik be a tokent, mert úgy érzik ezzel többet tudnak adni a konkurenciánál.
„Tudjuk, hogy az elégedett vevőket a törzsvásárlói programok érdeklik. A törzsvásárlói kedvezményt szeretnénk loyalty programra váltani, amihez elengedhetetlen a BVC Token. Célunk, hogy a többi webáruház is elfogadja, így akár átruházható is és nem jár le, mint az ajándékutalványok egyébként nagy része, amit nem váltanak be, sőt ellentétben a lejárattal, ha sokáig nem váltják be, akkor az értéke is növekedhet” – tette hozzá Varga Zoltán.
A fiatalok jelentik a jövő váráslóit
A gyakorlatban ezt úgy kell elképzelni, hogy bizonyos összeg feletti vásárlás esetén, jóváírják az adott walletben az összeget. Nagyobb törzsvásárlói közönséget és nemzetközi elfogadottságot várnak ettől, bár most is rengeteg külföldi partnerrel dolgoznak együtt, így sokan már nagyon várták ezt a lépést. Varga Zoltán hozzátette, nem megy egyik napról a másikra, hogy a hazai vásárlóközönség megszokja a kriptovaluták használata.
„Még vannak, akik a sima folyószámlától is félnek, vagy bizalmatlanok azokkal szemben. De az elfogadottsága a kriptovalutáknak napról napra nő, főleg a fiatalok körében, akik pont a jövő vásárló rétege” – mondta az ügyvezető igazgató.
Kapcsolódó cikkek
- December elején nyit az első magyar kriptotőzsde
- Lezárult az új magyar kriptovaluta privát értékesítése
- A művészetet támogatja az új magyar kriptovaluta
- Már képeken keresztül is örökbe lehet fogadni
- Új magyar kriptovaluta jelent meg a piacon
- Kínai tőzsdén a vizsla
- Elkészült a világ első kriptovaluta söre
- 50.000 dollár közelében egy Bitcoin
- Nemzetközi tőzsdén a magyar vizsla
- Kutyatápért kriptovalutát
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.