Biznisz az ingatlanban – 2023
Kivárni és felkészülni! Kiszámíthatatlanságban minden lépés kockázatos. – ezt üzenik a „Biznisz az ingatlanban” című PP Konferencia előadói. Izgalmas most is az ingatlanpiac. De nem úgy, ahogyan tavaly. Akkor az egekbe emelkedtek az ingatlanárak, most egy kicsi csökkenés elindult, de erre még nem mozdultak a befektetők sem. Az eladók és a vevők is inkább kivárnak. Nem tudni, mi történik holnap.
Kivárás és taktika. Ez jellemző az ingatlanok piacára. Az áremelkedések megálltak. Egy picit csökkentek. Felére esett vissza a piac. Ez korántsem a tétlenséget jelenti. Inkább a felkészülést. De milyen irányba?
A befektetők is visszahúzódtak. A világban uralkodó kiszámíthatatlanságban most minden lépés kockázatos. Az infláció elszabadulása, a devizaárfolyamok hektikus mozgása, a rezsikrízis azonban új reflexeket váltott ki eladóból, vevőből egyaránt.
A cégtulajdonosok számára a céges és magán ingatlanvagyonuk biztonságba helyezése lett a legfontosabb. Nem véletlenül, tömegesen választják magáningatlanjaik átpakolását is új cégstruktúrákba. Új beruházások helyett inkább az energiahatékonyságot növelő felújítások felé nyitnak. S nem utolsósorban elkezdtek okosan gazdálkodni az ingatlanjaikkal.
A vásárlás és eladás most nem prioritás!
Most nagyobbakat lehet veszíteni, mint stabil gazdasági helyzetben. Aki előre lát, az ki tudja számítani az okos ingatlangazdálkodáshoz vezető lépéseket!
Merre tovább? Erre a kérdésre keresik a választ a Biznisz az ingatlanban – 2023 című PP–BKIK konferencia előadói és a kkv-ingatlantulajdonosok, ingatlanvagyonukat biztonságba tudni akaró vállalatvezetők a PP Konferenciaközpont március 2.-i hibrid konferenciáján.
A budapesti helyszínre jelentkezőknek grátisz networking programmal, a videón távolról résztvevőknek 7 napig megtekinthetőséggel kedveskedünk!
Részletes program és regisztráció
Kapcsolódó cikkek
- Piac & Profit konferencia a növekedést választóknak
- Cégmarketing trendek 2017-ben
- Konferencia a reklámpiacot átrendező törvényváltozásokról
- Franchise trükkök első kézből
- Marketingtrendek és használatuk üzleti célokra a KKV-AKADÉMIÁN
- III. Kínai-Magyar Üzleti Fórum a Piac és Profit szervezésében
- Webáruházi trendek a KKV-AKADÉMIÁN
- Okos üzlet okoseszközökkel
- KKV-AKADÉMIA: okoseszközök, megoldások és alkalmazások az üzletvitelben
- KKV-AKADÉMIA: Fő a biztonság
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.