A TP Vision csatlakozik a Wings for Life World Run eseményhez
A TP Vision – a Philips Sound termékek globális márka licenc-tulajdonosa – globális fejhallgató-forgalmazó partnereként csatlakozik a 2022. május 8-i Wings for Life World Run eseményhez.
A Wings for Life egy nonprofit alapítvány, amely világszerte kutatási projekteket és klinikai vizsgálatokat támogat. Célja a gerincvelő-sérülések gyógyítási lehetőségeinek keresése. A Wings for Life World Run futóversenyt 2014 óta minden évben megrendezik: egy adott napon világszerte több százezer ember fut azokért, akik nem tudnak futni.
Az új együttműködés egyfelől adományokat gyűjt a Wings for Life kiválasztott kutatási projektjei számára, másfelől felhívja a figyelmet a Philips Sports fejhallgatókra. Az egészség és a technológia manapság szorosan összekapcsolódik, és a két szervezet közösen ösztönzi arra a fogyasztókat, a partnereket és munkavállalóit, hogy próbáljanak fizikailag és mentálisan egészségesek maradni. Mindezt egy nagyobb ügy – a gerincvelő-sérülések gyógyítása – érdekében.
A Philips Sports sorozat egész sor fejhallgató-modellel büszkélkedhet, amelyek mindegyikét úgy tervezték, hogy a kényelem, a strapabírás, a vízállóság és a nagyszerű hangzás kombinációjának köszönhetően extra élvezetet nyújtsanak az aktív sportoláshoz vagy az atléták edzéséhez mozgás közben („on-the-go”).
Azokat, akik 2022-ben, február és május között Philips Sports fejhallgatót vásárolnak, a TP Vision és a Wings for Life arra biztatja, hogy vegyenek részt a versenyen. A nevezési díjakat a TP Vision fedezi, és az összeg 100%-át közvetlenül a gerincvelő-kutatásra fordítják. A TP Vision saját alkalmazottait és számos partnerét is arra ösztönzi, hogy globális csapatként nevezzenek a versenyre.
A Wings for Life World Run App alkalmazáson keresztül koordinált futóverseny lebonyolítása sajátosan szórakoztató: Minden futó és kerekesszékes pontosan ugyanabban az időpontban, 11:00 UTC-kor indul az egész világon. (A helyi idő természetesen más és más, ha az időzóna eltérő.) Harminc perccel később egy „elfogó autó” (Catcher Car) – egy mozgó célvonal – megkezdi a futók „üldözését”, és amint utolér valakit, a résztvevő számára a verseny sikeresen véget ér. Egy virtuális Catcher Carral a Wings for Life World Run App még azt is lehetővé teszi, hogy a résztvevők saját maguk határozzák meg a saját útvonalukat, bárhol is legyenek.
Mindenki célba ér, és a valóban globális esemény örömét és izgalmát minden részvevő közösen éli át. Mindenkit szeretettel várunk, aki csatlakozik.
Az új partnerséget kommentálva Kostas Vouzas, a TP Vision (Philips TV & Sound) Europe and Americas vezérigazgatója a következőket mondta: „Sportfejhallgatóinkkal örömet szeretnénk szerezni a kedvtelésből sportoló atlétáknak. Az egyik legfontosabb célunk a sportolás örömteli átélésének elősegítése mindenki számára. Tisztában vagyunk azzal is, hogy nem mindenki képes sportolni. Ezért is örülünk, hogy támogathatjuk a Wings for Life World Run-t, amivel segíthetünk a nagyobb ügyet támogatni: a gerincvelő-sérülések gyógymódjának megtalálását.”
Colin Jackson, a Wings for Life World Run nemzetközi sportigazgatója, olimpiai érmes futó elmondta: „Minden alkalommal azt szeretnénk, hogy az emberek jól érezzék magukat – azt akarjuk, hogy élvezzék és érezzék, hogy egy globális mozgalom részesei. Az App-nak köszönhetően az élményük megegyezik a kiemelt (meghatározott útvonalon történő) futásokéval. Mindkét esetben egy Catcher Car fog üldözni téged, és ez teszi izgalmassá az egészet – az élmény egyszerűen tüneményes.”
Kapcsolódó cikkek
- A Philips TV az új OLED807-es típussal bővíti 2022-es kínálatát
- Hangprojektor, mélynyomó és szatellit hangszóró a 2022-es Fidelio kínálatban
- A Philips készüléke nyerte az OLED TV-k képminőségi versenyét
- A Philips Fidelio T1 új távlatokat teremt a TWS dizájn, felépítés és hangminőség terén
- Folytatódik a TP Vision sikersorozata
- A tiszta hangminőség és a kényelem találkozása
- A Sony valódi vezeték nélküli fejhallgatót mutatott be
- Online mutatja be új termékeit a TP Vision
- Elismerték a Philips tévék és fülhallgatók formatervét
- A Philips sportfejhallgatók új szériája 4 új vezeték nélküli modellel bővül
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ilyen volt a magyar rádiók zenei repertoárja 2023-ban
Összesen 103 év és kilenc hónapnyi adást sugároztak a magyarországi rádiók 2023. január 1-jétől december 31-ig – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából, amely a magyar rádiók 2023-as zenei repertoárját vizsgálta. A teljes kínálatban a legtöbbet játszott előadó Rúzsa Magdolna volt. Az énekesnőt több mint két és félszer annyiszor hallhattuk, mint a huszadik helyezett Azahriah-t. A tavalyi év legsikeresebb hazai slágere a ValMartól az Úristen, a külföldiek közül Miley Cyrus Flowers című dala volt.
Az akadálymentesség elengedhetetlen szempont az épületek tervezése során
Az akadálymentesség szempontjának egyre fontosabb szerepe van az építészetben, világszerte egyre több vállalat törekszik arra, hogy inkluzív környezetet alakítson ki. A Skanska a befogadás és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségével összhangban szintén jelentős hangsúlyt fektet erre. A vállalat az átgondolt tervezés és megvalósítás érdekében együttműködik az Access4you-val azzal a céllal, hogy épületeiben a legmagasabb szintű access4you tanúsító védjegyet szerezze meg.
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Továbbra is az InfoRádió szólhat a Budapest 88,1 MHz-es frekvencián
Egyedüli pályázóként az InfoRádió Kft. nyerte meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa által a Budapest 88,1 MHz-es frekvencia használatára kiírt rádiós pályázatot, így a médiaszolgáltató szeptember 1-je után is folytathatja működését. A testület legutóbbi ülésén azt is megállapította, hogy a Balázsék című műsorszám ismét törvényt sértett, amikor a rasszizmusból táplálkozó humorizálásra építette a január 15-i műsor.