Ezentúl érintésmentesen is fizethetünk a parkolásért Zalaegerszegen
Több mint 70 darab, készpénzt és érintésmentes fizetőeszközt – bankkártyát, Apple Pay és Google Pay kompatibilis okostelefont és okosórát – elfogadó parkolóoszlop kerül ki Zalaegerszeg belvárosának fizetős parkolóövezetébe. Az eszközben található, legújabb generációs Ingenico SELF/2000 típusú színes érintőkijelzős POS terminál itt debütál először parkolási projektben Magyarországon.
Bakonyi András, az Ingenico Magyarországért felelős országmenedzsere kiemelte, hogy az új generációs eszköz kifejezetten szabadtéri felhasználásra lett felkészítve: „Nagy örömünkre szolgál, hogy a DBM Banktechnológiai Kft.-vel közösen bemutathatjuk az autósoknak és a piacnak az Ingenico SELF/2000 önkiszolgáló terminálcsaládot. A színes, PIN kód bevitelre is alkalmas érintőképernyővel szerelt eszköz új dimenziót jelent az olyan önkiszolgáló fizetések kiszolgálásában, mint például a parkolás, az étel-ital, vagy éppen jegyautomaták. A terminál IP65 tanusítvánnyal rendelkezik, és kiválóan alkalmas kültéri és beltéri használatra, akár szélsőséges időjárási körülmények között is” – mondta el a szakember.
A parkolóautomaták szállításán és telepítésén túlmenően a közlekedéstechnika meghatározó hazai szereplője, a DBM Banktechnikai Kft. végzi az automaták üzemletését és karbantartását, valamint a rendszámbevitelen alapuló egyedi szoftverek implementációját is. A vállalat Budapesten és több vidéki nagyvárosban telepített korszerű parkolóoszlopokat az elmúlt években, és több mint 20 év tapasztalattal rendelkezik a területen.
A fizetéseket érintő PSD2 szabályozás a kártyás tranzakciók során két szektor esetében biztosítja a teljesen PIN-kód mentes használatot: a közlekedés és parkolás területén. Tehát 15 ezer forint alatti összeg esetén soha nem lesz szükség a kártyánk PIN kódjára, így az új típusú parkolóoszlopok fizetési terminálja teljesen érintésmentesen is használható, ami kiemelt fontosságú kritérium egészségügyi szempontból is. „Bízunk benne, hogy a jövőben még több településen megjelenhetnek ezek a korszerű, kényelmes és biztonságos oszlopok” – tette hozzá Bakonyi András.
Kapcsolódó cikkek
- Új magyar fejlesztés teszi egyszerűbbé a készpénzmentes adománygyűjtést
- Függetlenedik az Ingenico
- Itt a világ első PCI v6-os tanúsítvánnyal rendelkező önkiszolgáló POS terminálja
- Az Ingenico Paolo Temporitit nevezte ki Közép-Kelet Európáért felelős ügyvezetőnek
- Bemutatkozott a forradalmi AXIUM POS terminál platform
- Az Ingenico csatlakozott a Worldline-hoz
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.