Új designnal és iOS applikációval folytatja a Crew Call

forrás: Prím Online, 2023. március 14. 09:54

A korábbi tőkebevonásnak és a tizenhét főre duzzadt kreatív csapatnak köszönhetően új köntösben már nemcsak weben, de iOS applikáció formájában is elérhető a filmszakmában és médiában dolgozók, valamint a potenciális megrendelőiket összekötő platform, a Crew Call.

Megújult külsővel és iOS applikációval rukkolt elő a Crew Call, amelynek segítségével gyorsan és egyszerűen megtalálhatják a megbízók a számukra legideálisabb filmszakmában, médiában dolgozó szakembert. A platform teljesen új designt kapott és emellett már az AppStore-ban is elérhető az applikáció változata.

 

 

„Az elmúlt közel egy évet nemcsak a már meglévő funkciók tökéletesítésével, redesingnal töltöttük, hanem a Crew Call applikációjának fejlesztésével. Mindezek mellett tovább csiszoltuk a már meglévő funkciókat, így mind a stábszervezők, mind a crew tagok – akár a pályakezdők is – könnyen, gyorsan hozhatják létre szakmai profiljukat. A crew tagok saját naptárukban vezethetik a ráérésüket, így minden stábszervező láthatja, hogy mikor, mennyi szabad kapacitással rendelkeznek. A stábszervezők a többszempontú keresőrendszerünknek köszönhetően akár egy adott időszakra, akár egy többéves szakmai tapasztalatra való szűréssel pillanatok alatt megtalálhatják a regisztrált felhasználók között azt a munkaerőt, akire éppen szükség van” – mondta a Crew Call soft launch eseményén a Crew Call alapítója, Palotás Gábor András.

 

 

Az eseményt kerekasztal-beszélgetés nyitotta meg, amelyben a filmszakma/televíziózás jelene és jövője került terítékre. A beszélgetésben – az alapító mellett – részt vett Balika Gergő a Mid Atlantic Films képviseletében, Erdős Ákos a Paprika Studios vezérigazgatója és Ruzsinszki Ádám General Manager of Productions az Origo Studio képviseletében.

 

„Ahogy a beszélgetés, úgy a Crew Call célja is az, hogy kapcsolatot tudjon létesíteni a szakma képviselői között. Szeretnénk, ha a crewcall.hu valódi segítséget tudna nyújtani nemcsak a munkaerő-elosztásban, de a későbbiek folyamán az adminisztrációs és ügyviteli feladatok digitális térbe történő átültetésével. Gőzerővel dolgozunk mindezen és az applikáció Android verzióján is” – tette hozzá Palotás Gábor András. 

Fotók: Labancz Viktória

Kulcsszavak: applikáció Crew Call

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán

A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.

2024. november 22. 13:17

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01