Az Oracle leegyszerűsíti az adatkezelést

forrás: Prím Online, 2022. március 19. 17:46

Az Oracle bejelentette a Multiple-VM Autonomous Database elérhetőségét az Oracle Exadata Cloud@Customer rendszeren. A Multiple-VM Autonomous Database lehetővé teszi a szervezetek számára, hogy nagy rendelkezésre állású és biztonságosan külön kezelt autonóm adatbázis-példányokat hozzanak létre és futtassanak olyan Exadata Cloud@Customer rendszereken, amelyeken nem autonóm Oracle-adatbázisok is futnak. 

Az infrastruktúra jobb kihasználása révén ez csökkenti az ügyfelek költségeit, és megkönnyíti az Autonomous Database bevezetését. A Multiple-VM Autonomous Database funkció a meglévő Exadata Cloud@Customer ügyfelek számára ingyenesen elérhető egy „over-the-air” frissítésen keresztül. 

 

A Multiple-VM Autonomous Database on Exadata Cloud@Customer segítségével a szervezetek teljes mértékben elkülöníthető autonóm adatbázis-környezeteket hozhatnak létre a fejlesztői tesztelés, a staging és az éles rendszerek számára, amelyek különböző hozzáférési szabályokat, kvótákat és rendelkezésre állási szabályzást alkalmaznak a szervezet követelményeinek teljesítése érdekében. Az alkalmazásfejlesztők azonnal hozzáférhetnek egy önkiszolgáló adatbázis alkalmazás fejlesztési platformhoz, amely kulcsfontosságú képességeket biztosít, miközben minden modern adattípust, munkaterhelést és fejlesztési stílust támogat. Emellett a Multiple-VM Autonomous Database segít a fejlesztők termelékenységének javításában azáltal, hogy egy olyan privát adatbázis as-a-service környezetet hoz létre automatikus hangolási, skálázási és menedzsment képességekkel, amely csökkenti az adatvezérelt alkalmazások fejlesztéséhez szükséges időt és erőfeszítéseket.

 

„Az a cél, hogy drámaian leegyszerűsítsük az adatkezelést minden adatvezérelt alkalmazás számára, függetlenül a komplexitástól, a nagyságrendtől, a kritikusságtól vagy az érzékenységtől" – mondta Juan Loaiza, az Oracle Mission Critical Database Technologies ügyvezető alelnöke. „Azáltal, hogy az Autonomous Database ugyanazon az Exadata Cloud@Customer infrastruktúrán fut, mint a nem autonóm adatbázisok, az ügyfelek könnyen telepíthetnek új autonóm adatbázisokat, és a meglévő adatbázisokat frissíthetik Autonomous Database-re, amikor készen állnak rá." 

 

„Az Exadata Cloud@Customer VM-eken futó autonóm adatbázis nagy nyereség a fejlesztők számára" – mondta Holger Mueller, a Constellation Research vezető elemzője és alelnöke. „VM-klasztereket alakíthatnak ki önkiszolgáló fejlesztői teszt-, staging- és termelési környezetekhez, megfelelő SLA-kkal, kvóta, teljesítmény és hozzáférési jellemzőkkel. Ez a képesség sokkal gyorsabb haladást tesz lehetővé a fejlesztők számára az automatikus rendelkezésre bocsátással, automatikus hangolással és automatikus patch-eléssel, valamint azzal, hogy az Autonomous Database minden modern adattípust, munkaterhelést és fejlesztési stílust együttesen, konvergensen támogat."

 

„Az Autonomous Database on Exadata Cloud@Customer már legalább két generációval megelőzte az AWS, a Google és az Azure hibrid felhőajánlatait" – mondta Ron Westfall, a Futurum vezető elemzője és kutatási igazgatója. „Most azzal a képességgel, hogy egyetlen Exadata Cloud@Customer-en több ezer autonóm adatbázist futtathatunk VM-ekben, a szervezetek kihasználhatják az automatikus finom önskálázást, így mindig csak az aktuális tényleges CPU-igényért fizetnek, ahelyett, hogy állandó összeget fizetnének a CPU csúcshasználatért, mint szinte minden más hibrid felhőben a piacon. És figyelembe véve, hogy a Snowflake-nek nincs is hibrid felhőajánlata, ők most még inkább lemaradtak."

 

Az ügyfelek világszerte már ma hozzáférhetnek a Multiple-VM Autonomous Database on Exadata Cloud@Customer szolgáltatáshoz az Oracle Cloud Infrastructure (OCI) konzolon és API-kon keresztül. A szolgáltatás az Oracle nyilvános felhőjével megegyező élményt nyújt, de az ügyfél adatelhelyezési- és biztonsági követelményeinek kielégítése érdekében helyben, az ügyfél adatközpontjában fut.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01