Eplan Virtuális Kiállítás: minden az együttműködésen múlik
Hogyan tudunk jobban, hatékonyabban együttműködni és versenyképesek maradni az ipari automatizálás ökoszisztémájában? A 2022-es Eplan Virtuális Kiállítás ezekre a kérdésekre ad választ. Az ABB, a Phoenix Contact és a Rittal vendégelőadásai, az Eplan és a Rockwell Automation sikertörténetei, országspecifikus prezentációk és szoftverbemutatók átfogó betekintést nyújtanak a gyakorlati alkalmazásokba egy technológiai oldalról történő mérnöki megközelítésen keresztül.
Mely irányzatok befolyásolják a jövő tervezési munkáját? Hogyan igazította az Eplan a saját megoldásait és szolgáltatásait az ügyfelek előtt álló kihívásokhoz? Ezekkel és sok más kérdéssel foglalkoznak az Eplan szakemberei két teljes napon át, különböző időzónákban. Az Eplan partnerei, köztük az ABB, a Beckhoff, a Phoenix Contact és a Rockwell Automation saját koncepcióikat és tapasztalataikat ismertetik a résztvevőkkel az esemény ideje alatt. „Nagyon örülünk, hogy az idei EplanVirtuális Kiállítás teljes mértékben a mérnökök együttműködésére összpontosíthat – jelentette ki Haluk Menderes, az Eplan ügyvezető igazgatója. – Az ökoszisztémában érdekelt felek közötti együttműködés mindennél fontosabb – nem is beszélve az Eplan és ügyfelei között kooperációról – örülünk, hogy ezt nemzetközi szintre emelhetjük.”
Az Eplan Virtuális Kiállítás immár hetedik alkalommal kerül megrendezésre – ezúttal 2022. május 4-5. között, a Hannover Messe előtt
A munkafolyamat a tervezés alapja
Timothy J. McCain, a Rockwell Automation digitális partnerprogramjáért felelős vezetője egy globális szereplő szemszögéből nyújt gyakorlati betekintést az ipari automatizálás ökoszisztémájába. Dr. Andreas Schreiber, a Phoenix Contact ipari kapcsolószekrény megoldásokért felelős alelnöke a szabványosított, AML-alapú munkafolyamatokban rejlő lehetőségeket mutatja be az „Intelligens Tervezés és Gyártás” területén. Az ABB partneri vitaindító előadása az Eplan és az ABB e-Configure segítségével történő elektrotechnikára összpontosít; Aleksandar Grbic, az ABB Global Data Center szegmensmenedzsere előadásából az érdeklődők megtudhatják, hogyan indulhat el néhány kattintással a konfigurálás.
Az együttműködésen múlik minden
Az Eplan több ügyfele is megosztja saját tapasztalatait a résztvevőkkel: Brenden Fritz, az Omaha állambeli Automation Drive Systems elnöke a digitális prototípusok készítésébe avatja be az érdeklődőket – a kapcsolószekrény-gyártás során demonstrálja eView Free AR kiterjesztett valóság funkcióiban rejlő lehetőségeket. A BEB Solutions vezérigazgatója, Jens Brinkmann az Eplan Harness proD segítségével mutat majd teljesen új utakat a 3D kábelezésben. Az Eplan Partner Hálózatban részt vevő további cégek saját prezentációs területen jelennek meg a virtuális térben, és a chat felületen keresztül is válaszolnak a kérdésekre.
Az Eplan Ausztria, Portugália, Csehország és Magyarország, valamint Brazília és Kanada szakemberei saját anyanyelvükön tartanak előadásokat és válaszolnak a felmerülő kérdésekre. A korábbi évekhez hasonlóan az autó- és energiaipart, az épülettechnológiát és a feldolgozóipart érintő témák zárják az élő beszélgetések sorát.
„Nagyon örülünk, hogy az idei Eplan Virtuális Kiállítás teljes mértékben a mérnökök együttműködésére összpontosíthat” – jelentette ki Haluk Menderes, az Eplan ügyvezető igazgatója.
Minél jobb a kommunikáció, annál sikeresebb a projekt
Az első napon hét különböző bemutatót tartanak majd szoftveres témakörökben, és a szakértők gyakorlati betekintést engednek az Eplan Platform újításaiba is. A konferenciaprogram az Eplan Cloud által kínált sokrétű lehetőségeket, valamint a kapcsolószekrény-gyártás potenciális hatékonyságnövekedését is érinti. Az élő (videó)chat lehetőséget biztosít a résztvevőknek a virtuális térben való kapcsolatteremtésre, a napirendet vidám pillanatok és és egy nyereményjáték színesíti majd.
Az érdeklődők ingyenesen regisztrálhatnak a https://event.eplan.com/virtual-fair-en oldalon.
Kapcsolódó cikkek
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.