Fókuszban az utazási élmény javítása
A Kiwi.com utazás-technológiai vállalat UX hackatont szervez Global Travel Jam néven, amelynek célja, hogy javítsa az utazók élményét a foglalás során és az utazás minden szakaszában. Az ügyfélközpontú termék megalkotása során a Kiwi.com és az Európában egyik legnagyobbnak számító designer és kutató csapata arra törekszik, hogy az utazás zökkenőmentes legyen, még a világszerte számos repülőtéren tapasztalható bizonytalanság és utazási káosz idején is.
A Kiwi.com csehországi központjába, Brnóba User Experience designerek és kutatók kapnak meghívást, hogy ötleteljenek, inspirálódjanak és valami újat alkossanak. Az idei hackathon végső célja az utazók támogatása az egész út során és az ügyfélközpontú megközelítés népszerűsítése.
Martin Jancik, a Kiwi.com Product Design menedzsere elmondta: „A Kiwi.com-nál a field trip és a kutatás szerves részét képezik az UX design team munkájának és a tervezési folyamatnak, ezért azt akartuk, hogy a 2022-es kihívásunk ezt tükrözze. Idén kiemeljük a kutatás fontosságát a terméktervezésben, és arra ösztönözzük a résztvevőket, hogy már a hackathonra érkezés során kezdjék el dokumentálni utazási élményeiket. Az utazás elérhetőbbé tétele a küldetésünk és szenvedélyünk, ezért résztvevőink nem a szokványos repülési gyakorlatokkal fognak foglalkozni, és olyan futurisztikus utazási megközelítéseket hoznak létre, amelyeket aztán bárki megvalósíthat, aki részt vesz a hackathonon.”
A Kiwi.com által szervezett korábbi User Experience hackathonok eredményei számos globális megoldást hoztak az utazók számára a nyelvi akadályok leküzdésére, a vakok utazása közbeni navigálásra és a repüléstől való félelem kezelésére.
A Global Travel Jam-et a Kiwi.com brnói székhelyén rendezik meg október 7. és 9. között, és nyitott a világ minden tájáról érkező UX-designerek, UX-kutatók, szolgáltatás- és tartalomtervezők számára. A hackathon egyedülálló lehetőség az UX szakemberek számára, hogy kilépjenek a napi rutinjukból, miközben az utazók számára fontos problémákkal foglalkoznak.
Az UX szakemberek egy regisztrációs linken keresztül nyújthatják be jelentkezésüket 2022. augusztus 31-ig. A szervező fedezi az utazási és szállásköltségeket, a résztvevők száma maximum 16 fő.
Kapcsolódó cikkek
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
TECHXPO 2024: Már közel 360 ezren töltötték le a Digitális Állampolgár mobilalkalmazást
Megnyitotta kapuit a TECHXPO 2024, Közép-Európa legnagyobb tech csúcstalálkozója Budapesten. A négynapos rendezvény fajsúlyos nemzetközi konferenciaprogrammal indult, melynek nyitóelőadását Rogán Antal, a Miniszterelnöki Kabinetirodát vezető miniszter tartotta a Digitális Állampolgárság témájában. Előadott még a konferencián többek között Gerd Leonhard, a világ TOP 10 jövőkutatóinak egyike, Hong-Eng Koh, a Huawei Technologies globális közszolgálati iparági vezető kutatója, illetve Bojár Gábor, a Graphisoft alapítója is.
A Tenstorrenttel közösen fejleszti mesterségesintelligencia-megoldásait az LG
Az LG Electronics (LG) és a Tenstorrent bejelentette, hogy kibővítették együttműködésüket, amelynek célja a globális piacra szánt SoC-k, (System-on-Chips, azaz egylapkás rendszerek) fejlesztése. A partnerség révén az LG célja, hogy tovább bővítse a termékeihez és szolgáltatásaihoz használt AI-chipek tervezésében és fejlesztésében rejlő lehetőségeket. A vállalat elkötelezett az AI-alapú innovációk előmozdítása mellett, különösen a háztartási készülékek, az okosotthon-megoldások, valamint a jövőbeli mobilitási és kereskedelmi fejlesztésének területén.
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.