Az LG ismét elnyerte az ENERGY STAR év partnere díjat
Az LG Electronics érdemelte ki az Amerikai Egyesült Államok Környezetvédelmi Ügynöksége (U.S. Environmental Protection Agency - EPA) által odaítélt ENERGY STAR „a 2022-es év partnere” elismerést. Ezt a rangos címet — amelyet az ENERGY STAR tanúsítvánnyal ellátott termékei és promóciói révén a környezetvédelem iránti példamutató elkötelezettségéért kapott a vállalat — 2012 óta kilencedik alkalommal nyerte el az LG.
A friss elismerést megelőzően a múlt hónapban 43 LG hűtő-fagyasztó kapta meg az ENERGY STAR Emerging Technology Award díját, ezzel megelőzve minden más márkát. A díjazott modellek fejlett adaptív kompresszorral vannak felszerelve, az R-600a hűtőközeg használatának köszönhetően pedig rendkívül alacsony a globális felmelegedési potenciáljuk (GWP).
Azok a hűtőszekrények, amelyeket ilyen környezetvédelmi elismerésben részesítenek, adaptív kompresszor-üzemmódban legalább 25 százalékkal felülmúlják az Egyesült Államokban megszabott energiahatékonysági minimumkövetelményt a fix sebességű üzemmódhoz képest. Az elismert termékek alacsony GWP-értékű (15 alatti) hűtőközeget és szigetelőhabot is tartalmaznak. Az LG hűtőszekrénycsaládjaiban megtalálható inverteres lineáris kompresszor így hosszabb ideig tartja frissen az élelmiszereket, és alacsonyabb zajszint mellett üzemel az LG hagyományos modelljeihez képest.
Az ENERGY STAR program minden évben olyan vállalkozásokat és szervezeteket díjaz, amelyek kiemelkedő energetikai teljesítményükkel hozzájárultak a környezetvédelemhez. Az ENERGY STAR díj nyertesei iparágvezetők az energiahatékony termékek, otthonok, épületek, szolgáltatások és stratégiák előállítása, értékesítése és alkalmazása terén. Ezek az erőfeszítések alapvető fontosságúak az éghajlati válság elleni küzdelemben és a közegészségügy védelmében.
A zéró negatív környezeti hatás elérésére kitűzött kezdeményezése keretében az LG több olyan gyártási helyszínt tervez létrehozni, amelyek pozitív hatást gyakorolnak a környezetre. A vállalat szén-dioxid-semlegességre és a körforgásos gazdaságra vonatkozó hosszútávú céljai teljesítésével összhangban bejelentette, hogy gyártási folyamatai során 2030-ig akár 600 000 tonna újrahasznosított műanyag bevezetésével kívánja csökkenteni a petrolkémiai alapú műanyagok használatát, emellett ugyaneddig közel 8 millió tonnára, vagyis duplájára emeli az elektronikai hulladékok felhasználását.
„Az LG ismét megmutatja, hogy a tiszta energiagazdaságot támogató intézkedések nemcsak a környezetnek, hanem az üzletnek és a fogyasztóknak is jót tesznek. Tudjuk, hogy az éghajlati válság kezeléséhez mindannyiunk összefogására lesz szükség” — mondta Michael S. Regan, az EPA vezetője.
Kapcsolódó cikkek
- Hangvezérléssel, távolból irányítható háztartási eszközök az LG-től
- Az ABB üdvözli az Európai Unió új, F-gázra vonatkozó javaslatát
- Állás helyett vállalkozás – nagy robbanás történt Magyarországon
- A Seco Zöld Alapja már több mint egy évtizede ér el fenntarthatósági célokat
- Az LG Objet kollekció arany minősítést kapott a világ egyik legrangosabb dizájnversenyén
- Az e-hulladékok több mint háromnegyedét hasznosítottuk újra tavaly
- Föld Napja az LG-vel
- Új környezetvédelmi programot indít az Air France
- Sikeres a Hisense és a PSG együttműködése
- A TCL legújabb termékei új szintre emelelik az otthoni szórakozás élményét
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.