Európai szervízközpontot nyitott Budapesten a Panasonic Connect Europe
A Panasonic hivatalosan is megnyitotta új európai szervizközpontját Budapesten, amelynek célja, hogy kibővített ügyfélszolgálattal és szervizeléssel támogassa az ügyfeleket a kontinentális Európában. Az 1000 négyzetméteres létesítmény a walesi Cardiffban található központot egészíti ki. A szervízközpontok abban támogatják a Panasonic Connect Europe-ot, hogy segítse a vállalkozásokat a gyártásban, a logisztikában, az ellátási láncban, a kiskereskedelemben, a közszférában, valamint a szórakoztatásban és a médiában számos olyan technológiai termékkel, megoldással és szolgáltatással, amelyek hozzájárulnak sikerükhöz.
A két szervizközpont közös szervezeti egységben fog működni, szervizelési és szolgáltatási támogatást nyújtva az ügyfeleknek és a Panasonic Connect Europe részlegei számára, beleértve a Broadcast & ProAV és a Visual Solutions részlegeket is. A budapesti telephely ideális helyen van ahhoz, hogy a Panasonic Factory Solutions részlegének SMT Production and Robot & Welding megoldásait használó ügyfeleket is támogassa, valamint hogy megoldást előkészítő és tesztelő létesítményt biztosítson az üzleti és ipari megoldások divízió számára.
„A Panasonic Connect Europe arra építette hírnevét, hogy kiváló minőségű termékeket és megoldásokat kínál, valamint kategóriájában a legjobb támogatást nyújtja üzleti ügyfeleinek. A budapesti szerviz- és ügyfélközpont létesítése lehetővé teszi számunkra, hogy még közelebb legyünk ügyfeleinkhez, és minden eddiginél gyorsabb és hatékonyabb támogatást nyújtsunk nekik, hozzájárulva ezzel sikerükhöz" – mondta Donald Maidment, a Panasonic Connect Europe ügyfélszolgálati vezetője.
A budapesti helyszínt a magyarországi műszaki felsőoktatásból kikerülő kiváló szakemberutánpótlás, valamint a helyi munkaerő elkötelezettsége és ügyfélközpontú gondolkodásmódja miatt választották. Ezenkívül a szervizközpont piacokhoz való közelsége és az összes nagyobb fuvarozóval való jó kapcsolata lehetővé teszi a gyors és hatékony logisztikát a szervizelést igénylő termékek expressz begyűjtéséhez és visszaküldéséhez.
Az új nyitást kommentálva Hiroyuki Nishiuma, a Panasonic Connect Europe vezérigazgatója elmondta: „Vállalkozásunk alig több mint egy évvel ezelőtt átalakult egy új és agilis szervezetté, amelynek célja, hogy gyorsan reagáljon ügyfeleink igényeire az iparágakban. Második budapesti szervizközpontunk létrehozása egy újabb fontos lépés annak az ígéretnek a teljesítésében, hogy termékszakértelmünket ötvözzük továbbfejlesztett megoldási képességünkkel, ezzel is segítve a vállalkozásokat abban, hogy működésüket a jövő kihívásainak megfelelően átalakíthassák.”
Kapcsolódó cikkek
- Új objektívvel jelentkezik a Panasonic
- Új kamera professzionális műsorszóráshoz és videókészítéshez
- Összefognak a nagyágyúk a bolygónkért
- A Panasonic bejelentette 2022-es televíziókínálatát
- Minden eddiginél nagyobb felbontással érkezik a Panasonic új fényképezőgépe
- Klímaberendezéseket adományozott a Panasonic a Semmelweis Egyetem gyermek-tüdőgyógyászatának
- Gamerek számára készült a Panasonic új gaming hangszórórendszere
- Érkeznek a Panasonic LZ2000-es televíziói
- Hamisítatlan Panasonic hangzás megnövelt basszusteljesítménnyel
- A Panasonic teljes VRR és HFR támogatást biztosít 4K-felbontáson
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB Santa Palomba-i gyártóüzeme évi 675 tonnával csökkenti a szén-dioxid-kibocsátását
Az ABB áram-védőkapcsolók (AVK/FI-relék) és árammérők olaszországi, Santa Palomba-i gyártóüzeme évente 675 tonnával csökkenti CO2-kibocsátását. A meglévő megújuló energiaforrások mellett egy új fotovoltaikus rendszer biztosítja a telephely energiaellátásának negyedét.
Közzétette első negyedéves pénzügyi jelentését az LG Electronics
Az LG Electronics Inc. (LG) 2024 első negyedévében 21,09 ezer milliárd dél-koreai von konszolidált árbevételt és 1,33 ezer milliárd von működési eredményt ért el.
2023-ban is tovább növelte nyereségességét az OXO Technologies Holding Nyrt.
Megjelent az OXO Technologies Holding Nyrt. 2023. évi tőzsdei jelentése. A beszámoló a cégcsoport sikeres gazdálkodását, növekvő nyereségességét és kezelt vagyonának dinamikus bővülését mutatja.
Az elsők között vezette be Magyarországon a Diagon az SAP felhő alapú megoldásait
Bár a rendszerszintű felhős megoldásokat sok cég még óvatosan kezeli, a labordiagnosztikai reagensek gyártásával és forgalmazásával foglalkozó Diagon Kft. az elsők között vágott bele Magyarországon a valódi, felhő alapú fejlesztésbe, és vezette be az SAP újgenerációs vállalati rendszerét, az SAP S/4HANA-t, melynek bevezetését a Kontron Hungary Kft. végezte. Az elavult, szétaprózódott rendszer egységesítése sztenderdizált folyamatokkal, költséghatékonyan valósulhatott meg adatvesztés nélkül.