Óriási mértékben, 23 százalékkal emelkedett az Allianz márkaértéke
Az Allianz negyedik éve őrzi első helyét a biztosítási márkák között az Interbrand 100 legjobb globális márkát felvonultató rangsorában. Az idei, kiugróan magas, 18,7 milliárd dollárnyi márkaérték 3,5 milliárd dolláros emelkedést jelent a tavalyihoz képest.
Ennek a kétszámjegyű, 23 százalékos erősödésnek köszönhetően az Allianz bekerült a 15 globális márka közé, amelyek a tavalyi évben a legnagyobb mértékű növekedést tudták felmutatni, felülmúlva ezzel az iparág és a versenytársak teljesítményét.
A márka erősödése egyértelmű elismerést jelent az ügyfelek és a befektetők részéről azzal kapcsolatban, hogy az Allianz egyre fontosabb szerepet tölt be az életükben. A márka értéke mindhárom dimenzióban, a pénzügyi eredményesség, a márka vásárlási döntésekben betöltött szerepe, valamint a márka tényleges ereje területén növekedést ért el.
„Rendkívül büszke vagyok az idei évben elért fantasztikus eredményre, ami tovább erősíti az Allianz piaci pozícióját. Ez az elismerés még nagyobb felelősséget ró ránk, hogy valóra váltva igéretünket biztosítsuk ügyfeleink jövőjét, biztonságot nyújtsunk számukra mindennapi életükben, és megbízható partnerként álljunk mellettük a jelenlegi, bizonytalanságokkal teli időszakban is. – mondta el Aleksandar Mlinar, az Allianz Hungária market menedzsment igazgatója. – Óriási köszönet az Allianz munkatársainak, biztosítási tanácsadóinak és együttműködő partnereinek, akik nélkül ez a kétszámjegyű márkaérték-növekedés nem valósulhatott volna meg.”
Az Interbrand úttörő szerepet játszott 1988-ban a márkaértékelés koncepciójának kidolgozásában. Módszertana a világon elsőként szerzett a pénzügyi márkaértékelés követelményeit szabályzó ISO 10668 minősítést, és kulcsszerepet játszott a szabvány kidolgozásában is. A Best Global Brands lista és jelentés 2000 óta évente jelentkezik, és a márkamenedzsment területén az egyik legelismertebb rangsor.
Az Allianz 34. helyen áll a 100 legjobb globális márka listáján. A teljes százas rangsor a https://interbrand.com/best-global-brands, az átfogó elemzést is tartalmazó jelentés pedig a https://interbrand.com/best-brands/ weboldalon érhető el.
Kapcsolódó cikkek
- Allianz utasbiztosítások: blokklánc-technológiával és okosszerződésekkel a maximális kényelem érdekében
- Európa felkészítése az önvezető gépjárművekre
- Már a klímaváltozás okozta többletköltségekre is köthetünk biztosítást
- Allianz: Történelmi mélypontra süllyedtek a hajózási veszteségek
- (M)ennyit érnek a személyes adataink?
- Allianz: 9 trend a Covid–19 utáni légi közlekedésben
- Hogyan fejlődik a sporttechnológia?
- Felhőbe kilőve: indul az Allianz Digitális Mentor pályázata
- Kik azok a digitális szurkolók?
- Kivel és hogyan kötünk biztosítást a jövőben?
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.