2023 sorsfordító év lesz az üzletembereknek is
A jövőre való felkészülés kerül a középpontjába a Business Flow által szervezett Floow Day konferenciának, amelyet január 6-án rendeznek meg a Lurdy Konferencia- és Rendezvényközpontban. Az egésznapos előadássorozat folyamán 15 szakértő vállalkozott arra, hogy a jelenlévőkkel együtt gondolkodva kidolgozzák 2023 legjobb stratégiáját.
A bátraké a világ, azoké, akik akkor cselekszenek, amikor másokon eluralkodik a pánik. A konferencia programja, amellett, hogy a jelenlegi helyzetre konkrét megoldási javaslatokat is kínál, arra is lehetőséget teremt, hogy a különböző gazdasági szegmensből érkező vezetők stratégiai partnerekre lelhessenek egymás személyében.
Varga István, a Floow Day házigazdája az vallja, 2023 sorsfordító év lesz. Éppen ezért, 250 vállalkozóval arra szövetkeztek, hogy átírják a negatív forgatókönyveket sikersztorikká.
„Alapvetően két dolog kell ahhoz, hogy egy vállalkozás holnap sikeresebb legyen, mint amilyen ma volt: tanulás és kapcsolatok. A Business Flow tulajdonosi köre elismert hazai trénerekből és üzleti oktatókból áll, akik az edukációs részt biztosítják. A kapcsolat pedig olyasmi, ami tudatosan építhető. Az oktatás mellett szervezett kapcsolatépítéssel, üzleti networkinggel segítjük a vállalkozásokat. A Floow Dayen mindenki részt vehet egy körasztalos ismerkedésen, tehát a nap végére nem csupán az előadók üzeneteivel, hanem sok névjegykártyával mehetnek haza a résztvevők. Ezáltal a Business Floow vállalkozásfejlesztő közössége egyszerre tud új ismereteket és kapcsolatokat is biztosítani” – avatott be Varga István, a Floow Dayt szervező Business Flow vezérigazgatója.
Jövőkutató is segíti a cégvezetőket
A nap folyamán színes programkínálat várja az érdeklődőket. Az előadók között találhatunk többek között jövőkutatót, pszichológust, értékesítési és marketing szakembereket, akik mind-mind szakterületük legfrissebb tendenciáira alapozva mutatnak irányt, hozzásegítve a vezetőket, hogy cégük a válságból ne vesztesként, hanem abszolút nyertesként kerüljön ki.
„Ha megértjük a jelen trendjeit, és azokra megfelelő válaszokat adunk, azzal megalapozhatjuk, hogy a jövőnk az igényeinknek és az elvárásainknak megfelelően alakuljon. Én alapvetően trendkutatással és jövőkutatással foglalkozom, ami hasznos az üzleti szektor számára, ugyanis segít felkészülni arra, milyen trendek várhatóak 5, 10 vagy akár 15 év múlva. Az előadásomban arról fogok beszélni, hogy miért ilyen a világ, amilyen, hogyan működik az emberiség, milyen fontos változások történnek a technológia és a társadalom területen, és előrejelzéseket adok arról, hogy mire kell figyelnie és készülnie a gazdasági élet szereplőinek. Az a célom, hogy megismerje a hallgatóság azt, hogy milyen világ vár ránk az egyéni, a társadalmi és az üzleti életben. Beszélek a mély trendekről, amelyek nem láthatóak, de nagyon fontosak, az innovatív technológiákról, az új üzleti modellekről, valamint az emberiség előtt álló kihívásokról, mint például a klímaváltozás, a munka értékének megváltozása, vagy a digitális kultúra okozta értékváltozás” – tájékoztatott Rab Árpád, jövőkutató.
Kapcsolódó cikkek
- Egy napra beköltözött az e-sport a Magyar Sport Házába
- A káoszmenedzsment az új normális
- Nagy sikerrel zárult a rangos nemzetközi közlekedésbiztonsági konferencia a Széchenyi-egyetemen
- Hogyan tudjuk felkészíteni gyermekeinket a holnapra?
- Egyetemi csapatok és szakmai előadók adtak választ a járműipari kihívásokra a Techtogether 2022-n
- Konferencia az egykori keleti és nyugati blokk tudósait fél évszázada összekötő intézet munkájáról
- Budapestre figyelt a nemzetközi IT világ
- Azt vizsgálják az IVSZ MENTA konferencián, hogyan hat a válság a digitális gazdaságra
- Miniszter, comedy hacker, topmenedzser és MI-szakértő az idei IVSZ MENTA színpadán
- Az Apple, a Google, a Meta és a Shopify nagyágyúi hozzák Budapestre a legfrissebb tech trendeket
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.