Binance: a válogatott focista, Szalai Attila is beszáll a kripto-edukációba
Szalai Attila, a magyar labdarúgó-válogatott védője és Gál Roland, az egyik legismertebb magyar kriptotartalom-gyártó ezentúl márkanagykövetként működik együtt a Binance-szel – jelentette be a világ legnagyobb kriptotőzsdéje.
A magyar labdarúgó-válogatott és a Fenerbahce sztárvédője, Szalai Attila, illetve a Youtube-on tízezres követőtáborral rendelkező kripto-influencer, Gál Roland mostantól együttműködik a világ legnagyobb kriptotőzsdéjének számító Binance-szel a digitális fizetőeszközzel kapcsolatos edukációban. A sportoló és a kriptotartalom-gyártó a következő hónapokban közösen osztja meg tapasztalatait a kriptovilággal kapcsolatban a social felületeken. Közös és egyéni tartalmak is várhatók, többek között megmutatják, hogy miként lesz egy profi focistából profi kriptós. Amellett, hogy témába vágó videókat, posztokat osztanak meg, interaktív kérdezz-felelek, nyereményjáték és más exkluzív tartalom is várható.
A nagykövetek célja, hogy bizonyítsák: a kripto nem csak a pénzügyi kérdésekkel hivatásszerűen foglalkozók számára kínál lehetőségeket – a megfelelő tartalmak fogyasztásával, tanulással, utánajárással tiszta képet kaphatnak az emberek arról, hogyan működik az az ökoszisztéma, ami egyre több témát szolgáltat a laikusok számára is. Fontosnak tartják az edukációt, és hogy ezáltal új kapuk nyíljanak meg azok előtt, akik kíváncsiak a Web3 és a blokklánc világára.
„Az idő előrehaladtával egyre nagyobb lesz az igény a kriptovalutákra, egyre inkább részéve válnak az emberek mindennapjainak. Például egy magyar válogatott meccsre NFT-vel is mehetünk majd, ami kizárja a hamisítás és jegyüzérkedés lehetőséget. Aztán ugyanezen a meccsen Szalai Attila vághat egy akkora gólt, hogy idén Puskás-díjat kap érte, ebből pedig létre lehet hozni egy NFT-kollekciót. Ez egyből nagyobb értékkel bír majd a gyűjtők körében, és lehet vele tovább kereskedni” – mondta Gál Roland.
Hozzátette, a Binance a világ legnagyobb kriptotőzsdéje, ami egyben a leginkább a felhasználót a középpontba helyező márka. Megfontolt, aktív és összetartó közösséggel rendelkezik, ahol az a fontos, hogy a végfelhasználó, aki talán most veszi meg élete első kriptóját, a lehető leggyorsabban, legegyszerűbben és legbiztonságosabban tudjon vásárolni. A jó termék azonban nem elég, az embereket edukálni is kell.
A foci és a kriptovilág kapcsolata nem újkeletű. A tavalyi labdarúgó-világbajnokság alatt limitált kiadású NFT-k, csapatokhoz kötött szurkolói tokenek és speciális nyereményjátékok tartották lázban a kriptoközösséget, a trendbe természetesen a Binance is beszállt. A cég korábban több világhírű klubbal lépett stratégiai együttműködésre, például az olasz S.S. Lazióval, a portugál FC Portóval vagy a brazil Santos FC-vel. Cristiano Ronaldo pedig a Binance-szel közösen speciális NFT-kollekciót indított el tavaly novemberben.
„Platformunk célja, hogy szerte a világon növelje a pénzügyi szabadságot az emberek számára. A Binance mindenkinek elérhetővé teszi a kriptót azáltal, hogy széleskörű pénzügyi eszközökhöz biztosít hozzáférést egy növekvő hálózaton keresztül. Közben pedig garantáljuk a legalacsonyabb díjakat a tőzsdék között. Hiszünk abban, hogy a kripto nagyobb gazdasági függetlenséget adhat az egyéneknek” – közölte a Binance.
Kapcsolódó cikkek
- Franciaországban már kriptovalutával is fizethetünk az üzletekben
- Bizalom, átláthatóság, edukáció: ezek a Binance, a világ legnagyobb kriptotőzsdéjének iparági irányelvei
- Évet értékelt a Binance: már 128 millióan használják a világ legnagyobb kriptotőzsdéjét
- Biztonság: ezt várják el a magyarok a kriptovalutáktól
- Iparági előrejelzések 2023-ra
- A Binance 1 milliárd dollár értékűre növelte biztonságos eszközalapját
- Egy igazán környezetbarát kriptovaluta: LiveGreen Coin (LGC)
- Már nincs messze, hogy kriptovalutában kapjuk a jutalompontokat
- Budapesten nyílt meg a régió első kripto bemutatóterme
- Imádják a VizslaSwapot: napi átlag 300 millió forint értékben kereskednek a magyar decentralizált kriptotőzsdén
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.