Az Alza.hu közel félmillió darab kedvezményre jogosító kupont küld ki
Az Alza.hu a Gazdasági Versenyhivatal döntése nyomán 3000 Ft értékű kupont oszt majd szét ügyfelei között. A kedvezményt a 2019-es évben az Alza webáruházában vásárló ügyfelek a következő 12 hónap folyamán leadott megrendeléseik során érvényesíthetik 10 000 Ft feletti vásárlás esetén.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) Vj/16/2020. számú eljárása végén kötelezte az Alzát, hogy korábbi, nem megfelelő tájékoztatási gyakorlata miatt kompenzálja fogyasztóit és tegyen közzé a kompenzációra vonatkozó tájékoztatásokat.
Az Alza hangsúlyozza, hogy számára kiemelten fontos a fogyasztók jogainak maradéktalan tiszteletben tartása, és az, hogy vásárlói megfontoltan, külső, kereskedői befolyástól mentesen válasszák ki, számukra melyik kereskedő melyik terméke a legmegfelelőbb.
Az Alza.hu így 2022. április 17-én elkezdi a kedvezményre jogosító kuponok kiküldését ügyfelei számára, ezzel fejezve ki köszönetét a webáruházban vásárló fogyasztók felé, amiért az Alzát választották. A 3000 Ft-os kedvezményt, amely az Alza.hu-n történő bármely, a következő 12 hónapban, azaz 2023. április 17-ig végrehajtott, legalább 10 000 Ft értékű vásárlás esetén vehető igénybe, minden ügyfél megkapja, aki 2019-ben az Alza webáruházban vásárolt. Az utalvány más kuponkóddal együtt és ajándékutalvány vásárlására nem használható fel, készpénzre nem váltható.
A kuponok érvényességi ideje alatt az Alza.hu célzott üzenetekben rendszeresen emlékeztetni fogja ügyfeleit a felajánlott kedvezmény igénybevételének lehetőségére. A GVH által elfogadott vállalás garantált minimum összege 450 000 000 forint. Ezt azt jelenti, hogy amennyiben a kuponokat a fogyasztók esetlegesen ennél alacsonyabb értékben vennék igénybe, az összeg fel nem használt részét egy, a 12 hónapos kompenzációs időszak lezárását követő kiegészítő eljárással juttatja el az Alza a vásárlóknak.
Kapcsolódó cikkek
- Glami.hu: Magyarországon a divatcikkek ötödét webáruházak értékesítik
- Az online paradigmaváltás szinte észrevétlenül írja újra a szabályokat
- Az e-kereskedelem piacának nyitott kérdéseire és kihívásaira válaszol a DHL Supply Chain
- Glami.hu: a magyarok többsége továbbra is utánvéttel vásárol a divat webáruházakban
- Már száz AlzaBoxot működtet az Alza Magyarországon
- Glami.hu: személyre szabott tartalom nélkül labdába sem rúghatnak az e-kereskedelemi vállalkozások
- A távol-keleti vásárlások megadóztatása új távlatokat nyithat a magyar e-kereskedelem számára
- Fogyasztói magatartás világjárvány idején
- Már online is vásárolhatunk új autót
- 2020-ban három évet ugrott előre az e-kereskedelem
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megérkeztek a HMD legújabb nyomógombos telefonjai
Ínycsiklandó tech csemegével készült a Human Mobile Devices (HMD), a vállalat ugyanis épp most mutatta be legújabb kreációját, egy különleges klasszikus telefonokból álló válogatást a Nokia 215 4G, a Nokia 225 4G és a Nokia 235 4G készülékekből. A három kis nyomógombos csoda a szivárvány színeiben érkezik, 23 990 Ft fogyasztó árról indulva.
Megalkották az első magyar AI alapú éttermi asszisztenst
A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.
Nagy hatótáv, nagy lehetőségek
A GreenGo, Budapest máig egyetlen teljesen elektromos autómegosztója olyan, nagy hatótávú autókkal bővítette flottáját, amik még egy lépéssel közelebb visznek ahhoz, hogy búcsút mondhassunk a saját autónak.
Stratégiai partnerséget kötött a Continental a DeepDrive-val
A Continental technológiai vállalat stratégiai partnerséget kötött a müncheni székhelyű DeepDrive-val az elektromos járművekhez szükséges alapvető technológiák továbbfejlesztése érdekében.